Je wilt serieus een amerikaans systeem kopieren?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:43 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik vind het Amerikaanse systeem goed: dat sex offenders geregistreerd staan en mensen weten wanneer zo'n gestoorde bij hun in de buurt komen wonen.
Dan zou ik de hele discussie eens lezen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet krijgen?
Ik weet niet welk punt je wilt maken?
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:28 schreef Elpis het volgende:
[..]
Heb je hier ook een link van want ik kan dat nergens vinden.
Het zit je hoog hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Fleur ook niet ze reed gewoon naar huis en werd het leven uitgereden door een gek in een Porsche.
Waarom krijgen andere slachtoffers niet dezelfde gerechtigheid van je?
Aan Donny is gewoon niks meer te doen. Enige oplossing is dan de oplossing dat hij de samenleving zo min mogelijk schade oplevert. En da's achter slot en grendel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:21 schreef Noek het volgende:
Alleen werd Fleur niet moedwillig en bewust doodgereden en werd Gino doelbewust om het leven gebracht. Ik kan morgen een kind doodrijden omdat ik een flesje van mijn stoel liet vallen of ik neem bewust een kind een kind mee en breng em om. Als je dat verschil niet ziet dan ben je snel uitgeluld, hoor
Maar goed, zwaar straffen helpt niet. Hoe hij nu is gestraft immers ook niet. Van een zedendelict naar moord. Wat stellen jullie dan voor? Dit gaat echt prima? Niks meer aan doen?
Meer dan de helft van de jongeren heeft tegenwoordig wel een storing in de trant van autisme of ADHD.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:52 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Autisme, adhd en een hechtingsstoornis, zag ik vandaag voorbij komen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)egenjarige-gino.html
Nee joh, die loopt over vijf jaar weer los, onder het mom van “privacy” krijgen we daar niks van te horen, tot het weer flink fout gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:34 schreef Andromache het volgende:
Iedereen met gezond verstand weet dat het er op uit gaat lopen dat Donny nooit meer vrijkomt, in tbs of in de gevangenis. Natuurlijk, het moet uitgezocht worden, de rechter moet er eerlijk naar kijken, hij moet een kans op behandeling krijgen, en tbs met 10 jaar straf zou heel goed mogelijk zijn, maar in praktijk verwacht ik dat het zo gaat verlopen. Deze man is ernstig ziek. Benieuwd hoe het zo ver gekomen is in zijn jeugd. Gaan we vast horen tijdens de rechtszaak.
Als je bezig bent met andere shit in de auto, zowel handy, zowel eten en/of drinken en daardoor niet opletten. Net zo schuldig.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:21 schreef Noek het volgende:
Alleen werd Fleur niet moedwillig en bewust doodgereden en werd Gino doelbewust om het leven gebracht. Ik kan morgen een kind doodrijden omdat ik een flesje van mijn stoel liet vallen of ik neem bewust een kind een kind mee en breng em om. Als je dat verschil niet ziet dan ben je snel uitgeluld, hoor
Maar goed, zwaar straffen helpt niet. Hoe hij nu is gestraft immers ook niet. Van een zedendelict naar moord. Wat stellen jullie dan voor? Dit gaat echt prima? Niks meer aan doen?
Donny zal idd wel gevangenisstraf krijgen, maar dat gaat hem eigenlijk weinig opleveren. Donny heeft vooral behandeling nodig (om de maatschappij tegen Donny's gedrag te beschermen). Niet dat hij al zijn issues zal kunnen oplossen, maar vooral dat hij zijn eigen destructieve verlangens gaat weten te herkennen en beheersen. En als ze daar vertrouwen in hebben dat dat een acceptabel niveau heeft (en dat gaat een heeeele tijd duren) dan pas gaan ze stapjes naar buiten maken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee joh, die loopt over vijf jaar weer los, onder het mom van “privacy” krijgen we daar niks van te horen, tot het weer flink fout gaat.
Dank je wel.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:04 schreef Strijder_ het volgende:
https://www.petities.com/(...)n5sD4XNp-rw9_6HhQyAY
Allemaal tekenen mensen.
Nee hoor de dood van zowel Fleur als Gino doen me niets. Wat ik raar vind is dat er mensen zijn die moord en brand schreeuwen en dat mensen maar preventief opgesloten moeten worden omdat ze een verleden hebben. Mijn vraag aan oa jou blijft waar trekken jullie de grens en waarom.quote:
Dat doet er toch niet toe denk je niet dat de nabestaanden van fleur willen dat de dader nooit meer vrij komt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:21 schreef Noek het volgende:
Lekker onderbuikenquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, die loopt over vijf jaar weer los, onder het mom van “privacy” krijgen we daar niks van te horen, tot het weer flink fout gaat.
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is er dan al vastgesteld dat er misbruik heeft plaatsgevonden?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:52 schreef PicoMMP het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Donny niet wordt aangeklaagd voor misbruik?
Dat hebben talloze onderbuiken toch al vastgesteld?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Is er dan al vastgesteld dat er misbruik heeft plaatsgevonden?
Vooral op fok heel stoer posten "onderbuik" enzo. Dat zijn de echte white knights die we nodig hebben in onze maatschappijquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:21 schreef Noek het volgende:
Zelfquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral op fok heel stoer posten "onderbuik" enzo. Dat zijn de echte white knights die we nodig hebben in onze maatschappijde eckte stoere bois
wat een helden he
Is dit je onderbuik die dit zegt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Zelfde white knight
uithangen en
het niet
doorhebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |