Is dit een boze Gordon?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
ik dacht al waar blijft ze nou die zure takketrol van het AD(Algemeen Dieptepunt) maar daar is ze hoor! Ze kon niet wacbten om weer een heerlijk negatief stuk over me te schrijven en heeft zelfs haar Franse kaasjes en chips aan de kant gegooid om haar venijn weer los te laten. Het wordt een beetje zielig nu Angela en gaat mensen ook opvallen dat je alleen maar negativiteit kan ontdekken in mijn verschijning. Je hebt jezelf al enorm voor lul gezet laatst( en dan heb ik het niet over dat shot van acbteren bij even tot hier van je enorme dikke volgevreten reet) maar met je 'recensie' over Down the road....... dat programma wat een tweede seizoen krijgt en in de race is voor de ring. Ik moet om je lachen maar ik vind je ook gevaarlijk en wel hierom. Je misbruikt je machtspositie om je columns te gebruiken voor persoonlijke wrok. Maar veel erger nog je zaait haat en negativiteit dag in dag uit in een maatschappij die al enorm onder druk staat. Je vertoond je in programma's waar je helemaal niet thuishoort en gaat mij beschuldigen van narcisme en mediageilheid? Ik hou voor niemand meer mn mond en zeker voor jou niet maar ik vind wel dat je teruggefloten moet worden door je hoofdredacteur en dat die je erop wijst dat je een voorbeeldfunctie hebt en je moet stoppen om mensen willens en wetens kapot te willen maken. Ik loop inmiddels 35 jaar mee in dit vak en wens niet meer zo respectloos aangesproken te willen worden door een troela zoals jij die denkt daarmee weg te komen. Dus laat aan je kinderen zien dat je ook een goed mens kan zijn ipv de enorme trut die je tentoonsteld keer op keer en doe je werk nou eens goed! ps groetjes uit Dubai en als je dieet tips wilt? Ga een jaar paardrijden op een Fries Molenpaard! DAN HEB JE GOUDEN TV!!!
Ja lolquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit een boze Gordon?
Overigens:
Je vertoond
tentoonsteld
hahaquote:
Het is dan ook een bijzonder domme opmerking van Cella00806008quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wist gewoon dat hier een antwoord van @:GGMM onder zou staan.
[ twitter ]
quote:
Patiëntnummer @Wereldgozerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dan ook een bijzonder domme opmerking van Cella00806008
Ha ha haquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit een boze Gordon?
Overigens:
Je vertoond
tentoonsteld
Ik zondig. Broodje Hema rookworst.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kip uit de oven.
[..]
Dan moet hij gisteren iets verkeerds gegeten hebben.quote:
En dat onder werktijd. Moet die man nietquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wist gewoon dat hier een antwoord van @:GGMM onder zou staan.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |