Gezien hij het gemunt heeft op minderjarige jongens (!) is het niet heel voor de hand liggend dat hij blijkbaar al lange tijd een vriendin had, stop maar met dit denigrerend gelul scrupuleusquote:Op maandag 6 juni 2022 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Want kindermisbruikers hebben geen partners?
Ja zonder hebben ze meer tijd om op kinderen te jagen, goed punt weer Roos.
Misschien moet je eens leren om inhoudelijk te reagerenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gezien hij het gemunt heeft op minderjarige jongens (!) is het niet heel voor de hand liggend dat hij blijkbaar al lange tijd een vriendin had, stop maar met dit denigrerend gelul scrupuleus
Bekijk het lekkerquote:Op maandag 6 juni 2022 11:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren om inhoudelijk te reageren
Ok sorryquote:Op maandag 6 juni 2022 11:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lees je wel? Ik zeg toch dat het niet klopt is gewoon gevoelsmatig. Ga iemand anders dom noemen.
Wat een onzin. We zijn toch niet scheel? Negen van de tien keer ziet de dader er ook verrot uit. Dan ontstaat er ook logischerwijs een algemeen beeld over een kindermisbruiker.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is normaal voor een moordenaar.. wat een onzin dit. Iedereen kan een moordenaar of pedofiel zijn, hebben looks geen moer mee te maken.
Net zo dom als denken dat iedereen die op Dutroux lijkt wel een paar kinderen in zijn kelder heeft opgeslagen
Zoalsquote:Op maandag 6 juni 2022 11:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat een onzin. We zijn toch niet scheel? Negen van de tien keer ziet de dader er ook verrot uit.
En waar ligt de grens dan kindermisbruik of iets anders want dat is waar het eindigt dat de overheid bij jou de deur intrapt omdat je misschien iets hebt gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om de wet aan te passen aangezien de cijfers van kindermisbruik in Nederland erg hoog is?
Een kind wordt vermist en wat jij nu eigenlijk zegt is dat een kind aan zijn lot overgelaten wordt omdat de politie niet snel genoeg kan schakelen vanwege de privacy wet. Dan is er toch iets compleet mis?
Dat is echt onzin... Bron: o.a. een familielid die lange tijd in een TBS-kliniek heeft gewerkt...quote:Op maandag 6 juni 2022 11:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat een onzin. We zijn toch niet scheel? Negen van de tien keer ziet de dader er ook verrot uit. Dan ontstaat er ook logischerwijs een algemeen beeld over een kindermisbruiker.
Ik had het over dossiers / strafbladen van veroordeelde mensen. Je vormt dan een lijst van verdachten. Alle verdachten hebben adressen en er kon op zijn minst binnen een straal van 50km daar actie op ondernomen worden. Wijkagenten inzetten bijvoorbeeld om verdachte situaties vast te leggen etc. Maar het mag niet omdat dit in strijd is met de geweldige privacy wet.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:08 schreef vipergts het volgende:
[..]
En waar ligt de grens dan kindermisbruik of iets anders want dat is waar het eindigt dat de overheid bij jou de deur intrapt omdat je misschien iets hebt gedaan.
Heeft die geen geheimhoudingsplicht?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is echt onzin... Bron: o.a. een familielid die lange tijd in een TBS-kliniek heeft gewerkt...
Jawel, maar mensen die in een TBS kliniek werken vertellen heus wel eens het één en ander (aan hun naasten) zonder dat dat naar een individueel persoon toe te leiden valt...quote:Op maandag 6 juni 2022 12:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heeft die geen geheimhoudingsplicht?
Hij had die twee jochies om 19:00 meegenomen uit een speeltuin en thuis gruwelijk misbruikt, dan gaat er bij zo’n rechercheur uit 2017 hopelijk toch meteen een alarmbelletje af als er 10 kilometer verderop vijf jaar later precies hetzelfde gebeurt? Dat heeft weinig met privacy te maken lijkt me.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik had het over dossiers / strafbladen van veroordeelde mensen. Je vormt dan een lijst van verdachten. Alle verdachten hebben adressen en er kon op zijn minst binnen een straal van 50km daar actie op ondernomen worden. Wijkagenten inzetten bijvoorbeeld om verdachte situaties vast te leggen etc. Maar het mag niet omdat dit in strijd is met de geweldige privacy wet.
En dat gooi jij dan weer op Fok?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jawel, maar mensen die in een TBS kliniek werken vertellen heus wel eens het één en ander (aan hun naasten) zonder dat dat naar een individueel persoon toe te leiden valt...
Dat is een veel te efficiente manier van werken voor de politie.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik had het over dossiers / strafbladen van veroordeelde mensen. Je vormt dan een lijst van verdachten. Alle verdachten hebben adressen en er kon op zijn minst binnen een straal van 50km daar actie op ondernomen worden. Wijkagenten inzetten bijvoorbeeld om verdachte situaties vast te leggen etc. Maar het mag niet omdat dit in strijd is met de geweldige privacy wet.
Ja, wat maakt het delen van deze ontzettend algemene info in vredesnaam uit?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat gooi jij dan weer op Fok?
Overdrijf toch niet zo enormquote:Op maandag 6 juni 2022 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat gooi jij dan weer op Fok?
Sensatiezucht of gebrek aan nuancesquote:Op maandag 6 juni 2022 12:18 schreef Forbry het volgende:
Vind je dit (zelf) gewoon vervelend om te horen ofzo?
Dat is precies wat ik bedoel je gaat dan bij voorbaat langs bij mensen die misschien wat gedaan hebben. Gaan we dan in de toekomst ook langs bij vrijgekomen moordenaars als er een moord gepleegd is of bij degene die een paar pinkpop hippies platreed als er iemand doodgereden is waar ligt bij jou de grens. Want met wat jij wilt is het een kwestie van tijd voordat ze bij jou of mij langskomen zonder goede reden.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, gevoelsmatig is dat voor velen zo, maar feitelijk klopt dat dus niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:33 schreef Tengano het volgende:
Ik heb de hele discussie niet zo gevolgd, maar als je die foto van Donny ziet, dan denk je toch ook: "Oh, dat lijkt me wel een ok iemand."
Ipv "Ah, dat is er zo een."![]()
Het verschil is gewoon dat je nu het verhaal erbij hebt.
Dit had wel iets concreter gekund; ik stel daar 3 redelijk afzonderlijke dingen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:35 schreef Forbry het volgende:
Ja, gevoelsmatig is dat voor velen zo, maar feitelijk klopt dat dus niet.
Dan snap je er duidelijk niks van want de maatschappelijke impact is wel wat groter dan enkel een dood kind.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:20 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel je gaat dan bij voorbaat langs bij mensen die misschien wat gedaan hebben. Gaan we dan in de toekomst ook langs bij vrijgekomen moordenaars als er een moord gepleegd is of bij degene die een paar pinkpop hippies platreed als er iemand doodgereden is waar ligt bij jou de grens. Want met wat jij wilt is het een kwestie van tijd voordat ze bij jou of mij langskomen zonder goede reden.
Het blijft een vervelende uitkomst maar mijn privacy opgeven voor een dood kind gaat mij wat ver.
Het was gewoon een kwestie van tijd, hij was al vanaf zijn12e!!! bezig met sexueel misbruik, het was gewoon een tikkende tijdbom. Ook behoorlijk verontrustend dat dit bij geen enkele instantie serieus doorgedrongen is, hij kwam gewoon weg met fopstrafjes.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:58 schreef scrupuleus het volgende:
Klaarblijkelijk werd er bij Donny een paar knoppen ingedrukt wat tot de moord heeft geleid, een ingewikkelde relatie kan daar eentje van zijn.
quote:De vermoedelijke moordenaar van de negenjarige Gino, Donny M., woonde op 120 meter van de plek waar hij het lichaam gedumpt heeft, in een woonblok op het gelijkvloers. Een buurtbewoner in de media: “Ik sliep en toen hoorde ik een paar harde knallen.” Dat zou erop kunnen wijzen dat Gino werd omgebracht door een vuurwapen. De autopsie zal dat snel moeten uitwijzen.
De instanties gaan weer heel druk zijn de schuld af te schuiven op wat anders dan hun eigen functioneren.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het was gewoon een kwestie van tijd, hij was al vanaf zijn12e!!! bezig met sexueel misbruik, het was gewoon een tikkende tijdbom. Ook behoorlijk verontrustend dat dit bij geen enkele instantie serieus doorgedrongen is, hij kwam gewoon weg met fopstrafjes.
coronaquote:Op maandag 6 juni 2022 12:49 schreef Scorpie het volgende:
De instanties gaan weer heel druk zijn de schuld af te schuiven op wat anders dan hun eigen functioneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |