abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204979674
twitter

Politie dringend op zoek naar dashcambeelden onderzoek Gino

Kerkrade / Geleen - De politie vraagt speciale medewerking bij het verkrijgen van beelden in onderzoek naar de dood van Gino. De politie is dringend op zoek naar dashcambeelden en beelden van andere vaste cameraposities die zicht hebben op de openbare weg en die gemaakt zijn tussen 1 juni 2022 te 18:50 uur en 19:30 uur.

De politie vraagt aan zowel automobilisten, buschauffeurs en anderen om beelden waarop een blauwe Volkswagen van het type Lupo te zien is. Heeft u beelden tussen de genoemde tijdstippen en op de aangegeven route en plaatsen, dan is het dringende verzoek om deze beelden te delen met de politie.

Het gaat daarbij specifiek om beelden van 1 juni 2022 vanaf 18:50 uur, de omgeving van de Zonstraat/Hertogenlaan Kerkrade van (de plek waar Gino het laatste gezien is), de omgeving van de parkeerplaats van zwembad de Bende (de plek waar een step is aangetroffen), beelden in de omgeving van de de wijk "Landgraaf" in Geleen en openbare wegen tussen deze locaties.
Belangrijk daarbij is om goed te kijken of op de desbetreffende beelden een blauwe Volkswagen Lupo te zien is.

Route camera-uitvraag

Zonstraat, Kerkrade ( omstr. 18.50u)
Sint Pieterstraat, Kerkrade
Roderlandbaan, Kerkrade
Dentgenbachweg, Kerkrade
N300 (Ring Parkstad) Noordelijke richting.
Hoogstraat, Landgraaf
In de bende, Landgraaf (omstr. 19.00u)
N300 (Ring parkstad) Noordelijke richting.
N276 ri. Windraak
Provincialeweg Noord, Doenrade
Windraak, Windraak
Windrakerberg, Windraak
Middenweg, Sittard-Geleen
Westelijke Randweg, Sittard-Geleen
Laan van Algarve, Sittard-Geleen
Elsenburglaan, Sittard-Geleen
Steenbergstraat, Sittard-Geleen
Maaslaan, Sittard-Geleen
Amerstraat, Sittard-Geleen (omstr. 19.30u)

Bron: Politie.nl
  maandag 6 juni 2022 @ 20:05:41 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204979692
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:04 schreef Stupidisco het volgende:
[ twitter ]

Politie dringend op zoek naar dashcambeelden onderzoek Gino

Kerkrade / Geleen - De politie vraagt speciale medewerking bij het verkrijgen van beelden in onderzoek naar de dood van Gino. De politie is dringend op zoek naar dashcambeelden en beelden van andere vaste cameraposities die zicht hebben op de openbare weg en die gemaakt zijn tussen 1 juni 2022 te 18:50 uur en 19:30 uur.

De politie vraagt aan zowel automobilisten, buschauffeurs en anderen om beelden waarop een blauwe Volkswagen van het type Lupo te zien is. Heeft u beelden tussen de genoemde tijdstippen en op de aangegeven route en plaatsen, dan is het dringende verzoek om deze beelden te delen met de politie.

Het gaat daarbij specifiek om beelden van 1 juni 2022 vanaf 18:50 uur, de omgeving van de Zonstraat/Hertogenlaan Kerkrade van (de plek waar Gino het laatste gezien is), de omgeving van de parkeerplaats van zwembad de Bende (de plek waar een step is aangetroffen), beelden in de omgeving van de de wijk "Landgraaf" in Geleen en openbare wegen tussen deze locaties.
Belangrijk daarbij is om goed te kijken of op de desbetreffende beelden een blauwe Volkswagen Lupo te zien is.

Route camera-uitvraag

Zonstraat, Kerkrade ( omstr. 18.50u)
Sint Pieterstraat, Kerkrade
Roderlandbaan, Kerkrade
Dentgenbachweg, Kerkrade
N300 (Ring Parkstad) Noordelijke richting.
Hoogstraat, Landgraaf
In de bende, Landgraaf (omstr. 19.00u)
N300 (Ring parkstad) Noordelijke richting.
N276 ri. Windraak
Provincialeweg Noord, Doenrade
Windraak, Windraak
Windrakerberg, Windraak
Middenweg, Sittard-Geleen
Westelijke Randweg, Sittard-Geleen
Laan van Algarve, Sittard-Geleen
Elsenburglaan, Sittard-Geleen
Steenbergstraat, Sittard-Geleen
Maaslaan, Sittard-Geleen
Amerstraat, Sittard-Geleen (omstr. 19.30u)

Bron: Politie.nl
Ze hebben daar net mobiele telefoons, denk dat dashcambeelden een stap te ver zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204979773
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik keek net even een stuk van Khalid en Sophie, daar werd mijn standpunt goed goed uitgelegd.
Wat heb ik daar mee te maken jij reageert op mijn standpunt dat zomaar mensen in de gaten gaan houden omdat ze ooit iets gedaan hebben en het misschien weer doen geen goed idee is. Jouw standpunt interesseert me geen zier jij reageert op mij dan is het minste wat je kunt doen is antwoord geven op de vraag waar ligt voor jou de grens qua mensen die misschien wat gaan doen in de gaten houden?
Overlopen naar kamp onderbuik omdat het om kindermisbruik en moord gaat doe ik toch niet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 6 juni 2022 @ 20:12:49 #54
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204979786
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:11 schreef vipergts het volgende:

[..]
Wat heb ik daar mee te maken jij reageert op mijn standpunt dat zomaar mensen in de gaten gaan houden omdat ze ooit iets gedaan hebben en het misschien weer doen geen goed idee is. Jouw standpunt interesseert me geen zier jij reageert op mij dan is het minste wat je kunt doen is antwoord geven op de vraag waar ligt voor jou de grens qua mensen die misschien wat gaan doen in de gaten houden?
Overlopen naar kamp onderbuik omdat het om kindermisbruik en moord gaat doe ik toch niet.
:W
pi_204979834
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
:W
Dat is makkelijk discussie voeren geen antwoord geven op de vraag van mijn standpunt waar jij op reageert en als je het dan zat wordt net doen of ik de dorpsgek ben.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204979889
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:39 schreef rinardo het volgende:

[..]
Dezelfde verhalen staan ook in de Telegraaf en het parool maar die zul je ook wel niet betrouwbaar vinden.
Zou in precieze, snel verzonnen kunnen zijn door de betreffende ouders.
Ik ben wel benieuwd naar die artikelen in de telegraaf en parool want dat zijn inderdaad betrouwbaardere bronnen. Parool heb ik al gecheckt en daar staan die verhalen niet. Telegraaf wel?
pi_204979938
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
We hebben het niet over “zomaar mensen” maar over een veroordeelde veelpleger.
Veelpleger? Ik zie maar één veroordeling toch?
  maandag 6 juni 2022 @ 20:32:26 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204979982
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 19:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nou moeten we niet meteen overdrijven en panisch gaan doen. Een geval als dit is maar zeer zelden. Ik maak me meer druk als ze straks op de fiets naar een middelbare school moeten....
En dan? Ga je elke dag meefietsen? Op de dagen dat ze niet met iemand kunnen meefietsen? Haal je ze ook op?
pi_204980047
‘Ernstig beschadigde jongeman’
In het vonnis zijn meer details te vinden over de Donny M. van toen. Zo is te lezen dat hij in zijn jeugd ‘verwaarloosd en ernstig tekortgekomen is’ en ‘al veel ingrijpende levensgebeurtenissen meegemaakt’ heeft. Een psychiater en een psycholoog die Donny onderzochten, constateren een autismespectrumstoornis, een reactieve hechtingsstoornis, aandachtsproblematiek en ADHD.

De deskundigen stellen dat de verdachte niet zonder toezicht kan, en dat hij nauwelijks iets leert van straffen. Zijn pleegouders onderschrijven dat: zij verklaren dat Donny ‘eigenlijk niet alleen kan worden gelaten’. Samengevat wordt gesproken over een ernstig beschadigde jongeman, die verminderd toerekeningsvatbaar is en dringend behoefte heeft aan behandeling. Het risico op herhaling wordt als ‘matig’ ingeschat.

M. wordt eind 2017 veroordeeld tot 139 dagen jeugdgevangenis met aftrek van voorarrest, verplichte behandeling in een GGZ-instelling en een proeftijd van twee jaar. Zou hij in die tijd opnieuw in de fout gaan, dan moet hij worden opgenomen in een jeugdinrichting.

Bron: lang artikel in het AD (premium)
pi_204980048
quote:
19s.gif Op maandag 6 juni 2022 17:40 schreef manny het volgende:

[..]
Pak de kaart er eens bij. Die straal van 50km gaat door drie landen en bijvoorbeeld ook een stad als Maastricht.

Laten we eens zeggen dat er 200.000 mensen in die straal wonen, 5% een strafblad, das 10.000 en dan weet ik veel, een tiende daarvan zeden / geweld gerelateerd. Dat is 1.000 mensen over drie landen.

Dus ja: ik kan me voorstellen dat dat lastig is.

Trouwens nog lastig te vinden via google hoeveel mensen eigenlijk een strafblad hebben. Ik krijg alleen hele oude gegevens (die overigens veel hoger dan 5% liggen)
Volgens mij moet je alles gedetailleerd uitleggen want gebrek aan logisch nadenken en inzicht is kennelijk sterk aanwezig hier. Straal van 50 of 100, wat maakt het uit? Ik gaf een voorbeeld dus het kan ook gewoon 20km zijn. Ja en hoeveel van die 200.000 mensen hebben kinderen systematisch ontvoert en misbruikt? Hoeveel van die mensen zijn daadwerkelijk veroordeeld voor seksueel misbruik van kinderen? Hoeveel van die mensen vormen aan hand van hun strafblad nog altijd een potentieel gevaar voor kinderen? En noem maar op. Als je dat alles bij elkaar optelt en vervolgens filtert dan kom je al gauw in een top 5 terecht. Voor alle duidelijkheid, een amber alert wordt niet zomaar vrijgegeven. Dat gebeurt wanneer een kind in levensgevaar is. Nou dan mag de recherche teams ook wel verdomme moeite doen om hetgeen wat ik boven omschreven heb uit te voeren!!!
pi_204980068
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:41 schreef Stupidisco het volgende:
In het vonnis zijn meer details te vinden over de Donny M. van toen. Zo is te lezen dat hij in zijn jeugd ‘verwaarloosd en ernstig tekortgekomen is’ en ‘al veel ingrijpende levensgebeurtenissen meegemaakt’ heeft. Een psychiater en een psycholoog die Donny onderzochten, constateren een autismespectrumstoornis, een reactieve hechtingsstoornis, aandachtsproblematiek en ADHD.

De deskundigen stellen dat de verdachte niet zonder toezicht kan, en dat hij nauwelijks iets leert van straffen. Zijn pleegouders onderschrijven dat: zij verklaren dat Donny ‘eigenlijk niet alleen kan worden gelaten’. Samengevat wordt gesproken over een ernstig beschadigde jongeman, die verminderd toerekeningsvatbaar is en dringend behoefte heeft aan behandeling. Het risico op herhaling wordt als ‘matig’ ingeschat.

M. wordt eind 2017 veroordeeld tot 139 dagen jeugdgevangenis met aftrek van voorarrest, verplichte behandeling in een GGZ-instelling en een proeftijd van twee jaar. Zou hij in die tijd opnieuw in de fout gaan, dan moet hij worden opgenomen in een jeugdinrichting.

Ja hoor en daar is weer de TBS in zicht. Terwijl hij in een isoleercel moet wegrotten komt hij met een TBS'je weer makkelijk vanaf straks.
  maandag 6 juni 2022 @ 20:52:05 #62
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204980146
Die jongeman is een duidelijk gevaar voor de samenleving. Het maakt mij niet uit waar ze hem opsluiten. Als ze hem maar goed opsluiten en niet meer los laten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204980185
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:43 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja hoor en daar is weer de TBS in zicht. Terwijl hij in een isoleercel moet wegrotten komt hij met een TBS'je weer makkelijk vanaf straks.
Dat klinkt eerder als geen-TBS
pi_204980194
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:41 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Volgens mij moet je alles gedetailleerd uitleggen want gebrek aan logisch nadenken en inzicht is kennelijk sterk aanwezig hier. Straal van 50 of 100, wat maakt het uit? Ik gaf een voorbeeld dus het kan ook gewoon 20km zijn. Ja en hoeveel van die 200.000 mensen hebben kinderen systematisch ontvoert en misbruikt? Hoeveel van die mensen zijn daadwerkelijk veroordeeld voor seksueel misbruik van kinderen? Hoeveel van die mensen vormen aan hand van hun strafblad nog altijd een potentieel gevaar voor kinderen? En noem maar op. Als je dat alles bij elkaar optelt en vervolgens filtert dan kom je al gauw in een top 5 terecht. Voor alle duidelijkheid, een amber alert wordt niet zomaar vrijgegeven. Dat gebeurt wanneer een kind in levensgevaar is. Nou dan mag de recherche teams ook wel verdomme moeite doen om hetgeen wat ik boven omschreven heb uit te voeren!!!
Het is geen CSI, L&O svu of FBI waar dat soort dingen allemaal zomaar kan, best nemen we 20 kilometer wat als de dader 25 kilometer reist. Of de top 5 want als nummer 6 nu neigingen heeft op die dag.

Wie zegt dat de recherche geen moeite heeft gedaan binnen de hun beschikbare mogelijkheden. Wat als Gino binnen 2 uur na zijn ontvoering al dood was Dan kun je lijstjes maken wat je wilt maar je voorkomt er niet alles mee.
  maandag 6 juni 2022 @ 21:04:41 #65
80382 manny
30 is best veel
pi_204980241
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:41 schreef Werkperd het volgende:

[..]
. Ja en hoeveel van die 200.000 mensen hebben kinderen systematisch ontvoert en misbruikt?
Man man man
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_204980275
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:04 schreef manny het volgende:

[..]
Man man man
Zelfs als het er 200 zijn is het onbegonnen werk om ze in de gaten houden en langs te gaan geen idee om hoeveel rechercheurs het gaat maar waarschijnlijk moet iedereen alles laten vallen komt daar weer kritiek op.
  maandag 6 juni 2022 @ 21:14:23 #67
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_204980297
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:41 schreef Stupidisco het volgende:

Dat matched niet met het brandstichtvonnis dat hier was geplaatst. Daar werd specifiek gesproken over narcisme, borderline en een antisociale persoonlijkheidsstoornis. En dat icm zwakbegaafdheid en middelenmisbruik.

Lijkt me sterk dat de stoornissen die nu worden genoemd daar nog allemaal bovenop komen.

Klopt dat van brandstichten dan wel?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  maandag 6 juni 2022 @ 21:16:40 #68
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204980309
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je ouders je Donnie noemen, dan weet je eigenlijk al dat je een kansloos leven gaat krijgen.
Wat een onzin. Ken ook een Donny en dat is een doodnormale kerel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204980314
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:14 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Dat matched niet met het brandstichtvonnis dat hier was geplaatst. Daar werd specifiek gesproken over narcisme, borderline en een antisociale persoonlijkheidsstoornis. En dat icm zwakbegaafdheid en middelenmisbruik.

Lijkt me sterk dat de stoornissen die nu worden genoemd daar nog allemaal bovenop komen.

Klopt dat van brandstichten dan wel?
In zijn verleden lijkt er in ieder geval wel sprake van te zijn geweest.

Dit staat er in het AD artikel:

"Hij beschrijft zijn vriend als iemand met twee gezichten: ,,Een goed en een kwaad. Ik heb hem vaak zien veranderen.” Als tiener zou M. regelmatig brandjes hebben gesticht en dingen hebben gestolen, zegt Christiaan. Aan de andere kant kon hij heel behulpzaam zijn."

Het is me echter onduidelijk of dat eerdere vonnis van die brandstichting bij zijn ex-vriendin ook daadwerkelijk om Donny M. ging.
pi_204980372
Waarom al die artikelen over zijn psychische gesteldheid? Elke keer dat een blanke een kind misbruikt en vermoordt zie je dit.

Like, why?
  maandag 6 juni 2022 @ 21:27:49 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204980385
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:26 schreef Rupibma het volgende:
Waarom al die artikelen over zijn psychische gesteldheid? Elke keer dat een blanke een kind misbruikt en vermoordt zie je dit.

Like, why?
Wat heeft huidskleur ermee te maken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204980392
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat heeft huidskleur ermee te maken?
Read again.
  maandag 6 juni 2022 @ 21:29:59 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204980408
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:28 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Read again.
Gedaan, en nu?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 juni 2022 @ 21:31:05 #74
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204980419
quote:
In veel berichten duikt steevast ‘de grijze Tesla’ op, waarmee dit voorjaar in Beek, Genhout en Heerlen is geprobeerd jonge kinderen te ontvoeren. De zoon van Nicky Drasdo uit Geleen was in maart een van de beoogde slachtoffers. „De man in de Tesla zei ‘hee jongetje, wil je instappen’. Mijn zoon is toen meteen huilend en schreeuwend naar mij toegerend. Ik ben toen snel op mijn scooter gestapt, maar de auto was al weg.”

Na de dood van de 9-jarige Gino heeft de Geleense moeder meteen aan de Tesla gedacht. Nicky heeft haar zoon dit weekend de foto laten zien die van Donny M. op sociale media in omloop is. „Toen ik hem vroeg of hij deze man kent, liep hij wit weg en zei hij ‘ja mama, dat is de man die ik in mijn dromen zie, die mij mee wilde nemen’. Alleen was hij toen niet zo netjes gekleed en waren zijn haren in de war.”

Buikpijn

Haar zoon heeft sinds het voorval in maart EMDR-therapie. „Hij heeft veel onthouden van toen. Hij slaapt niet, heeft buikpijn, durft niet naar buiten”, zegt Nicky. Ik ben zo blij dat mijn zoon altijd heeft geluisterd dat hij nooit met vreemden moet meegaan. Ik ben megatrots op hem.”
de Limburger

*Hee jongetje wil je instappen*. Een man wilde hem in zijn auto meenemen dus de jongen rent gauw naar huis en vertelt het zijn moeder. Goed gedaan van dit jochie. Maar hoe komt dit kind dan aan zijn trauma ? Heeft zijn moeder hem daaraan geholpen ? Een merkwaardige zaak hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 6 juni 2022 @ 21:33:19 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204980442
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
de Limburger

*Hee jongetje wil je instappen*. Een man wilde hem in zijn auto meenemen dus de jongen rent gauw naar huis en vertelt het zijn moeder. Goed gedaan van dit jochie. Maar hoe komt dit kind dan aan zijn trauma ? Heeft zijn moeder hem daaraan geholpen ? Een merkwaardige zaak hoor.
Deze geruchten ruiken imo erg naar een hoog how can I make this about me gehalte
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')