SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kwamtumkorting bij het boeken.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Zwitserland heeft de verdediging thuis gelaten.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Erg mooi dat het walgelijke Servië er weinig meer van bakt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Lekker degraderen naar de mongolendivisiequote:Op zondag 5 juni 2022 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Erg mooi dat het walgelijke Servië er weinig meer van bakt.![]()
Moeten zij weten.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Zwitserland heeft de verdediging thuis gelaten.![]()
Ow dit is leuk.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Hij maakt het schitterend af.![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Als Berbatov zijn voetbalschoenen weer aantrekt is 'ie de beste, da's niks daar.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Is Bulgarije zo slecht geworden? 1-5 thuis tegen Georgië.![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
2-5, kumbek is aan.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Is Bulgarije zo slecht geworden? 1-5 thuis tegen Georgië.![]()
San Marino wil zijn cultstatus ophouden als de ploeg die letterlijk alles verliest"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dat fan account van ze op Twitter is wel leukquote:Op zondag 5 juni 2022 23:36 schreef TLC het volgende:
San Marino wil zijn cultstatus ophouden als de ploeg die letterlijk alles verliestEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die hebben hun portie geluk de laatste 4 jaar ook wel echt voor de komende 10 jaar gehad. Wat een mazzelelftal was dat zeg. Altijd kutvoetbal met nauwelijks kansen maar toch steeds ver komen. Blij dat ze niet naar het WK gaan.quote:![]()
En toch 4-1 winnen. Die zullen wel in deze divisie blijven dan.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Erg mooi dat het walgelijke Servië er weinig meer van bakt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu live de topper tussen Letland en Liechtenstein, het staat nog 0-0"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ook Frankrijk weer met een compleet B elftal. Het leeft en beeft.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Met de A-keus leefde het ook niet tegen Denemarken. Denk ook dat ze de spelers fit willen houden voor het WKquote:Op maandag 6 juni 2022 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Ook Frankrijk weer met een compleet B elftal. Het leeft en beeft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
WK is nog 5,5 maand weg en zitten nog allemaal clubwedstrijden tussen straks dus fit proberen te houden lijkt me ook vrij onzinnig in dit stadium.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de A-keus leefde het ook niet tegen Denemarken. Denk ook dat ze de spelers fit willen houden voor het WK![]()
Spelers klagen al over te weinig vakantie. Dus zal wel zo zijn besproken met de clubs door een aantal bonden.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
WK is nog 5,5 maand weg en zitten nog allemaal clubwedstrijden tussen straks dus dat lijkt me ook vrij onzinnig allemaal in dit stadium.
En dan liever dit dan met het WK rouleren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De apotheker heeft toch vast ook wel verstand van stoppenkasten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar prima sfeerquote:Op maandag 6 juni 2022 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook in Oostenrijk een schrijnend tekort aan elektriciens![]()
De lampen zijn ontstoken in Oostenrijk.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Wedstrijd begint om 22:15Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zou ook wel verstandig zijn als we in de Kuip weer zo’n incidentje hebben.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
De apotheker heeft toch vast ook wel verstand van stoppenkasten.Met pijn en moeite derde![]()
Maakt het goed af hoor.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Stroomstoringquote:Op maandag 6 juni 2022 22:16 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er aan de hand bij oostenrijk?? Nu pas aftrappen![]()
Bijna Kroatie nog.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
In de categorie bijna vergeten voetballers
Marko Arnautovic"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die kan echt niets meer he. Pijnlijk om te zien.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Een VBL mod aanwezig tijdens een voetbalavond.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:46 schreef Sked het volgende:
[..]
We moeten toch wat hè. Finland - Montenegro sla ik wel over.
bohhhWhat can change the nature of a man?![]()
Zeg het maar:
18:00 Finland - Montenegro
20:45 Duitsland - Engeland
20:45 Italië - Hongarije
@maxi-mus
@Oriente
@fetX
@JR-Style-93
@GGMM
@PicoMMP
@Scrummie
@Lenny_Leonard
@tong80
@Lange_Lans
@Caland
@onlogisch
@SkedWhat can change the nature of a man?![]()
Kans van 100% op 10 German bombers in the air gezongen door dronken Engelsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:tong80
@:Lange_Lans
@:Caland
@:onlogisch
@:Sked
Verder boeien deze potjes mij niks.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit boeit me wel
18:00 Finland - Montenegro 2-1
20:45 Duitsland - Engeland 2-2
20:45 Italië - Hongarije 4-0
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
@Mexicanobakker wordt de nieuwe FA.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:17 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker ook
En morgen belangrijke dag hier voor je.![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker wordt de nieuwe FA.![]()
(En dat vinden jullie zelf ook!)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik doelde meer op Whales.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker wordt de nieuwe FA.
What can change the nature of a man?![]()
Volgende week dinsdag pas in de ArenA. (Of is het in de Kuip ineens? (lol))quote:
EDIT: Ah ja, in de Kuip. Waardeloze broddelwerken van de KNVB. Er moet zeker een of andere nonvaleur optreden in de ufo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ja, ik zie het al. Een wandelend lijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Michael Jackson?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, ik zie het al. Een wandelend lijk.![]()
Peter?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, ik zie het al. Een wandelend lijk.What can change the nature of a man?![]()
De Dead Kennedys?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, ik zie het al. Een wandelend lijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat zou de doodsteek van dit forum zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker wordt de nieuwe FA.![]()
![]()
![]()
2-1quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:08 schreef Coco het volgende:
2-2
3-0![]()
2-0quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
2-1
3-1![]()
21.30 en we spelen doorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Sked![]()
Blijft een klassiekertje.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kans van 100% op 10 German bombers in the air gezongen door dronken Engelsen.
Verder boeien deze potjes mij niks.
18:00 Finland - Montenegro 1-1
20:45 Duitsland - Engeland 1-1
20:45 Italië - Hongarije 3-0![]()
Ze spelen toch sowieso weer regelmatig in De Kuip? Omdat WE daar altijd winnen en omdat de spelers dat graag wilden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag pas in de ArenA. (Of is het in de Kuip ineens? (lol))
EDIT: Ah ja, in de Kuip. Waardeloze broddelwerken van de KNVB. Er moet zeker een of andere nonvaleur optreden in de ufo?![]()
hnnnnggg nat broekjequote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Een VBL mod aanwezig tijdens een voetbalavond.
bohhh
18:00 Finland - Montenegro 1-0
20:45 Duitsland - Engeland 1-1
20:45 Italië - Hongarije 2-1![]()
Zin an.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |