Jij staat vanaf nu op de zwarte lijst samen met @scrupuleusquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:12 schreef MC-M het volgende:
Goedemorgen vrienden en Coco
Woordle 354 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 150 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
🟩⬛⬛🟩🟨⬛
🟩🟨⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat zou eens tijd worden ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij staat vanaf nu op de zwarte lijst samen met @:scrupuleus
Dit soort dingen gaan echt altijd mis he. Leren die tata's het dan nooit.quote:
Het werkt nooit echt als je verder wel de basisregels van de Nederlandse grammatica en interpunctie toepast. Dan leest het weg alsof de gebruikte straattaal tussen aanhalingstekens staat, waardoor er nadruk op deze woorden komt te liggen. Met als resultaat dat het een geforceerd en onnatuurlijk karakter heeft. Maar popo snapt niksquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort dingen gaan echt altijd mis he. Leren die tata's het dan nooit.
Ze moeten het gewoon helemaal niet doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het werkt nooit echt als je verder wel de basisregels van de Nederlandse grammatica en interpunctie toepast. Dan leest het weg alsof de gebruikte straattaal tussen aanhalingstekens staat, waardoor er nadruk op deze woorden komt te liggen. Met als resultaat dat het een geforceerd en onnatuurlijk karakter heeft. Maar popo snapt niks
Ik hou je broodje wel warmquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:10 schreef Caland het volgende:
Ik rond nog even mijn huidige case af, ik ben dus iets later.
Sorry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |