Wat een absolute gek.. Wat is dit voor land? Een paradijs voor die totaalgekken? Kotsquote:Op zondag 5 juni 2022 22:49 schreef Ama het volgende:
Hij was al bezig toen hij nog maar 12 was lees ik nu.
https://www.boevennieuws.(...)hun-verhaal-te-doen/
Precies. Maar als hij er zelf even een eind aan maakt, wordt ons veel ellende bespaard.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Martelen of doodstraf moeten we niet gaan doen, we zitten niet meer in de middeleeuwen.
Gewoon minstens 20 jaar achter de tralies.
Te makkelijke uitweg voor hem.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Precies. Maar als hij er zelf even een eind aan maakt, wordt ons veel ellende bespaard.
Nou even niet, wie weet heeft hij meer op te biechten.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Precies. Maar als hij er zelf even een eind aan maakt, wordt ons veel ellende bespaard.
Alleen menen ze zelf van welquote:Op zondag 5 juni 2022 22:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Mensen die fantasieën hebben over martelen, ook al is het dan zo'n perverse idioot, zijn zelf niet helemaal jofel hoor.
MOOOHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juni 2022 22:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken, wel creatief in ieder geval
En ik kan me de emotie prima voorstellen. Zou er zowat toe in staat zijn als het om mijn eigen kinderen zou gaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]Tja, als het om kinderen gaat staan de stoppen bij sommige mensen echt door.
Wie zijn martelfantasieën wil uitleven kan zichzelf aanbieden als zijn celmaat.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Mensen die fantasieën hebben over martelen, ook al is het dan zo'n perverse idioot, zijn zelf niet helemaal jofel hoor.
Dit soort figuren hebben een lastige tijd in de celquote:Op zondag 5 juni 2022 23:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie zijn martelfantasieën wil uitleven kan zichzelf aanbieden als zijn celmaat.
Dan is die ook van de straat af
Op zijn 12e in een pleeggezin betekent al weinig goeds. En dan ook nog vergrepen aan baby's. Tja, dan is de kans vrijwel nihil dat er nog een normale mentale ontwikkeling gaat ontstaan. Verbaast me vrij weinig als hij de dader blijkt te zijn. Past precies in het plaatje.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wat een absolute gek.. Wat is dit voor land? Een paradijs voor die totaalgekken? Kots
Die zitten toch meestal alleen? Vanwege het "risico".quote:Op zondag 5 juni 2022 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit soort figuren hebben een lastige tijd in de cel
Joehoe.......quote:Op zondag 5 juni 2022 23:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Op zijn 12e in een pleeggezin betekent al weinig goeds. En dan ook nog vergrepen aan baby's. Tja, dan is de kans vrijwel nihil dat er nog een normale mentale ontwikkeling gaat ontstaan.
Ik vraag me af hoeveel die vriendin daarvan wist ...quote:Op zondag 5 juni 2022 23:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Op zijn 12e in een pleeggezin betekent al weinig goeds. En dan ook nog vergrepen aan baby's. Tja, dan is de kans vrijwel nihil dat er nog een normale mentale ontwikkeling gaat ontstaan. Verbaast me vrij weinig als hij de dader blijkt te zijn. Past precies in het plaatje.
Lijkt me wel. Vaak mengen ze uberhaupt niet met andere gedetineerden (of patienten). Alles strak individueel.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die zitten toch meestal alleen? Vanwege het "risico".
Geen idééquote:Op zondag 5 juni 2022 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die zitten toch meestal alleen? Vanwege het "risico".
Er zijn heel erg veel vrouwen met een bias van hier tot en met. Ik heb vrouwen gezien die daders van verkrachtingen en (kinder)moord notabene leerde kennen toen ze opgesloten zaten, langskwamen in de inrichting en soms nog trouwden ook. Zelfs als ze alles wisten. Dat was vaak een voorwaarde om het bezoek door te mogen laten gaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel die vriendin daarvan wist ...
quote:Op zondag 5 juni 2022 23:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel vrouwen met een bias van hier tot en met. Ik heb vrouwen gezien die daders van verkrachtingen en (kinder)moord notabene leerde kennen toen ze opgesloten zaten, langskwamen in de inrichting en soms nog trouwden ook. Zelfs als ze alles wisten. Dat was vaak een voorwaarde om het bezoek door te mogen laten gaan.
En dat wist je niet?quote:
Nee.quote:
Nou lees je in. Elke gast die in gevangenis zit krijgt diverse brieven van damesquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 23:33 schreef Soury het volgende:
Nou lees je in. Elke gast die in gevangenis zit krijgt diverse brieven van dames
https://www.nemokennislin(...)fd-op-een-crimineel/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |