Bestaat dat? Wat voor werk doe jij dan?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:04 schreef 111210 het volgende:
Mensen die dit roepen hebben vaak dan een kut baantje denk ik dan. Oh eindelijk weekend en lekker vrij zijn.
Zoek iets waarbij je je de hele week gewoon vrij voelt.
Heb gewoon iets gekozen wat ik leuk vind en waar er niet zo moeilijk gedaan wordt over uren en tijden. Kost me wat salaris ten opzichte van andere sectoren maar dat heb ik er voor over.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bestaat dat? Wat voor werk doe jij dan?
Welke sector is dat dan? Heb daar ook wel interesse in, tenzij het echt ruk betaalt.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:58 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb gewoon iets gekozen wat ik leuk vind en waar er niet zo moeilijk gedaan wordt over uren en tijden. Kost me wat salaris ten opzichte van andere sectoren maar dat heb ik er voor over.
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een klote dag om vrij te hebben zeg, gisteren ook al
Zit een beetje weg te kwijnen op de internets, kon beter gaan werken heb liever vrij als het lekker weer is zonder regen
uitkering?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:04 schreef 111210 het volgende:
Mensen die dit roepen hebben vaak dan een kut baantje denk ik dan. Oh eindelijk weekend en lekker vrij zijn.
Zoek iets waarbij je je de hele week gewoon vrij voelt.
wat voor werk doe jequote:Op maandag 6 juni 2022 09:58 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb gewoon iets gekozen wat ik leuk vind en waar er niet zo moeilijk gedaan wordt over uren en tijden. Kost me wat salaris ten opzichte van andere sectoren maar dat heb ik er voor over.
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:39 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nee hoor heb gewoon werk, deels in loondienst en deels zzp. Beste van beide.
Ik hoef toch niet al mn prive gegevens hier neer te zetten. Waarom zou het bullshit zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:54 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Gaat ie niet op antwoorden, want het is bullshit.
]My point exactlyquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet al mn prive gegevens hier neer te zetten. Waarom zou het bullshit zijn.
Wat ik eerder aangaf is dat ik prima werk heb met genoeg vrije tijd om in te delen. Daar hoort dan ook een wat minder salaris bij als ik bij een concurrent van 9-6 moet gaan werken. Maar vind vrije tijd wel een groter goed dan een top salaris en een dikke lease wagen bv.
Nouja, tis nou niet bepaald een groot geheim dat onthuld wordt als je zegt in welke sector je werkzaam bentquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet al mn prive gegevens hier neer te zetten. Waarom zou het bullshit zijn.
Wat ik eerder aangaf is dat ik prima werk heb met genoeg vrije tijd om in te delen. Daar hoort dan ook een wat minder salaris bij als ik bij een concurrent van 9-6 moet gaan werken. Maar vind vrije tijd wel een groter goed dan een top salaris en een dikke lease wagen bv.
Media/techniekquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, tis nou niet bepaald een groot geheim dat onthuld wordt als je zegt in welke sector je werkzaam bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |