abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205041354
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
We shall see, kunnen wel een weddenschapje doen of mijn blufpoker beter is dan jouw opinie.
Waar wil je om wedden?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205041359
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Waar wil je om wedden?
Thuisbezorgd kapsalon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041363
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Thuisbezorgd kapsalon.
Ok, maar ik bedoelde waar de weddenschap over gaat.
pi_205041364
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ok, maar ik bedoelde waar de weddenschap over gaat.
Of die prik 2 er in gaat binnen 8 weken na positieve test.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205041380
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Of die prik 2 er in gaat binnen 8 weken na positieve test.
Ben je bij een GGD testlocatie geweest?
pi_205041388
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ben je bij een GGD testlocatie geweest?
Zeker zeker.

Komop, dit durf je wel, minder dan een tientje, extra knoflook en sambal.
pi_205041421
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zeker zeker.

Komop, dit durf je wel, minder dan een tientje, extra knoflook en sambal.
Het valt alleen niet te controleren.

Ik hoop het beste voor je, maar als je een positieve GGD test hebt gehad tussen je 2 basisvaccinaties in en die positieve test is minder dan 8 weken geleden dan gaat het lastig worden voor je.
Als je je paspoort toont en ze voeren je BSN-nummer in dan zien de medewerkers van de vaccinatielocatie dat je een positieve test hebt gehad en als ze geen fout maken dan zullen ze vertellen dat je de afspraak moet verzetten vanwege die test.
pi_205041430
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het valt alleen niet te controleren.

Ik hoop het beste voor je, maar als je een positieve GGD test hebt gehad tussen je 2 basisvaccinaties in en die positieve test is minder dan 8 weken geleden dan gaat het lastig worden voor je.
Als je je paspoort toont en ze voeren je BSN-nummer in dan zien de medewerkers van de vaccinatielocatie dat je een positieve test hebt gehad en als ze geen fout maken dan zullen ze vertellen dat je de afspraak moet verzetten vanwege die test.
Denk dat het wel te controleren valt eigenlijk, zal wel ergens in de APP op groen gaan na 14 dagen.
pi_205041432
Maar geen Kapsalon voor mij dus?
pi_205041459
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:41 schreef ludovico het volgende:
Maar geen Kapsalon voor mij dus?
Het valt simpelweg niet te controleren voor mij.
pi_205041645
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Daarna zijn vast honden aan de beurt :')
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 13 juni 2022 @ 17:07:03 #262
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205041888
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alle richtlijnen van welke vaccinaties je mag hebben, hoeveel, voor welke leeftijdsgroepen en welke dosis je dan krijgt, wachttijden tussen je vaccinaties en na besmettingen enz enz worden allemaal bepaald op basis van de adviezen van de Gezondheidsraad. Adviseert die dat iets mogelijk schadelijk is dan krijg je dat niet of moet je langer wachten voordat je iets krijgt.

Er zijn wel verschillende uitzonderingen geweest vanwege politieke druk. Twee voorbeelden: mensen met het Janssen vaccin hebben de mogelijkheid gekregen om een extra booster te nemen omdat sommige landen 1 Janssen-vaccin en 1 booster niet zagen als volledig gevaccineerd.

En het andere voorbeeld is de booster voor jongeren (12-17 jaar) vanwege exact dezelfde reden: jongeren konden niet op vaccinatie/ stage/ familiebezoek enz omdat ze volgens sommige landen niet volledig gevaccineerd waren terwijl ze dat volgens NL wel waren.

In beide gevallen gaf de Gezondheidsraad aan dat er geen medische reden was voor een extra vaccinatie, maar dat dat ook weinig kwaad kon. Nu kunnen beide groepen een extra vaccinatie krijgen, maar alleen door telefonisch een afspraak te maken en persoonlijk expliciet toestemming daarvoor te geven.
Daarbij niet te vergeten nog een hele hoop kantoorpersoneel in ziekenhuizen die het vaccin hebben gekregen die voor de risicogroepen bedoeld waren. Was geen probleem en kon gewoon.

Dat waren de opperprikschapen die zo bang waren voor covid dat ze een vaccin hebben 'gestolen' van de oudere zwakkere medemens. Zo goed werd er gekeken of mensen er wel 'recht' op hebben ze prikten gewoon een slag in de rondte.

Misschien dat ze het nu beter op orde hebben maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in dus zet mijn geld op Ludo. *O*
To BG or not to BG!
pi_205042172
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Daarbij niet te vergeten nog een hele hoop kantoorpersoneel in ziekenhuizen die het vaccin hebben gekregen die voor de risicogroepen bedoeld waren. Was geen probleem en kon gewoon.

Dat waren de opperprikschapen die zo bang waren voor covid dat ze een vaccin hebben 'gestolen' van de oudere zwakkere medemens. Zo goed werd er gekeken of mensen er wel 'recht' op hebben ze prikten gewoon een slag in de rondte.

Misschien dat ze het nu beter op orde hebben maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in dus zet mijn geld op Ludo. *O*
Mensen die werkzaam waren in de zorgsector konden gewoon via hun werkgever een vaccinatie krijgen. Dat was volgens de regels en die werden daarom niet geweigerd na controle.

Wat je van die praktijken vind is een andere discussie.
  maandag 13 juni 2022 @ 18:39:29 #264
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_205042456
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk niet helemaal
De zorg kreeg voorrang vanwege het risico dat ze liepen.
En vele werkgevers pushten dit er aardig doorheen
Dat ze op kantoor minder risico liepen klopt natuurlijk. Maar ze hadden deze voorrang en werkgevers waren hier best gebrand op
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  maandag 13 juni 2022 @ 19:04:23 #265
421867 greysbones
pi_205042675
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 13 juni 2022 @ 19:18:22 #266
421867 greysbones
pi_205042780
twitter

Alweer
En in de zomer nog wel
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_205043528
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Thuisbezorgd kapsalon.
Lekker af en toe,maar ook niet helemaal goed voor je hart ouwe... :)
Moet je een keer zelf gaan halen, lazy arse.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205043728
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Alweer
En in de zomer nog wel
Heyhey, ik ook hé.
pi_205044382
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Alweer
En in de zomer nog wel
Trudeau is gek. Ik haat die WEFhond :r hoop dat de bevolking goed weerstand gaat geven.
Hij kan de corona krijgen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 14 juni 2022 @ 00:33:18 #270
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205045315
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 22:16 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Trudeau is gek. Ik haat die WEFhond :r hoop dat de bevolking goed weerstand gaat geven.
Die heeft ie al zei ie :) Misschien wat apenpokken erbij :D
Lach met een schone bips
  dinsdag 14 juni 2022 @ 00:33:58 #271
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205045317
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 22:16 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Vraag me wel af hoe die lui zo vaak positief testen :D
Lach met een schone bips
  dinsdag 14 juni 2022 @ 07:35:35 #272
421867 greysbones
pi_205045633
twitter

Wat moet je hier nu nog van vinden
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 14 juni 2022 @ 07:36:18 #273
421867 greysbones
pi_205045638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vraag me wel af hoe die lui zo vaak positief testen :D
Kapot immuunsysteem 🤡
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_205045751
quote:
Europese coronapas blijft nog een jaar geldig
De Europese coronapas blijft nog een jaar geldig, tot juli 2023. Dat hebben het Europees Parlement en de Europese lidstaten gisteravond besloten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-parlement-lidstaten
pi_205045781
quote:
Minister Kuipers: 'IC-capaciteit geen prioriteit bij langetermijnaanpak corona'
Volgens minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers is niet het inzetten op extra capaciteit op de intensivecare-afdelingen, maar vol inzetten op voorkomen van de verspreiding van het virus de manier om corona te bestrijden. "We moeten ons erop richten zoveel mogelijk mensen daar weg te houden, in plaats van ongelimiteerd het aantal IC-bedden ophogen om dat op te vangen."

"In de coronaperiode zijn vele miljoenen mensen besmet geraakt", zegt Kuipers. "Alleen al in de eerste drie maanden van dit jaar ging het om 6 miljoen besmettingen, één op de drie Nederlanders. Dat heeft geleid tot in totaal ongeveer 100.000 mensen die in het ziekenhuis zijn beland."

Als dat in een korte periode gebeurt "is er geen zorgsysteem ter wereld die dat kan opvangen, ook Nederland niet", zegt Kuipers. "We hebben periodes dat het aantal besmettingen in een week tijd met 70 procent toenam. Als de capaciteit op de intensive care 20 procent hoger is, kun je twee dagen langer vooruit."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)termijnaanpak-corona
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')