abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204976978
quote:
KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.

De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.

De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.

Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegeven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

twitter
  maandag 6 juni 2022 @ 15:06:18 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_204977011
Limburg, je zal er maar wonen.
pindazakje
pi_204977063
Wanneer je ouders je Donnie noemen, dan weet je eigenlijk al dat je een kansloos leven gaat krijgen.
U MAD?
  maandag 6 juni 2022 @ 15:16:53 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204977088
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je ouders je Donnie noemen, dan weet je eigenlijk al dat je een kansloos leven gaat krijgen.
Dat geldt eigenlijk ook wel voor Gino
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204977097
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou
U MAD?
pi_204977131
quote:
Vertel dat Dries maar.
  maandag 6 juni 2022 @ 15:29:59 #7
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_204977161
quote:
Geen centen maar spullen was wel een succesje toch.
pindazakje
pi_204977333
quote:
Zijn ouders waren zwaar verslaafd, vader is overleden en Donny werd geboren en moest als baby afkicken.
Werd vervolgens direct bij pleeggezin ondergebracht.

Volgens een Belgische site.
pi_204977343
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zijn ouders waren zwaar verslaafd, vader is overleden en Donny werd geboren en moest als baby afkicken.
Werd vervolgens direct bij pleeggezin ondergebracht.

Volgens een Belgische site.
Droevig
pi_204977634
quote:
Daar zit wel een kern van waarheid in. Ik heb er wel eens over gelezen dat dit onderzocht is.

Er kwamen uit dit onderzoekje drie grote categorieën uit:

1. De upperclass. Adel, halfadel, en mensen die dat graag willen zijn. Die kiezen voor namen als Hendrik, Lodewijk, Frederik, Otto, Gijsbert, Roderick, Margareth, etc.

2. Middleclass. Ambtenaren, kantoormedewerkers, middenstand. Daar zie je Kees, Klaas, Jan, Peter, Anja, Fred, Wim, Loes.

3. Lowerclass. Poppy, Jayden, Gino, Lilly, Mike, Johnny, Billy, en nog meer van dit soort half-buitenlandse namen.
  maandag 6 juni 2022 @ 16:27:51 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204977639
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in. Ik heb er wel eens over gelezen dat dit onderzocht is.

Er kwamen uit dit onderzoekje drie grote categorieën uit:

1. De upperclass. Adel, halfadel, en mensen die dat graag willen zijn. Die kiezen voor namen als Hendrik, Lodewijk, Frederik, Otto, Gijsbert, Roderick, Margareth, etc.

2. Middleclass. Ambtenaren, kantoormedewerkers, middenstand. Daar zie je Kees, Klaas, Jan, Peter, Anja, Fred, Wim, Loes.

3. Lowerclass. Poppy, Jayden, Gino, Lilly, Mike, Johnny, Billy, en nog meer van dit soort half-buitenlandse namen.
Zeker een onderzoek uit de jaren 70
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204977650
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Zeker een onderzoek uit de jaren 70
Ja, het is wel een tijd geleden inderdaad. Jaren 80 misschien.
  maandag 6 juni 2022 @ 16:40:38 #13
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204977794
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Kan ook gewoon typisch Zuid-Limburgs zijn.
  maandag 6 juni 2022 @ 17:03:25 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204978017
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:40 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Lijkt mij ook, wonen nogal wat tokkies
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 juni 2022 @ 17:08:26 #15
117098 Hathor
Effe niet
pi_204978052
quote:
Ik denk dat Donny vd Beek zich de ballen uit de broek lacht als hij naar zijn bankrekening kijkt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 6 juni 2022 @ 17:11:49 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204978079
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:40 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Nah, valt eigenlijk wel tussen het rijtje Shayenna, Delano, Kyano, Jaylani.

Was ook geen "nette" buurt waar die mensen wonen en waar dat jongetje vermist is. Maar dat mag geen fuck uitmaken. Genoeg mensen met een goed hart die daar in die wijk wonen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204978119
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2022 14:47 schreef Noek het volgende:

[..]
Echt, dit is wel zooooo achterlijk.
Dat mag jij achterlijk vinden maar in Nederland stemmen wij met zijn allen en daar komen regels uit voort. Hoe de politie moet werken en wat voor straf iemand krijgt.
Zodra er een kind misbruikt wordt en vermoord moet alles maar overboord om dat het zo errugh is.
Dan mag ik die mensen best wijzen op de gevolgen van hun stemgedrag.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 6 juni 2022 @ 17:30:25 #18
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204978239
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 17:15 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dat mag jij achterlijk vinden maar in Nederland stemmen wij met zijn allen en daar komen regels uit voort. Hoe de politie moet werken en wat voor straf iemand krijgt.
Zodra er een kind misbruikt wordt en vermoord moet alles maar overboord om dat het zo errugh is.
Denken dat je stemgedrag dit kan beïnvloeden, ;(
  Miss 200.000.000! maandag 6 juni 2022 @ 17:31:00 #19
367000 roos94
pi_204978244
quote:

[..]
Dat betekent niet dat ik persoonlijk zou kiezen of verantwoordelijk ben voor deze politieke partijen die aan de macht zijn. Als ik SGP stem en 99% kiest VVD dan kan die 1% niet aansprakelijk gesteld worden voor de keuzes van de VVD
  maandag 6 juni 2022 @ 17:40:32 #20
80382 manny
30 is best veel
pi_204978304
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 01:15 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nou wat een leuke verhaal zeg over Donny M. Je zou bijna medeleden krijgen met hem..

Wat een media.

Ik snap de politie ook niet. Waarom loopt altijd alles zo traag wanneer een kind vermist wordt? Volgens informatie was Donny M. dus een bekende bij de politie. Is het voor de politie zo moeilijk om uit dossiers een lijst van verdachten (kindermisbruikers) te maken en ze direct in de gaten te houden bij een vermissing? Strafbladen zijn er niet voor niets.

Kerkade >>> straal van 50km >> strafbladen >> namen >> adressen>> in de gaten houden. Is dit zo moeilijk?
Pak de kaart er eens bij. Die straal van 50km gaat door drie landen en bijvoorbeeld ook een stad als Maastricht.

Laten we eens zeggen dat er 200.000 mensen in die straal wonen, 5% een strafblad, das 10.000 en dan weet ik veel, een tiende daarvan zeden / geweld gerelateerd. Dat is 1.000 mensen over drie landen.

Dus ja: ik kan me voorstellen dat dat lastig is.

Trouwens nog lastig te vinden via google hoeveel mensen eigenlijk een strafblad hebben. Ik krijg alleen hele oude gegevens (die overigens veel hoger dan 5% liggen)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_204978323
quote:

[..]
Stemgedrag is niet bepalend in deze.
In dit geval wijst veel in de richting van falende inzichten, inschattingen en inefficientie. Meneer Donny is jarenlang met fluwelen handschoentjes behandeld en dat heeft alles te maken met een zekere laksheid en disfunctioneren.
Het zou mij niet verbazen als er de komende dagen veel aan de kaak zal worden gesteld.
  maandag 6 juni 2022 @ 17:46:38 #22
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204978341
quote:
19s.gif Op maandag 6 juni 2022 17:40 schreef manny het volgende:

[..]
Pak de kaart er eens bij. Die straal van 50km gaat door drie landen en bijvoorbeeld ook een stad als Maastricht.

Laten we eens zeggen dat er 200.000 mensen in die straal wonen, 5% een strafblad, das 10.000 en dan weet ik veel, een tiende daarvan zeden / geweld gerelateerd. Dat is 1.000 mensen over drie landen.

Trouwens nog lastig te vinden via google hoeveel mensen eigenlijk een strafblad hebben. Ik krijg alleen hele oude gegevens (die overigens veel hoger dan 5% liggen)
En dan kijken ze naar soortgelijke meldingen en zie ze dat Donny M op precies dezelfde wijze, op precies dezelfde tijd al eerder hetzelfde type kind heeft ontvoerd en misbruikt…

Toch ff de moeite om met een geurhond op de koffie te gaan.
pi_204978354
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 17:31 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dat betekent niet dat ik persoonlijk zou kiezen of verantwoordelijk ben voor deze politieke partijen die aan de macht zijn. Als ik SGP stem en 99% kiest VVD dan kan die 1% niet aansprakelijk gesteld worden voor de keuzes van de VVD
En de politie, rechters e.d. ook niet in tegenstelling tot wat een aantal mensen denken moeten die zich gewoon aan de wet en regelgeving houden. Als die mensen dat willen veranderen zullen ze het via stemmen moeten doen en niet hier flauwekul gaan zitten spuien dat de privacywet wel overboord kan omdat er toevallig een kind misbruikt en vermoord is.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 6 juni 2022 @ 17:54:54 #24
80382 manny
30 is best veel
pi_204978398
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En dan kijken ze naar soortgelijke meldingen en zie ze dat Donny M op precies dezelfde wijze, op precies dezelfde tijd al eerder hetzelfde type kind heeft ontvoerd en misbruikt…

Toch ff de moeite om met een geurhond op de koffie te gaan.
Ik probeer alleen aan te geven dat achteraf het een 1-2tje is, maar dat de zaken wat gecompliceerder in elkaar kunnen liggen dan "dan open je toch gewoon even de database en check je alles in een straal van 50Km".

En dus ook "even met de hond op bezoek", dat is in de praktijk dus in drie landen bij honderden mensen met honden op bezoek, waarvan bij honderden -1 dus voor niets. Makkelijk typen, de vraag is hoe makkelijk dit in de praktijk is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_204978422
quote:
19s.gif Op maandag 6 juni 2022 17:40 schreef manny het volgende:

[..]

Los van het feit dat de politie die capaciteit helemaal niet heeft en het zinloos is om achter mensen aan het gaan die misschien dat gedaan hebben.
Wat als een volgende Donny nu 60 kilometer rijdt om zijn slachtoffer te zoeken.

De politie zal goede redenen hebben om dingen te onderzoeken op hun manier de pakkans wordt groter en het zal efficiënter zijn dan als een kip zonder kop achter allen zedendelinquenten aan te gaan.

Met de sleepnet methode van die user is het wachten op een fout zoals de Puttense moordzaak of de schiedammer parkmoord
Wat ga je dan tegen de slachtoffers zeggen sorry we hebben de verkeerde heb je tijd om alles over te doen. Of de onschuldige ja sorry joh dat we je onterecht hebben veroordeeld hier heb je 6 ton voor 15 jaar zitten verder niet zeuren

Of als OM tegen een rechter ja we hadden de verkeerde kan gebeuren maar nu hebben we echt de goeie hoor edelachtbare
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')