Trudeau en Rutte hadden broertjes kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Hmzzzz, een samenwerking tussen WEF puppet en dictator-in-spe Trudeau, Nederland mbt "veiligheid".
Samenwerken met een nieuwe Castro over onze privacy etc, mag ik daar problemen mee hebben? Die engnek is echt het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet in het vrije westen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
grappiger kunnen we het niet maken![]()
En ?quote:
Er komt nog een tijd dat je maar een x-aantal liter water beschikbaar krijgt en jezelf mag uitvogelen waar je dat aan gaat besteden behalve natuurlijk als je elite bent dan is een zwembad vanzelfsprekend liefst verwarmd. Met warm water douchen wordt een luxe, hooguit voor een paar minuten en dat misschien 2x per week.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
De reden dat wij off-grid willen is om niet afhankelijk te zijn. Ze hebben je gewoon in de tang met energie en water.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er komt nog een tijd dat je maar een x-aantal liter water beschikbaar krijgt en jezelf mag uitvogelen waar je dat aan gaat besteden behalve natuurlijk als je elite bent dan is een zwembad vanzelfsprekend liefst verwarmd. Met warm water douchen wordt een luxe, hooguit voor een paar minuten en dat misschien 2x per week.
Drinkwater flink duurder
Volgens Hoogleraar drinkwater aan de TU Delft, Luuk Rietveld komt de stijgende vraag naar drinkwater doordat er meer mensen en meer huizen zijn. Tegelijkertijd zijn die mensen meer water gaan verbruiken. "Niet alleen om te drinken, maar ook voor landbouw en industrie." En comfort speelt ook nog een rol. "Mensen willen een zwembadje in de tuin."
Het huishoudelijke water is 20 procent van de totale waterbehoefte. "Grondwaterbronnen zijn de beste bronnen", geeft ook Rietveld toe. "Maar andere gebruikers, zoals de landbouw, hebben die kwaliteit niet per se nodig."
"Dat landbouw en drinkwater elkaars concurrent zijn, moeten en kunnen we voorkomen", vertelt Rietveld. "Van iedere bron kan drinkwater gemaakt worden. Dat gaat alleen wel flink duurder worden. Per dag geven we per persoon per dag 18 cent aan water uit, waar alles in zit: drinken, de wc doortrekken, douchen, wassen. Dat wordt dan 20 of 25 cent."
Van EenVandaag.
Wat heb je als accu ?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
De reden dat wij off-grid willen is om niet afhankelijk te zijn. Ze hebben je gewoon in de tang met energie en water.
Vroeger wilde ik alsmaar meer en alles groter maar nu juist het tegenovergesteld, we gebruiken nu al weinig stroom (wonen in een stacaravan) , de wasmachine gebruikt het meeste en we hebben nu een hott-fill. Kan maar 4 kilo in maar hij wast goed schoon en kan volledig op de zonnepanelen. Daarna komt de koelkast en daar zijn we een speciale kelder voor aan het maken. Droger is de deur al uit net als de vaatwasser. Zomers gebruiken we meer elektrische apparaten op onze zonnepanelen swinters wat meer op gas (flessen, doel is om eigen gas te gaan maken)We leveren niet terug maar hebben eigen accu's. Ook hebben we een bron en berkey filters, die we nog niet gebruiken maar voor 'nood' bewaren. We hebben er daarnaast ook echt lol aan om zo 'primitief' te leven.
Corona lijkt wel een versneller te zijn voor de dingen die we hebben 'voorzien'.
“We moeten wel, willen we wat aan alle achterstanden bij Schiphol doen..!”quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Hmzzzz, een samenwerking tussen WEF puppet en dictator-in-spe Trudeau, Nederland mbt "veiligheid".
Samenwerken met een nieuwe Castro over onze privacy etc, mag ik daar problemen mee hebben? Die engnek is echt het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet in het vrije westen.
Dat weet ik allemal niet uit mijn hoofd. We hebben volgens mij 6 zonnepanelen en volgens mij 8 of 9 kleine accu's en een vectron. We hebben het nu ruim 1 jaar en bevalt heel goed. Voor december en januari hebben we 3 keer stroom bij de buren gekocht omdat we net tekort kwamen en nu willen we dus een windmolentje erbij kopen voor die periode.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat heb je als accu ?
Heb zelf al es rond gekeken naar mobiel zonnepaneel + accu.
Iets als de Ecoflow Delta of Bluetti AC200 of GoalZero , maar redelijk prijzig
OJEEEEEEE PRICE INCREASE PER DAG VAN 2 TOT 7 CENT EN DAARVOOR MEER WATERZEKERHEID, WAT EEN SLECHT IDEE!!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
"Dat landbouw en drinkwater elkaars concurrent zijn, moeten en kunnen we voorkomen", vertelt Rietveld. "Van iedere bron kan drinkwater gemaakt worden. Dat gaat alleen wel flink duurder worden. Per dag geven we per persoon per dag 18 cent aan water uit, waar alles in zit: drinken, de wc doortrekken, douchen, wassen. Dat wordt dan 20 of 25 cent."
Pure Orwelliaanse bullshit dit dus. Heeft helemaal niks met de realiteit te maken, vraag me hard af of die hoogleraar is omgekocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwabquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:23 schreef _I het volgende:
[..]
“We moeten wel, willen we wat aan alle achterstanden bij Schiphol doen..!”
Waar zijn alle mensen gebleven die eerst bij schiphol de beveiliging deden?
Een groot toneelstuk.
Dat! En..quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwab
Klopt helemaal, het is een grote shitshow wat we hier mogen aanschouwenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het staats geloof ik zelfs in het boek van schwab
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ?
Wil ik het weten ?
Kan het nog enger dat het WEF ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |