Waar wil je om wedden?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
We shall see, kunnen wel een weddenschapje doen of mijn blufpoker beter is dan jouw opinie.
Thuisbezorgd kapsalon.quote:
Ok, maar ik bedoelde waar de weddenschap over gaat.quote:
Of die prik 2 er in gaat binnen 8 weken na positieve test.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok, maar ik bedoelde waar de weddenschap over gaat.
Ben je bij een GGD testlocatie geweest?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of die prik 2 er in gaat binnen 8 weken na positieve test.
Zeker zeker.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben je bij een GGD testlocatie geweest?
Het valt alleen niet te controleren.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Komop, dit durf je wel, minder dan een tientje, extra knoflook en sambal.
Denk dat het wel te controleren valt eigenlijk, zal wel ergens in de APP op groen gaan na 14 dagen.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het valt alleen niet te controleren.
Ik hoop het beste voor je, maar als je een positieve GGD test hebt gehad tussen je 2 basisvaccinaties in en die positieve test is minder dan 8 weken geleden dan gaat het lastig worden voor je.
Als je je paspoort toont en ze voeren je BSN-nummer in dan zien de medewerkers van de vaccinatielocatie dat je een positieve test hebt gehad en als ze geen fout maken dan zullen ze vertellen dat je de afspraak moet verzetten vanwege die test.
Het valt simpelweg niet te controleren voor mij.quote:
Daarna zijn vast honden aan de beurtquote:
Daarbij niet te vergeten nog een hele hoop kantoorpersoneel in ziekenhuizen die het vaccin hebben gekregen die voor de risicogroepen bedoeld waren. Was geen probleem en kon gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle richtlijnen van welke vaccinaties je mag hebben, hoeveel, voor welke leeftijdsgroepen en welke dosis je dan krijgt, wachttijden tussen je vaccinaties en na besmettingen enz enz worden allemaal bepaald op basis van de adviezen van de Gezondheidsraad. Adviseert die dat iets mogelijk schadelijk is dan krijg je dat niet of moet je langer wachten voordat je iets krijgt.
Er zijn wel verschillende uitzonderingen geweest vanwege politieke druk. Twee voorbeelden: mensen met het Janssen vaccin hebben de mogelijkheid gekregen om een extra booster te nemen omdat sommige landen 1 Janssen-vaccin en 1 booster niet zagen als volledig gevaccineerd.
En het andere voorbeeld is de booster voor jongeren (12-17 jaar) vanwege exact dezelfde reden: jongeren konden niet op vaccinatie/ stage/ familiebezoek enz omdat ze volgens sommige landen niet volledig gevaccineerd waren terwijl ze dat volgens NL wel waren.
In beide gevallen gaf de Gezondheidsraad aan dat er geen medische reden was voor een extra vaccinatie, maar dat dat ook weinig kwaad kon. Nu kunnen beide groepen een extra vaccinatie krijgen, maar alleen door telefonisch een afspraak te maken en persoonlijk expliciet toestemming daarvoor te geven.
Mensen die werkzaam waren in de zorgsector konden gewoon via hun werkgever een vaccinatie krijgen. Dat was volgens de regels en die werden daarom niet geweigerd na controle.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Daarbij niet te vergeten nog een hele hoop kantoorpersoneel in ziekenhuizen die het vaccin hebben gekregen die voor de risicogroepen bedoeld waren. Was geen probleem en kon gewoon.
Dat waren de opperprikschapen die zo bang waren voor covid dat ze een vaccin hebben 'gestolen' van de oudere zwakkere medemens. Zo goed werd er gekeken of mensen er wel 'recht' op hebben ze prikten gewoon een slag in de rondte.
Misschien dat ze het nu beter op orde hebben maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in dus zet mijn geld op Ludo.
Dat klopt natuurlijk niet helemaalquote:Op maandag 13 juni 2022 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Daarbij niet te vergeten nog een hele hoop kantoorpersoneel in ziekenhuizen die het vaccin hebben gekregen die voor de risicogroepen bedoeld waren. Was geen probleem en kon gewoon.
Dat waren de opperprikschapen die zo bang waren voor covid dat ze een vaccin hebben 'gestolen' van de oudere zwakkere medemens. Zo goed werd er gekeken of mensen er wel 'recht' op hebben ze prikten gewoon een slag in de rondte.
Misschien dat ze het nu beter op orde hebben maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in dus zet mijn geld op Ludo.
Lekker af en toe,maar ook niet helemaal goed voor je hart ouwe...quote:
Heyhey, ik ook hé.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Alweer
En in de zomer nog wel
Trudeau is gek. Ik haat die WEFhondquote:Op maandag 13 juni 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Alweer
En in de zomer nog wel
Die heeft ie al zei iequote:Op maandag 13 juni 2022 22:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Trudeau is gek. Ik haat die WEFhondhoop dat de bevolking goed weerstand gaat geven.
Hij kan de corona krijgen
Vraag me wel af hoe die lui zo vaak positief testenquote:Op maandag 13 juni 2022 22:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Trudeau is gek. Ik haat die WEFhondhoop dat de bevolking goed weerstand gaat geven.
Hij kan de corona krijgen
Kapot immuunsysteem 🤡quote:Op dinsdag 14 juni 2022 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe die lui zo vaak positief testen
quote:Europese coronapas blijft nog een jaar geldig
De Europese coronapas blijft nog een jaar geldig, tot juli 2023. Dat hebben het Europees Parlement en de Europese lidstaten gisteravond besloten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-parlement-lidstaten
quote:Minister Kuipers: 'IC-capaciteit geen prioriteit bij langetermijnaanpak corona'
Volgens minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers is niet het inzetten op extra capaciteit op de intensivecare-afdelingen, maar vol inzetten op voorkomen van de verspreiding van het virus de manier om corona te bestrijden. "We moeten ons erop richten zoveel mogelijk mensen daar weg te houden, in plaats van ongelimiteerd het aantal IC-bedden ophogen om dat op te vangen."
"In de coronaperiode zijn vele miljoenen mensen besmet geraakt", zegt Kuipers. "Alleen al in de eerste drie maanden van dit jaar ging het om 6 miljoen besmettingen, één op de drie Nederlanders. Dat heeft geleid tot in totaal ongeveer 100.000 mensen die in het ziekenhuis zijn beland."
Als dat in een korte periode gebeurt "is er geen zorgsysteem ter wereld die dat kan opvangen, ook Nederland niet", zegt Kuipers. "We hebben periodes dat het aantal besmettingen in een week tijd met 70 procent toenam. Als de capaciteit op de intensive care 20 procent hoger is, kun je twee dagen langer vooruit."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)termijnaanpak-corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |