Van YouTube heb ik heel veel geleerd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gelukkig recepten op internet opzoeken.
Jezus @Calandquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:32 schreef Caland het volgende:
Ik kon ook alleen pasta maken toen ik op mezelf ging wonen. Dan stop je met sporten en kom je in een half jaar opeens 20 kilo aan (lol)
Mensen met het syndroom van down zijn al snel aandoenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:44 schreef scrupuleus het volgende:
Maar Lav vindt timm een cutie dus hij komt er natuurlijk mee weg
Ter info
Hoera dat je geen fattie meer bent, fitboy.quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[..]
13 jaar later kan ik redelijk gevarieerd koken, hoera.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:10 schreef Sked het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad dat het donderdag is
Die periode is nu wel voorbij (qua officiële vrije dagen dan)j. Al ben ik morgen en maandag wéér vrij.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje in de war door al die vrije doordeweekse dagen.
Dat is wel erg lekker. Vanaf maandag zal het vast weer normaal voelen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die periode is nu wel voorbij (qua officiële vrije dagen dan)j. Al ben ik morgen en maandag wéér vrij.
De volgende (nationale) vrije dag is pas weer Kerstmisquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje in de war door al die vrije doordeweekse dagen.
Niet voor mij, want ik heb dan een weekje vrij!quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel erg lekker. Vanaf maandag zal het vast weer normaal voelen.
Kan dat wel, ritme in het onderwijs?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De volgende (nationale) vrije dag is pas weer Kerstmis
Maar ja ben ook helemaal uit mijn ritme merk ik. Terwijl ik toch gewoon nog vijf weken moet na vandaag (en maandag mijn nieuwe functie ingaat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |