SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
En hout is ook vrij duur.quote:
Heb er niet naar gekeken… wanneer kom je in aanmerking?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Die energieprijzen zijn ook niet gezond
Ik heb trouwens wel collega's die in aanmerking komen voor die tegemoetkoming
Helemaal kwijt ben ik het niet, maar het is wel een stuk minder. En ik weet wel ongeveer waarom ik het had, maar dat is een ingewikkeld verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je dat gevoel nu kwijt? Weet je ook waarom je dat gevoel had?
ken alleen mo muffin maar ook laatst die goldfinger dacht ik? die de dag cijfers altijd deedquote:Op maandag 6 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Mary mouse, mo muffin, giertje alle drie in de vijftig gestorven
Nee die is gisteren allemaal al geweest. Maar de scooter was nog niet als gestolen opgegeven.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus straks komt de politie? Spannend!Sommige buren van mij laten soms de portiekdeur of de deur van de berging open. Dan doen ze er iets tussen om te voorkomen dat-ie dichtvalt.
Op die manier kwam ik ook een keer van die blagen tegen voor mijn berging die aan het blowen waren.
ja bij bij minimum loonquote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb er niet naar gekeken… wanneer kom je in aanmerking?
Een tijdje geleden Straatverlichting,die was nog lang geen 50.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Mary mouse, mo muffin, giertje alle drie in de vijftig gestorven
boks.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal kwijt ben ik het niet, maar het is wel een stuk minder. En ik weet wel ongeveer waarom ik het had, maar dat is een ingewikkeld verhaal.
Okequote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal kwijt ben ik het niet, maar het is wel een stuk minder. En ik weet wel ongeveer waarom ik het had, maar dat is een ingewikkeld verhaal.
Als je voor een hongerloontje bij Bitterbal werkt.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb er niet naar gekeken… wanneer kom je in aanmerking?
collega van mij vertelde dat zij ook echt van die bontkraagjes heeft in de wijk nu, 1 of 2 wonen in 1 van de flats en daar komen dan 20 vrienden naartoe.. en lopen de buurt te terroriseren..quote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Stond net de buurvrouw voor de deur met een vaag verhaal. Ze kwamen thuis en er stond een of ander blaag beneden met een scooter midden in de gang en een of andere kutsmoes over de regen. Kind ging weg en liet de scooter staan.
Blijkt dus dat de voordeur een keer is gemold en dus niet goed in het slot valt, en dat de scooter waarschijnlijk is gejat en hier in de gang is neergezet om later opgehaald te worden ofzo, want lekker in het centrum. Is er iemand naar die deur komen kijken, kwamen die blagen terug en liepen ze nog te janken om een plu ookDie wilden die scooter hebben. Maar de deur zit nu dicht en de politie is gebeld.
Maar top, dat die kutkneusjes weer gewoon naar binnen konden hier.
die ken ik nietquote:Op maandag 6 juni 2022 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tijdje geleden Straatverlichting,die was nog lang geen 50.
GF was echt een topper. Heel lieve man.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken alleen mo muffin maar ook laatst die goldfinger dacht ik? die de dag cijfers altijd deed
ja sommige komen wel in aanmerking en sommige niet. terwijl die persoon die er niet voor in aanmerking komt het eigenlijk net zo hard nodig heeftquote:Op maandag 6 juni 2022 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je voor een hongerloontje bij Bitterbal werkt.
was zij ziek?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:55 schreef Karzai het volgende:
en goldfinger, mary mouse was ik het meest kapot dat was een superlieve vrouw waarmee ik ook een keer naar artis geweest ben
Ah. Dan kom ik niet in aanmerkingquote:Op maandag 6 juni 2022 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je voor een hongerloontje bij Bitterbal werkt.
Hmmz, dus de scooter is weer bij die blagen?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die is gisteren allemaal al geweest. Maar de scooter was nog niet als gestolen opgegeven.
Echt een leuke user die geen blad voor de mond nam.quote:
mja liever niet. Word altijd verdrietig van dat soort topicsquote:Op maandag 6 juni 2022 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GF was echt een topper. Heel lieve man.
Moet je eens dat topic checken.. echt triest
Die coronatoestand en Oekraïne-oorlog met prijsstijgingen etc. zorgen natuurlijk ook voor een raar achtergrondgevoel bij veel mensen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OkeNou wel blij dat het al een stuk minder is. Ik hoop er nog van af te komen
Nee die staat er nog. Had al aangeboden om er nog een ketting omheen te leggen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, dus de scooter is weer bij die blagen?
ja maar had het daarvoor al. misschien is het wel begonnen door mijn vader. Geloof dat ik daarvoor eigenlijk nooit zo dachtquote:Op maandag 6 juni 2022 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Die coronatoestand en Oekraïne-oorlog met prijsstijgingen etc. zorgen natuurlijk ook voor een raar achtergrondgevoel bij veel mensen.
Vattenfal zei 3 weken terug nog als je zo doorgaat krijg je 75 a 100 euro terug, nu is het al 100 a 125. Ze adviseren om mijn maandbedrag om laag te zetten maar ga ik niet doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap Essent echt niet. Ik heb m’n termijnbedrag op 122 per maand staan. Ze adviseren me 49,- per maand. Maar heb wel een mail dat ik fors omhoog ga.
:’)
kan je beter afvragen waar je 't gaat opslaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook vaker. Maar waar ga je dat hout vandaan halen.
Ik ga het ook niet doen. Ze adviseren dat al maanden. Maar per juli ga ik kei veel omhoog. Ik geloof 40%.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vattenfal zei 3 weken terug nog als je zo doorgaat krijg je 75 a 100 euro terug, nu is het al 100 a 125. Adviseren om mijn maandbedrag om laag te zetten maar ga ik niet doen.
Dat is niet zo lastig hoor. Als je een tuin hebt waarin je een houthok kan maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je beter afvragen waar je 't gaat opslaan.
Het moet wel droog zijn.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig hoor. Als je een tuin hebt waarin je een houthok kan maken.
Heb je nog een abonnement met een vast prijs?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap Essent echt niet. Ik heb m’n termijnbedrag op 122 per maand staan. Ze adviseren me 49,- per maand. Maar heb wel een mail dat ik fors omhoog ga.
:’)
Ik heb nog niks gehoord van Vattenfal.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen. Ze adviseren dat al maanden. Maar per juli ga ik kei veel omhoog. Ik geloof 40%.
Maar ik snap er weinig van allemaal.
Nu ik een andere tv heb krijg ik bijna elke dag geld toe op stroom door die tijdelijke regeling.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
Zou het onbewust zijn dat je minder gebruikt?
Wat is dat voor idioterie? Ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar random ergens zou gaan aanbellen om te schuilen tegen de regen. Als er nou een tornado zou rondrazen of zo, maar regen?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die staat er nog. Had al aangeboden om er nog een ketting omheen te leggen.
Maar er was blijkbaar ook al bij de buren beneden aangebeld door een blaag dat liep te miepen dat het zo koud en nat was en of hij binnen mocht schuilen, dus die heeft hem binnengelaten. Waarschijnlijk was de deur toen wel in het slot gevallen? Echt heel vaag allemaal.
Wel weer typisch dat het bontkraagjes zijn.
Dat weet ik. ;-)quote:
Nee variabelquote:Op maandag 6 juni 2022 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een abonnement met een vast prijs?
Die van mij gaat eind van de maand over op variabel, maar voor mijn huidige contractperiode is het advies ook het zo laag mogelijk te houden omdat ik nog geld terug ga krijgen.
Gas gaat meer dan 3x zo duur worden voor mij zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |