Ach ja. De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, nuance. Maar dit artikel geeft de ROVERHEID of de FALENDE RECHTSSTAAT niet de schuld. Hier kunnen de onderbuiktokkies dus helemaal niks mee.
Wat ik in dit relaas mis is dat deskundigen/justitie/politie volledig op de hoogte waren dat Donny niet zonder toezicht door het leven kon gaan, maar dat dat dus wél is gebeurd. Díe misstand is door meerdere partijen gedoogd, met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:33 schreef Droopie het volgende:
https://chrisklomp.nl/het-monster-in-ons-hoofd/
Artikel wat ik compleet onderschrijf
Wat noem je toezicht? En hoe wil je dat dan afdwingen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:19 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Wat ik in dit relaas mis is dat deskundigen/justitie/politie volledig op de hoogte waren dat Donny niet zonder toezicht door het leven kon gaan, maar dat dat dus wél is gebeurd. Díe misstand is door meerdere partijen gedoogd, met alle gevolgen van dien.
Omdat de schrijver en wij ook, nog bitter weinig weten om een compleet juist beeld te schetsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:19 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Wat ik in dit relaas mis is dat deskundigen/justitie/politie volledig op de hoogte waren dat Donny niet zonder toezicht door het leven kon gaan, maar dat dat dus wél is gebeurd. Díe misstand is door meerdere partijen gedoogd, met alle gevolgen van dien.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef Tengano het volgende:
Over een paar maandjes zit Donny dus in het PBC. Gaan ze nog even een praatje met hem maken. Het zou mij trouwens niet verbazen als hij ook onder invloed was op die woensdag en donderdag. Hij had een cocainegebruik in gedeeltelijke remissie, maar zal voor die gelegenheid wel een uitzondering gemaakt hebben.
Dat ze dat willen maakt mij weinig uit wat ik me afvraag is hoe die mensen reagerwn als de politie hun privacy schendt of erger om dat ze misschien iets gaan doen vanwege hun verleden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:30 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Voor elke keer dat het rehabilitatietraject misgaat of er iemand met een strafblad recidiveert, zie je niet de keren dat dit juist niet gebeurt.
Als het mensen echt zou gaan om het terugdringen van het aantal misbruikslachtoffers en moorden, dan laat je je niet leiden door incidenten waar je je beleid op zou moeten afstemmen, maar om het netto resultaat. Echter, de meeste mensen zijn niet bezig met preventie in de toekomst, maar wraak in het nu. Dat dat wel eens ten koste kan gaan van toekomstige slachtoffers, doet er dan even niet toe.
Mja. Gewoon in een kamertje mikken en sleutel weg mikken. Verdacht van moord. Deze pedoflikker is dus wel klaar en komt niet meer vrij.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat noem je toezicht? En hoe wil je dat dan afdwingen?
Ik denk dat niemand dat nog weet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
Heb nog niets gelezen over misbruik? En hoe is de jongen om het leven gekomen? En wanneer?
Ja, maar over de laatste uren van Gino is nog niks bekend. Ik bedoel, hoe hij aan zijn einde is gekomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pedoflikker Donny wordt wel verdacht van moord.
Bij mensen die het over de roverheid hebben worden de toeslagen met een kiepauto gestort.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach ja. De beste stuurlui staan aan wal.
Je kunt vanuit je onderbuik van alles vinden en lukraak je mening spuien maar fouten worden gemaakt.
De ene pakt helaas ernstiger uit dan de andere.
Ja, daar is niks over bekend gemaakt. Maar blijkbaar zijn er redenen om aan te nemen dat het om moord gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar over de laatste uren van Gino is nog niks bekend. Ik bedoel, hoe hij aan zijn einde is gekomen.
Ik weet ook eigenlijk niet of ik dat wel wil weten.
quote:In Maastricht vindt donderdagavond ook een stille tocht plaats voor de overleden Gino van der Straeten.
De stille tocht wordt in samenspraak met de familie georganiseerd door de gemeente Maastricht en de maatschappelijke stichting Trajekt.
Veel behoefte
De tocht start om 18.30 uur in de wijk Mariaberg in Maastricht. In deze wijk groeide Gino op. De precieze route is nog niet bekend. Evenmin is duidelijk hoeveel mensen mee zullen lopen. Stichting Trajekt laat wel weten dat er veel behoefte is aan een stille tocht in Maastricht.
"Dit verdient Gino, dit verdient de familie, dit verdient de buurtAls burgemeester zal ik uiteraard aanwezig zijn", schrijft burgemeester Annemarie Penn-te Strake op Facebook.
Kerkrade
Eerder werd al een stille tocht in Kerkrade aangekondigd. Die vindt woensdagavond plaats. Die tocht voert deelnemers van het Eurode Business Center naar de speelplek aan de Hertogenlaan, waar Gino woensdagavond voor het laatst werd gezien. Zo'n tweehonderd 'stoere en mooie auto's en motoren' vormen op de Roderlandbaan en Ailbertuslaan een erehaag, laat de gemeente Kerkrade weten.
https://www.1limburg.nl/o(...)-voor-overleden-gino
Hep dit op feesboek gestaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:04 schreef Strijder_ het volgende:
https://www.petities.com/(...)n5sD4XNp-rw9_6HhQyAY
Allemaal tekenen mensen.
Mokerhard gelachenquote:Wij het Volk stellen vast dat veel pedofilelen in herhaling treden
Jezus wat kansloos weer, nogmaals wat maakt kindermisbruik erger dan een straatrace met dodelijke afloop. Waar trekken we de grens want andere slachtoffers willen ook dat hun dader levenslang wegrot in een cel. Die ook maar doodstraffen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:04 schreef Strijder_ het volgende:
https://www.petities.com/(...)n5sD4XNp-rw9_6HhQyAY
Allemaal tekenen mensen.
Kan van alles zijn:quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat noem je toezicht? En hoe wil je dat dan afdwingen?
Een kind kan zichzelf helemaal niet verdedigen. Het is klein en zwak. Heeft geen levens-ervaring. Weet niet wat er voor verrotte mensen er rondlopen in de wereld.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:10 schreef vipergts het volgende:
[..]
Jezus wat kansloos weer, nogmaals wat maakt kindermisbruik erger dan een straatrace met dodelijke afloop. Waar trekken we de grens want andere slachtoffers willen ook dat hun dader levenslang wegrot in een cel. Die ook maar doodstraffen dan?
Deze Donny heeft blijkbaar dit soort shit ook al geflikt toen hij zelf nog kind wasquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een kind kan zichzelf helemaal niet verdedigen. Het is klein en zwak. Heeft geen levens-ervaring. Weet niet wat er voor verrotte mensen er rondlopen in de wereld.
Een kind is nog puur en onschulidg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |