SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
En hout is ook vrij duur.quote:
Heb er niet naar gekeken… wanneer kom je in aanmerking?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Die energieprijzen zijn ook niet gezond
Ik heb trouwens wel collega's die in aanmerking komen voor die tegemoetkoming
Helemaal kwijt ben ik het niet, maar het is wel een stuk minder. En ik weet wel ongeveer waarom ik het had, maar dat is een ingewikkeld verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je dat gevoel nu kwijt? Weet je ook waarom je dat gevoel had?
ken alleen mo muffin maar ook laatst die goldfinger dacht ik? die de dag cijfers altijd deedquote:Op maandag 6 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Mary mouse, mo muffin, giertje alle drie in de vijftig gestorven
Nee die is gisteren allemaal al geweest. Maar de scooter was nog niet als gestolen opgegeven.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus straks komt de politie? Spannend!Sommige buren van mij laten soms de portiekdeur of de deur van de berging open. Dan doen ze er iets tussen om te voorkomen dat-ie dichtvalt.
Op die manier kwam ik ook een keer van die blagen tegen voor mijn berging die aan het blowen waren.
ja bij bij minimum loonquote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb er niet naar gekeken… wanneer kom je in aanmerking?
Een tijdje geleden Straatverlichting,die was nog lang geen 50.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Mary mouse, mo muffin, giertje alle drie in de vijftig gestorven
boks.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal kwijt ben ik het niet, maar het is wel een stuk minder. En ik weet wel ongeveer waarom ik het had, maar dat is een ingewikkeld verhaal.
Okequote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal kwijt ben ik het niet, maar het is wel een stuk minder. En ik weet wel ongeveer waarom ik het had, maar dat is een ingewikkeld verhaal.
Als je voor een hongerloontje bij Bitterbal werkt.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb er niet naar gekeken… wanneer kom je in aanmerking?
collega van mij vertelde dat zij ook echt van die bontkraagjes heeft in de wijk nu, 1 of 2 wonen in 1 van de flats en daar komen dan 20 vrienden naartoe.. en lopen de buurt te terroriseren..quote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Stond net de buurvrouw voor de deur met een vaag verhaal. Ze kwamen thuis en er stond een of ander blaag beneden met een scooter midden in de gang en een of andere kutsmoes over de regen. Kind ging weg en liet de scooter staan.
Blijkt dus dat de voordeur een keer is gemold en dus niet goed in het slot valt, en dat de scooter waarschijnlijk is gejat en hier in de gang is neergezet om later opgehaald te worden ofzo, want lekker in het centrum. Is er iemand naar die deur komen kijken, kwamen die blagen terug en liepen ze nog te janken om een plu ookDie wilden die scooter hebben. Maar de deur zit nu dicht en de politie is gebeld.
Maar top, dat die kutkneusjes weer gewoon naar binnen konden hier.
die ken ik nietquote:Op maandag 6 juni 2022 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tijdje geleden Straatverlichting,die was nog lang geen 50.
GF was echt een topper. Heel lieve man.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken alleen mo muffin maar ook laatst die goldfinger dacht ik? die de dag cijfers altijd deed
ja sommige komen wel in aanmerking en sommige niet. terwijl die persoon die er niet voor in aanmerking komt het eigenlijk net zo hard nodig heeftquote:Op maandag 6 juni 2022 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je voor een hongerloontje bij Bitterbal werkt.
was zij ziek?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:55 schreef Karzai het volgende:
en goldfinger, mary mouse was ik het meest kapot dat was een superlieve vrouw waarmee ik ook een keer naar artis geweest ben
Ah. Dan kom ik niet in aanmerkingquote:Op maandag 6 juni 2022 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je voor een hongerloontje bij Bitterbal werkt.
Hmmz, dus de scooter is weer bij die blagen?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die is gisteren allemaal al geweest. Maar de scooter was nog niet als gestolen opgegeven.
Echt een leuke user die geen blad voor de mond nam.quote:
mja liever niet. Word altijd verdrietig van dat soort topicsquote:Op maandag 6 juni 2022 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GF was echt een topper. Heel lieve man.
Moet je eens dat topic checken.. echt triest
Die coronatoestand en Oekraïne-oorlog met prijsstijgingen etc. zorgen natuurlijk ook voor een raar achtergrondgevoel bij veel mensen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OkeNou wel blij dat het al een stuk minder is. Ik hoop er nog van af te komen
Nee die staat er nog. Had al aangeboden om er nog een ketting omheen te leggen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, dus de scooter is weer bij die blagen?
ja maar had het daarvoor al. misschien is het wel begonnen door mijn vader. Geloof dat ik daarvoor eigenlijk nooit zo dachtquote:Op maandag 6 juni 2022 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Die coronatoestand en Oekraïne-oorlog met prijsstijgingen etc. zorgen natuurlijk ook voor een raar achtergrondgevoel bij veel mensen.
Vattenfal zei 3 weken terug nog als je zo doorgaat krijg je 75 a 100 euro terug, nu is het al 100 a 125. Ze adviseren om mijn maandbedrag om laag te zetten maar ga ik niet doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap Essent echt niet. Ik heb m’n termijnbedrag op 122 per maand staan. Ze adviseren me 49,- per maand. Maar heb wel een mail dat ik fors omhoog ga.
:’)
kan je beter afvragen waar je 't gaat opslaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook vaker. Maar waar ga je dat hout vandaan halen.
Ik ga het ook niet doen. Ze adviseren dat al maanden. Maar per juli ga ik kei veel omhoog. Ik geloof 40%.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vattenfal zei 3 weken terug nog als je zo doorgaat krijg je 75 a 100 euro terug, nu is het al 100 a 125. Adviseren om mijn maandbedrag om laag te zetten maar ga ik niet doen.
Dat is niet zo lastig hoor. Als je een tuin hebt waarin je een houthok kan maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je beter afvragen waar je 't gaat opslaan.
Het moet wel droog zijn.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig hoor. Als je een tuin hebt waarin je een houthok kan maken.
Heb je nog een abonnement met een vast prijs?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap Essent echt niet. Ik heb m’n termijnbedrag op 122 per maand staan. Ze adviseren me 49,- per maand. Maar heb wel een mail dat ik fors omhoog ga.
Ik heb nog niks gehoord van Vattenfal.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen. Ze adviseren dat al maanden. Maar per juli ga ik kei veel omhoog. Ik geloof 40%.
Maar ik snap er weinig van allemaal.
Nu ik een andere tv heb krijg ik bijna elke dag geld toe op stroom door die tijdelijke regeling.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
Zou het onbewust zijn dat je minder gebruikt?
Wat is dat voor idioterie? Ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar random ergens zou gaan aanbellen om te schuilen tegen de regen. Als er nou een tornado zou rondrazen of zo, maar regen?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die staat er nog. Had al aangeboden om er nog een ketting omheen te leggen.
Maar er was blijkbaar ook al bij de buren beneden aangebeld door een blaag dat liep te miepen dat het zo koud en nat was en of hij binnen mocht schuilen, dus die heeft hem binnengelaten. Waarschijnlijk was de deur toen wel in het slot gevallen? Echt heel vaag allemaal.
Wel weer typisch dat het bontkraagjes zijn.
Dat weet ik. ;-)quote:
Nee variabelquote:Op maandag 6 juni 2022 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een abonnement met een vast prijs?
Die van mij gaat eind van de maand over op variabel, maar voor mijn huidige contractperiode is het advies ook het zo laag mogelijk te houden omdat ik nog geld terug ga krijgen.
Gas gaat meer dan 3x zo duur worden voor mij zag ik.
Bij Essent zou het gemiddelde termijnbedrag met 49 euro omhooggaan, had ik gelezen. Is daar ergens een foutje mee gemaakt?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
Hout is duur momenteel.quote:
Een pelletkachel is weer iets anders.quote:
Ja, kan ik me voorstellen. Bij mij begon het ook toen ik dacht dat er iets ergs met mijn moeder aan de hand was. Bleek uiteindelijk niet zo te zijn, maar die gedachte bleef toen hangen. Kennelijk realiseer je je dan opeens echt dat mensen doodgaan en dat je zelf ook doodgaat etc.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar had het daarvoor al. misschien is het wel begonnen door mijn vader. Geloof dat ik daarvoor eigenlijk nooit zo dacht
Beetje vreemd dan, maar die bedrijven weten van gekkigheid ook niet meer wat ze moeten. Mijn maandbedrag gaat nu x3 en dan mag ik toch hopen dat ik het daar makkelijk mee ga redden naar de winter toe.quote:
Ja dat zou het dus kunnen zijnquote:Op maandag 6 juni 2022 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Bij mij begon het ook toen ik dacht dat er iets ergs met mijn moeder aan de hand was. Bleek uiteindelijk niet zo te zijn, maar die gedachte bleef toen hangen. Kennelijk realiseer je je dan opeens echt dat mensen doodgaan en dat je zelf ook doodgaat etc.
doe je niks om te besparen?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje vreemd dan, maar die bedrijven weten van gekkigheid ook niet meer wat ze moeten. Mijn maandbedrag gaat nu x3 en dan mag ik toch hopen dat ik het daar makkelijk mee ga redden naar de winter toe.
Denk dat je hier wel even mee vooruit kanquote:
Nee hier wonen niet echt ouderenquote:Op maandag 6 juni 2022 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor idioterie? Ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar random ergens zou gaan aanbellen om te schuilen tegen de regen. Als er nou een tornado zou rondrazen of zo, maar regen?
Ik zou het goed in de gaten houden. Zijn het toevallig oudere mensen die opendoen? Misschien dat ze proberen ergens binnen te sluipen of zo.
En dat is bovenop de 20% verhoging van vorig jaar,en gaat in Juli in.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij Essent zou het gemiddelde termijnbedrag met 49 euro omhooggaan, had ik gelezen. Is daar ergens een foutje mee gemaakt?
Zodra ik daar teveel over na ga denken dan ben ik instant de rest van de dag down.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Bij mij begon het ook toen ik dacht dat er iets ergs met mijn moeder aan de hand was. Bleek uiteindelijk niet zo te zijn, maar die gedachte bleef toen hangen. Kennelijk realiseer je je dan opeens echt dat mensen doodgaan en dat je zelf ook doodgaat etc.
daarom beter over de stijgende prijzen van alles pratenquote:Op maandag 6 juni 2022 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ik daar teveel over na ga denken dan ben ik instant de rest van de dag down.
Als ik het dak voor de winter erop heb liggen dan schiet het vast op. Heb al spouwmuurisolatie laten doen paar jaar geleden. Verder moet ik nog even kijken wat ik voor mijn werkkamer ga doen in de winter.quote:
Of over werkquote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom beter over de stijgende prijzen van alles praten
Ah ja natuurlijk:D Die dingen doe je al maar bedoel nu thuis verwarming uit ofzo terwijl je eigenlijk aanwiltquote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het dak voor de winter erop heb liggen dan schiet het vast op. Heb al spouwmuurisolatie laten doen paar jaar geleden. Verder moet ik nog even kijken wat ik voor mijn werkkamer ga doen in de winter.
ja maar dacht er kwam weer 1 op gasquote:Op maandag 6 juni 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
in juli stopt de subsidie op electriciteit toch?
quote:
quote:
Warmtepompje en panelen niks voor jou?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het dak voor de winter erop heb liggen dan schiet het vast op. Heb al spouwmuurisolatie laten doen paar jaar geleden. Verder moet ik nog even kijken wat ik voor mijn werkkamer ga doen in de winter.
Ze staan er al.Geen faal.quote:
Je bent geweldigquote:
douche je koud?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:09 schreef Karzai het volgende:
vorige maand 15 euro verbruikt,vattenfall zei dat ik 150 terug zou krijgen, maandbedrag van 40 naar 25 gezet
ik heb een contract voor onbepaalde tijd
quote:Op maandag 6 juni 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hier wonen niet echt ouderenHet zijn nu juist de ouderen die de politie hebben gebeld.
Maar ik vergeet m'n fiets weleens op slot te zetten, moet ik nu dus ook op letten. Voelde me hier altijd superveilig in het gebouw
15????quote:Op maandag 6 juni 2022 14:09 schreef Karzai het volgende:
vorige maand 15 euro verbruikt,vattenfall zei dat ik 150 terug zou krijgen, maandbedrag van 40 naar 25 gezet
ik heb een contract voor onbepaalde tijd
Oh stomquote:Op maandag 6 juni 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
in juli stopt de subsidie op electriciteit toch?
Zo te zien niet toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij Essent zou het gemiddelde termijnbedrag met 49 euro omhooggaan, had ik gelezen. Is daar ergens een foutje mee gemaakt?
Nou ja, je moet er in ieder geval niet teveel aandacht aan gaan besteden, maar juist bewust leuke/interessante dingen gaan doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zou het dus kunnen zijnmisschien ook niks aan te doen
ja komt door de subsidie op electriciteit daar krijg je geld van terug. ik heb meestal 1 spaarlamp en de tv aan sávondsquote:
Ik moest van de week bij een Jumbo naar binnen om post af te geven, ook al is het maar een paar tellen, maar de fiets gaat gewoon op slot.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hier wonen niet echt ouderenHet zijn nu juist de ouderen die de politie hebben gebeld.
Maar ik vergeet m'n fiets weleens op slot te zetten, moet ik nu dus ook op letten. Voelde me hier altijd superveilig in het gebouw
Wordt je post nooit gestolen van je fiets eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest van de week bij een Jumbo naar binnen om post af te geven, ook al is het maar een paar tellen, maar de fiets gaat gewoon op slot.
Maar ik zag daar dus een fiets van een collega staan met de sleutel nog aan het slot. ach misschien had hij toevallig ook een verdwaalde brief of ging even snel peuken halen. Nee hij zat daar gewoon binnen te eten ( dat kan bij die Jumbo. Toen maar even gezegd dat hij zijn fiets beter op slot kan zetten een volgende keer en daar gaf hij me wel gelijk in...
Down vind ik nog te doen. Ik word er soms ook heel angstig van, dat is nog erger.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ik daar teveel over na ga denken dan ben ik instant de rest van de dag down.
ja dat heb ik vaak snachtsquote:Op maandag 6 juni 2022 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Down vind ik nog te doen. Ik word er soms ook heel angstig van, dat is nog erger.
Zal op termijn wel zo'n hybride-ding komen. Panelen gaan erop zodra nieuw dak erop ligt.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warmtepompje en panelen niks voor jou?
er staan geen apparaten of licht onnodig aan hierquote:Op maandag 6 juni 2022 14:13 schreef Ama het volgende:
Gewoon kort douchen enz en niet onnodig apparaten aanzetten.
Nee, volgens mij is Essent in de war bij jou. Of krijg je binnenkort de jaarlijkse eindafrekening? Dan kan het zijn dat je nu al genoeg hebt betaald met de termijnbedragen.quote:
Dat denk ik niet, want eind vorig jaar is m’n contract opnieuw ingegaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is Essent in de war bij jou. Of krijg je binnenkort de jaarlijkse eindafrekening? Dan kan het zijn dat je nu al genoeg hebt betaald met de termijnbedragen.
Heb ik nooit meegemaakt, maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Ik moet wel eens ergens lang naar binnen. ( In een bepaald bejaardentehuis moet ik soms op meerdere etages zijn). Maar dan plan ik het zo, datquote:Op maandag 6 juni 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wordt je post nooit gestolen van je fiets eigenlijk?
Heerlijkquote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom beter over de stijgende prijzen van alles praten
Als je koelkast goed staat afgesteld kost hij nauwelijks stroom.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Karzai het volgende:
ik was 1 of 2 keer per week, en de koelkast staat aan, ik heb ook nog loyaliteitskorting van 25%
Aah slim. Je houdt er wel al rekening meequote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik nooit meegemaakt, maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Ik moet wel eens ergens lang naar binnen. ( In een bepaald bejaardentehuis moet ik soms op meerdere etages zijn). Maar dan plan ik het zo, dat
ik daar als laatste moet zijn, zodat er geen post in mijn fiets achterblijft
Mochten het nog een paar brieven zijn, neem ik die wel mee naar binnen
Ik denk hier onze PC`s en de Wasmachine.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:19 schreef Ama het volgende:
Oven en de wasmachine zijn hier de stroomvreters.
Hmmz, vaag. Ik zou het bedrag in ieder geval niet naar beneden zetten.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want eind vorig jaar is m’n contract opnieuw ingegaan.
Ik heb em juist weer verhoogd nu naar 120 geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, vaag. Ik zou het bedrag in ieder geval niet naar beneden zetten.
Ja een pc kan ook wel stroom vreten volgens mij. Mijn laptop is best zuinig gelukkig.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk hier onze PC`s en de Wasmachine.
Ja, ik ga 'm ook verhogen. Staat nu op 107 of zo bij mij.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb em juist weer verhoogd nu naar 120 geloof ik
Nee, ze zeuren al maanden dat m’n bedrag omlaag kan. Maar dat doe ik niet. Vind het alleen gewoon misleidend.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, vaag. Ik zou het bedrag in ieder geval niet naar beneden zetten.
Die van mij heeft al 2 fans van 500 w.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja een pc kan ook wel stroom vreten volgens mij. Mijn laptop is best zuinig gelukkig.
Ja, zeker hier in EHV. Niet dat het in een dorp kan gebeuren, maar de kans is wel kleiner.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aah slim. Je houdt er wel al rekening mee
Heb een slimme thermostaat dus die weet wanneer ik thuis ben. In de winter heb ik sowieso alleen de verwarming aantal uur 's avonds aan en die gaat ook vrij snel weer uit.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk:D Die dingen doe je al maar bedoel nu thuis verwarming uit ofzo terwijl je eigenlijk aanwilt
Nee, dat heeft-ie niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van mij heeft al 2 fans van 500 w.
Voordat je het weet krijg je ruzie met iemand.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten hier drie conducteurs in de eerste klas te suffen. Kaartjes controleren is er niet meer bij tegenwoordig.
Ik zie hier alleen op het traject Emmen - Zwolle altijd conducteurs want veel asielzoekers. Treinreis die ik daarna heb zie ik nooit een conducteur.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten hier drie conducteurs in de eerste klas te suffen. Kaartjes controleren is er niet meer bij tegenwoordig.
Niet?quote:
Of een rukker in de trein.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet krijg je ruzie met iemand.
Ik ken wel iemand die diegene voor Buda in elkaar rostquote:Op maandag 6 juni 2022 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat is de voeding. Die kan dan 500 watt leveren aan de PC. Fans in een PC gebruiken maar een paar watt.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet?
Dat staat wel op de doos.
Iets met Abko core Mighty power supply 500W.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:27 schreef mschol het volgende:
ik verwacht dat de stroomvreter hier pc is, veel meer kan het op dit moment niet zijn, tenzij tv apparatuur zoveel zuipt in standby
Als je het codewoord vlinder zegt weet hij genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die diegene voor Buda in elkaar rost
Sukkel die ik ben.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is de voeding. Die kan dan 500 watt leveren aan de PC. Fans in een PC gebruiken maar een paar watt.
quote:
Ja, mensen gaan tegenwoordig ook gewoon eerste klas zitten als ze tweede klas te druk vinden. Kunnen ze net zo goed mee stoppen.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De talibantrein?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen op het traject Emmen - Zwolle altijd conducteurs want veel asielzoekers. Treinreis die ik daarna heb zie ik nooit een conducteur.
Hahahaaa!quote:Op maandag 6 juni 2022 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou erger zijn geweest als je echt fans van 500 watt had gehad. Dan zat je in een storm.
En daarna in de salade?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:32 schreef Karzai het volgende:
nou jungs, tijd voor een schoonheidsslaapje #zwaarleven
twee plakjes komkommer op mijn ogen
Zou daar niet te lang mee wachten.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal op termijn wel zo'n hybride-ding komen. Panelen gaan erop zodra nieuw dak erop ligt.
Ik heb weer wat geleerd.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou erger zijn geweest als je echt fans van 500 watt had gehad. Dan zat je in een storm.
Lekker smurrien??quote:
Ik zie het nuquote:Op maandag 6 juni 2022 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker smurrien??
![]()
![]()
(nee je mist een f i know)
Ik zag het gewoon voor me. Dat je de pc aanzet en dan weggeblazen wordtquote:
maar die zwemt dan ook niet in gare drankjesquote:Op maandag 6 juni 2022 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
EEN ECHTE TIJGER IS NIET TE TEMMON
kan je nog steeds toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
Soms mis ik die quarantaine wel. Kon je ongegeneerd bankhangen en afspraken afzeggen zonder gezeur
quote:Op maandag 6 juni 2022 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zag het gewoon voor me. Dat je de pc aanzet en dan weggeblazen wordt
Ik heb 90 ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:12 schreef Ama het volgende:
Ik zit vorige maand op 21 euro. Met niet een vast contract.
mja prima i guessquote:Op maandag 6 juni 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
Omgekeerde Woke.
https://www.telegraaf.nl/(...)ebeuren-vind-ik-ziek
Niet zonder gezeurquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 14:53 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.unilad.co.uk/(...)-boys-scene-20220606
Doen ze daar aan BDSM?quote:Op maandag 6 juni 2022 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is ook al zo oud als de katholieke kerk
https://9gag.com/gag/a219qAOquote:Op maandag 6 juni 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nou wat schattig![]()
https://9gag.com/gag/aKmnBZb
ga ik zo maar kijkenquote:
ja daar ben ik het wel mee eens ;P maar vies ding is hetquote:Op maandag 6 juni 2022 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
vons het wel iets voor jou,
"hier met al het voedsel"
Heb je deze ook gezien?quote:
Nee nog niet, zal ik zo even doen.quote:
Ik vond deze ook vrij extreem.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:28 schreef Ama het volgende:
Haha jezus.Blij dat hier in het blok niet dat soort tuig woont.
Op YT kan dat.quote:
die man. Das toch geen nederlandsquote:Op maandag 6 juni 2022 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen moeite mee om te verstaan haha.
Het is zeker geen Fries.quote:
quote:
quote:
Dit is leuker.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
De liefde is oneindig,
Er kan altijd nog iets bij.
Want elke keer dat jij
me aankijkt
Hou ik weer wat meer
van jou.
Geen Klingon.quote:
Ik zie ook wel vaak gelijkenissen.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dit in het verre oosten en zuiden van het land ook gewoon lezen.
Altijd beter dan Fries haha.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen dat 'jou' bekt nu niet lekker.
En ze woont er niet eens meer dus dat gejank over die scootmobiel slaat nergens op.quote:
Zou ik ook gek van wordenquote:Op maandag 6 juni 2022 15:57 schreef bitterbal het volgende:
muziek wel een terechte klacht. wat een tyfusherrie
Je hebt gewoon recht op privacy tochquote:Op maandag 6 juni 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Je mag van de woningbouw geen hennep hebben. Das erg
Nee die fank visser leest het regelement van de woningbouw voor net. Hennep mag nietquote:Op maandag 6 juni 2022 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt gewoon recht op privacy toch
hoe is het met de producties eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even uurtje hardstyle aanzetten nu. brb.
quote:Op maandag 6 juni 2022 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even uurtje hardstyle aanzetten nu. brb.
Is dit een gay sexclub?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:08 schreef Ama het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)6-ceramiquelaan-211/ Mocht je het huis van Gordon willen kopen.
Hier waren ze wel een oogje dichtknijpen.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Verschilt ook wel met hoe streng ze zijn. Laatst moesten ze hier zijn en toen zei ik oh sorry ruikt hier wel naar wiet want net joint gehad. Kreeg ik terug als reactie: Dat boeit ons niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik deed vandaag toch een ontdekking.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:08 schreef Ama het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)6-ceramiquelaan-211/ Mocht je het huis van Gordon willen kopen.
Oke en nu moeten we raden of wat?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed vandaag toch een ontdekking.
Ik maak er te weinig tijd voor. Laatst nog een paar uurtjes gespeeldquote:Op maandag 6 juni 2022 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het met de producties eigenlijk?
Staan hier genoeg plantjes in de buurt.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Verschilt ook wel met hoe streng ze zijn. Laatst moesten ze hier zijn en toen zei ik oh sorry ruikt hier wel naar wiet want net joint gehad. Kreeg ik terug als reactie: Dat boeit ons niet hoor.
quote:Op maandag 6 juni 2022 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak er te weinig tijd voor. Laatst nog een paar uurtjes gespeeld
Vnd het wat extreem wel eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2022 16:14 schreef Ama het volgende:
Hier staat in mijn huurcontract ook dat ik geen drugs in huis mag hebben enz maar ze schoppen je er bijna nooit uit om een joint hoor.
Oh nee dat mag niet. Gewoon zakje wiet in huis hebben doen ze niet moeilijk over maar zelf een plant in de tuin willen ze absoluut niet hebben.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staan hier genoeg plantjes in de buurt.
Waar ik vroeger woonde zijn wel eens wat burenhulp straat gezet omdat ze thuis wat planten hadden. Gezellige buurt was dat.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee dat mag niet. Gewoon zakje wiet in huis hebben doen ze niet moeilijk over maar zelf een plant in de tuin willen ze absoluut niet hebben.
Ik vind wel mooi, dan denk ik altijd ach dan valt het met mijn buren nog wel mee.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan echt niet naar dat soort ellende kijken.
Wat planten? Of een zolder vol?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ik vroeger woonde zijn wel eens wat burenhulp straat gezet omdat ze thuis wat planten hadden. Gezellige buurt was dat.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel mooi, dan denk ik altijd ach dan valt het met mijn buren nog wel mee.
Wat kost het je per dag?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:22 schreef Ama het volgende:
Heb ook 0 behoefte om zelf te kweken want ik heb helemaal geen groene vingers en ik vind het knippen van wiet ook teringwerk.
Dat dus.Op het laatst was het bij mij 5 euro per dag.quote:
Dankje US voor deze wijze woorden.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Op het laatst was het bij mij 5 euro per dag.
Voorheen nog veel meer.
Daar kan ik nu andere dingen mee doen.
Please niet zo doen .quote:
quote:Eerste Pinksterdag was de natste ooit gemeten in De Bilt. Het oude record stamde uit 1945.
ik ben ook zo blij dat ik geen geldmeer hoef uit te geven aan sigarettenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Op het laatst was het bij mij 5 euro per dag.
Voorheen nog veel meer.
Daar kan ik nu andere dingen mee doen.
Die stap wil ik ook nog doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben ook zo blij dat ik geen geldmeer hoef uit te geven aan sigaretten
Dat Keessie getrouwd is (na die uitzending) verbaasd me eigenlijk nog steeds wel...quote:
14,85 dat is aan shag en vloei per week.quote:
Vriendin van me woont bij hem in de straat, maar die zie je niet meer zoveel op straat.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat Keessie getrouwd is (na die uitzending) verbaasd me eigenlijk nog steeds wel...
oh dat valt echt reuze meequote:Op maandag 6 juni 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
14,85 dat is aan shag en vloei per week.
Ik ben al even niet meer in die wijk geweest voor de post. Had hem voor een paar maanden geleden, toch best geregeld... Maar ben hem daar nooit tegen gekomen dat ik me kan herinneren. Misschien herken ik hem gewoon niet....quote:Op maandag 6 juni 2022 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin van me woont bij hem in de straat, maar die zie je niet meer zoveel op straat.
Vroeger was het een pakje Marlboro per dag en in het weekend 3.quote:
Dan ben je al flink aan het verminderenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger was het een pakje Marlboro per dag en in het weekend 3.
Zal ook beter zijn.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben je al flink aan het verminderen
Ik kon voorheen niet slapen als ik geen joint had gerookt.quote:
Zijn er nieuwe afleveringen?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
Voor wie HBO MAX heeft ,check de serie Blindspot.
S3 ben ik nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |