Nations League = oefenwedstrijd in my booksquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In een oefenwedstrijd, prachtige timing
Het voelt nu wel zo, maar die final four zijn wel echt wedstrijden voor een prijs wat mij betreft.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nations League = oefenwedstrijd in my books
Je gaat ze niet overtuigen denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het voelt nu wel zo, maar die final four zijn wel echt wedstrijden voor een prijs wat mij betreft.
De loting is alweer bekend? Maar nu spelen wij thuis! Dan pakken we ze.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef hhh38 het volgende:
Straks krijgen we weer Portugal in die Nations League final four
quote:Europese Nations League straks ook met… Argentinië en Brazilië?
De Europese voetbalbond UEFA wil de Nations League uitbreiden en kijkt daarvoor naar… Zuid-Amerika.
Het wil vanaf 2024 gaan samenwerken met zijn Zuid-Amerikaanse tegenhanger Conmebol, waartoe Brazilië Argentinië, Colombia, Peru, Chili, Ecuador, Bolivia, Paraguay, Uruguay en Venezuela behoren.
Het aantal wedstrijden in de voorronde van de Nations League zou worden uitgebreid van de huidige zes naar tien matchen. Daartegenover staat een vermindering van het aantal kwalficatieduels voor het WK en EK van de huidige tien of twaalf naar zes wedstrijden. Meer WK- en EK-kwalificatiegroepen, maar wel met minder landen dus.
De wedstrijden in die nieuwe Nations League zouden bovendien hoofdzakelijk in Europa worden afgewerkt omdat de meeste van die Zuid-Amerikaanse spelers toch bij Europese clubs onder contract liggen.
Dat wil de FIFA niet.quote:
Ik hoop toch dat Spanje in Portugal wintquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef hhh38 het volgende:
Straks krijgen we weer Portugal in die Nations League final four
Spanje wordt toch ook verschrikkelijk lastig om te verslaan voor Oranje? Ik acht Portugal toch wat matiger hoor, ondanks onze dramatische historie tegen dat land.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat Spanje in Portugal wint
Minder kwalificatiepotjes tegen kutlanden lijkt me een uitstekende beslissing. Duitsland-Gibraltar en Spanje-San Marino doe je niemand een plezier mee.quote:
Zolang het totale aantal wedstrijden hetzelfde blijft is er echt weinig reden om te klagen lijkt mij. Als je de lange lijst met vriendschappelijke interlands van Oranje sinds 2000 bekijkt zie je dat er relatief weinig in is gescoord.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder kwalificatiepotjes tegen kutlanden lijkt me een uitstekende beslissing. Duitsland-Gibraltar en Spanje-San Marino doe je niemand een plezier mee.
Tegen Spanje verlies ik nog met plezier, tegen Portugal wordt het dan ook nog verschrikkelijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spanje wordt toch ook verschrikkelijk lastig om te verslaan voor Oranje? Ik acht Portugal toch wat matiger hoor, ondanks onze dramatische historie tegen dat land.
Gibraltar en San Marino welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder kwalificatiepotjes tegen kutlanden lijkt me een uitstekende beslissing. Duitsland-Gibraltar en Spanje-San Marino doe je niemand een plezier mee.
Spanje lijkt mij zwakker dan Portugalquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spanje wordt toch ook verschrikkelijk lastig om te verslaan voor Oranje? Ik acht Portugal toch wat matiger hoor, ondanks onze dramatische historie tegen dat land.
Voor die drie mensen die daar wonen hoef je het ook niet te doen. En het lijkt mij vrij saai om elk potje zwaar kansloos te verliezen.quote:
Tenzij ze een model gaan verzinnen waar die kleinere landen (dus alles uit Divisie D) eerst aparte voorrondes moeten spelen of ze gebruiken de Nations League ranking daarvoor.quote:Nog steeds kans om die te loten trouwens, er zullen gewoon 14 poules van 4 zijn ofzo met al die kutlanden in Pot 4
Ik verbaas me iedere keer weer over de opstellingen van Enrique.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje lijkt mij zwakker dan Portugal
Tegen Spanje verliezen met plezier.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Spanje verlies ik nog met plezier, tegen Portugal wordt het dan ook nog verschrikkelijk om naar te kijken
Echt? Toch de aanval? Ik dacht dat jij die Spaanse aanvallers zo goed vond?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje lijkt mij zwakker dan Portugal
Ik vind het grootste probleem eigenlijk achterin en dat er altijd 500 miljoen keer gebreid moet worden voordat de trekker eens overgehaald moet worden, maar heb wel vertrouwen in de aanval muv Moratatatataquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Echt? Toch de aanval? Ik dacht dat jij die Spaanse aanvallers zo goed vond?
Kan ik me wel in vinden ja. In 2010 en 2012 kwamen ze met dat breien nog aardig weg omdat de verdedigers van uitzonderlijke wereldklasse waren maar dat is nu ook minder het geval.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het grootste probleem eigenlijk achterin en dat er altijd 500 miljoen keer gebreid moet worden voordat de trekker eens overgehaald moet worden, maar heb wel vertrouwen in de aanval muv Moratatatata
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |