Die stap wil ik ook nog doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben ook zo blij dat ik geen geldmeer hoef uit te geven aan sigaretten
Dat Keessie getrouwd is (na die uitzending) verbaasd me eigenlijk nog steeds wel...quote:
14,85 dat is aan shag en vloei per week.quote:
Vriendin van me woont bij hem in de straat, maar die zie je niet meer zoveel op straat.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat Keessie getrouwd is (na die uitzending) verbaasd me eigenlijk nog steeds wel...
oh dat valt echt reuze meequote:Op maandag 6 juni 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
14,85 dat is aan shag en vloei per week.
Ik ben al even niet meer in die wijk geweest voor de post. Had hem voor een paar maanden geleden, toch best geregeld... Maar ben hem daar nooit tegen gekomen dat ik me kan herinneren. Misschien herken ik hem gewoon niet....quote:Op maandag 6 juni 2022 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin van me woont bij hem in de straat, maar die zie je niet meer zoveel op straat.
Vroeger was het een pakje Marlboro per dag en in het weekend 3.quote:
Dan ben je al flink aan het verminderenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger was het een pakje Marlboro per dag en in het weekend 3.
Zal ook beter zijn.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben je al flink aan het verminderen
Ik kon voorheen niet slapen als ik geen joint had gerookt.quote:
Zijn er nieuwe afleveringen?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
Voor wie HBO MAX heeft ,check de serie Blindspot.
S3 ben ik nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |