En goede olijfolie. Iets waar de meeste Nederlanders te pauper voor zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, juiste verhoudingen is wel een ding hoor.
Gewoon van genieten maat. Italianen begrijpen veel beter hoe je een lekkere simpele pasta moet maken dan veel Nederlanders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Nooit geweten eigenlijk. Ik vind het iig érg lekker.![]()
Zeker in Italië. In Nederland krijg je dan gewoon een oliesoep.
Lekker man. Ik ben zelf nog nooit zo zuidelijk in Italië geweest.quote:
Ja we hebben een huurauto voor 10 dagen en de overige 4 dagen niet nodig. Dat kostte ons 600 piek excl. benzine uiteraard.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ben zelf nog nooit zo zuidelijk in Italië geweest.
Heb je daar een huurauto? Ik heb laatst getwijfeld over Bari. In die periode (was vorige week) zou ik minimaal 1000 Euro voor een weekje kwijt zijn.
Als hij een tip krijgt vindt die bezorger dat vast geen probleem (met z'n regenjack aan).quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat, ik twijfel tussen iets bestellen of even naar de supermarkt rijden.
Het regent hier nogal hard dus dan vind ik het altijd een beetje lullig om te bestellen.
Je en daar heeft ook niemand werk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:49 schreef tong80 het volgende:
Mijn biologische vader komt uit Sicilié. Vandaar mijn good looks en mafia mentaliteit.
Ik heb echt zelden contanten meer in huis. Ik ga wel gewoon naar de supermarktquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als hij een tip krijgt vindt die bezorger dat vast geen probleem (met z'n regenjack aan).
Gewoon bakken in boter.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En goede olijfolie. Iets waar de meeste Nederlanders te pauper voor zijn.
Skere tijden @:tjacka .
in deze skere tijden, gebruik toiletpapier aan beide zijdequote:Op woensdag 8 juni 2022 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En goede olijfolie. Iets waar de meeste Nederlanders te pauper voor zijn.
Skere tijden @:tjacka .
Bij thuisbezorgd (en vast wel bij meer sites) kun je fooi geven via de site.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden contanten meer in huis. Ik ga wel gewoon naar de supermarkt
We hadden het over aglio oglio Hans.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon bakken in boter.
En knolselderij ofzo in de pasta erbij flikkeren want die moet nog op.
Pannentje slappe spaghetti met doorbakken groentekots, veel te zout en zonder knoflook. Typisch Nederlands.
Eens, ja. De simpelheid maakt het vaak juist lekkerder.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon van genieten maat. Italianen begrijpen veel beter hoe je een lekkere simpele pasta moet maken dan veel Nederlanders.
Grotendeels omdat bij hun de olijfolie, tomaten en de pasta zelf veel beter zijn, maar ook omdat ze hun pasta’s niet volproppen met onnodige ingrediënten zoals ze hier doen
Ik moet kotsen hiervan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon bakken in boter.
En knolselderij ofzo in de pasta erbij flikkeren want die moet nog op.
Pannentje slappe spaghetti met doorbakken groentekots, veel te zout en zonder knoflook. Typisch Nederlands.
Ja dat vertrouw ik dus niet! Altijd tip in contanten geven.Alleen ubereats en deliveroo hebben volgens mij wel een eerlijk fooisysteem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij thuisbezorgd (en vast wel bij meer sites) kun je fooi geven via de site.
Ha ha ha. De sociale voorzieningen zijn hier beter.quote:
Ik geef je moeder contante fooi.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vertrouw ik dus niet! Altijd tip in contanten geven.Alleen ubereats en deliveroo hebben volgens mij wel een eerlijk fooisysteem.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet haar ook het zaad laten slikken.
Veel te vaak dit soort ellende moeten eten in mijn studententijdquote:
En dan doen ze er niet eens stukken boterhamworst doorheen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te vaak dit soort ellende moeten eten in mijn studententijden het dan maar wegspoelen met huismerkpils.
Alhoewel in bijna ieder land de Spaghetti Bolognese een riskante keuze is op de kaart als het geen Italiaans restaurant betreft.
Nee doe dan maar een echte Italiaanse pasta. Kan zelf er prima één in elkaar flansen maar alleen daar weten ze hoe het echt moet. Jammer dat de gemiddelde Italiaan aan een hartaanval bezwijkt voor hun zestigste door al die pasta’s maar alles beter dan zompig deeg met doorbakken groente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |