pics van je man pursequote:Op zondag 5 juni 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een man purse gekocht en nou lacht travelmaat me de hele tijd uit maar het is best een handig dinge.
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een man purse gekocht en nou lacht travelmaat me de hele tijd uit maar het is best een handig ding.
Leukquote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in turquoise blauw en met een gestileerde rendierenkop erop in plaats van een vlinder.
Nee gewoon schouderriempjequote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Moet je die nu de hele tijd zo vasthouden?
Thank god voor die laatste zin.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in turquoise blauw en met een gestileerde rendierenkop erop in plaats van een vlinder.
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Al kan dat natuurlijk ook gewoon zonder de zin he. Ieder zo zijn ding.
oh deze is van @EttovanBelgiequote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze kleurtjes wel leuk.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Etto heeft altijd zin.. en vlinderquote:Op zondag 5 juni 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Al kan dat natuurlijk ook gewoon zonder de zin he. Ieder zo zijn ding.
Nee je moet die roze doen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Closer: Alleen het plaatje is nog anders.
[ afbeelding ]
Handigquote:Op zondag 5 juni 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, handig voor telefoon camera pasjesding en in het voorvakje wat extra accuutjes en kaartjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |