Ah, hopelijk is het volgende weekend beter.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor
al is dankzij werk dit lange weekend niet helemaal wat ik wil in een weekend
komende week zal wel een drukke bende worden, daarna richting ruts en zomer hopelijkquote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, hopelijk is het volgende weekend beter.
Als je dat het hele jaar doet wel ja.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een aantal keren als kerstman rondgelopen, met een pruik en een gekrulde baard.
Telt dat ook als een permanentje?
Als je het nu niet meer hebt nietquote:Op zondag 5 juni 2022 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een aantal keren als kerstman rondgelopen, met een pruik en een gekrulde baard.
Telt dat ook als een permanentje?
Wat is het verschilquote:
Maar als ze nog op zolder liggen wel?quote:
Dat is een nadenkertjequote:
Permanent wel jaquote:
Ik kijk wel uitquote:
Je bent zo wel heel herkenbaarquote:
Ik denk dat Domnivoor geen permanent nodig heeftquote:
Volgende meetquote:
Prima met permanentjequote:
Weet je dat dan nietquote:
Die waar ik vast weer niet benquote:
Oh ik sla die ook over. Ik wil wel kijkenquote:
Dat weet ik nog niet ..quote:Op zondag 5 juni 2022 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik sla die ook over. Ik wil wel kijken
Geen idee, ik haar nog niet gesproken sinds die sprongquote:Op zondag 5 juni 2022 22:58 schreef Soury het volgende:
Nou ja Maxima heeft het wel gedaan. Dacht ze nog aan haar vader
quote:Op zondag 5 juni 2022 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
Die sprong was een eitje 🥚
Een eisprong zeg maar.
Ik denk de sprongquote:
Ik klik nietquote:
Leuk liedjequote:
Ik klikte erop 5 secondequote:
Heb je een YT ban ?quote:
Van wie niet?quote:
Zegt zequote:Op zondag 5 juni 2022 20:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of al mijn dms daar krijg ik ook nooit antwoord op
DMquote:Op zondag 5 juni 2022 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zegt ze.
Niet eens een "felicitatie" terug of een "dankjewel" na een felicitatie. Dom blof-volk
Thanks!quote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ze alleen woont is helemaal lastig. en ja zo gaat het soms, maar het maakt het er niet makkelijker op. Sterkte daarmee rekkie
Blof ..... keornb0wueytrfvce ...Ja huer7ybtwterbvvgyerb tquote:Op zondag 5 juni 2022 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zegt ze.
Niet eens een "felicitatie" terug of een "dankjewel" na een felicitatie. Dom blof-volk
Ik moet zeggen dat ik WL wel wat woest aantrekkelijk vind met die vlas baardquote:Op zondag 5 juni 2022 23:40 schreef sly-nl het volgende:
"Maxima"![]()
Alsof ze ook maar een praatje met die dikke kamper (Willem) had gemaakt als ie tuinman zou zijn geweest (als gewone burger, met dezelfde looks, maar wel cum laude niveau) bij haar vader om z'n studie in Buenos Aires te bekostigen.
"Iek moet en zaal prinzes worden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |