Of zorg je dat hij niet gaat rovenquote:Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Noek het volgende:
Maar lekker boeiend ook. Een rover komt wel aan zn prooi. Beter schermen ze die af.
Opsluiten hoeft niet, een gps chip kan een alternatief zijn. Zien ze direct of iemand teveel bij speeltuinen rondhangt of vaak bij een vereniging komt. Kunnen ze die vereniging direct melden om de VOG’s te controleren.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Noek het volgende:
Maar lekker boeiend ook. Een rover komt wel aan zn prooi. Beter schermen ze die af.
Uit de jeugdgevangenis.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je wil hem elke week een kind aanbieden?
Dat lijkt mij wat veelquote:Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je wil hem elke week een kind aanbieden?
VOG is niet waterdicht, stel, stel dat iemand een fout heeft begaan en dit wordt niet gemeld, dan komt er dus niets in de VOG te staan.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Opsluiten hoeft niet, een gps chip kan een alternatief zijn. Zien ze direct of iemand teveel bij speeltuinen rondhangt of vaak bij een vereniging komt. Kunnen ze die vereniging direct melden om de VOG’s te controleren.
Dat klopt allemaal wel. Daarin ben ik het ook zeker eens. Maar contact is wel zo gelegd. Op speelse manier proberen dit soort types kinderen dingen te laten doen omdat ze iets beloofd wordt of omdat het zogezegd stoer is. Tegoedkaarten voor games zodat ze nieuwe skins kunnen kunnen kopen bijvoorbeeld. Daarbij komen ze er ook makkelijk achter waar je kind woont of op school zit, dus ik vind dat risico ook zeker niet te onderschatten. Je hoort en ziet er vaak genoeg items over in de media dat hier groot gevaar in schuilt.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
En helaas is je kind echt nergens veilig. Niet thuis bij je familie (misbruik komt het meest voor in de familie), niet op school, niet bij het turnen, niet op een voetbalveldje bij huis.
Daarom is vallen over Instagram zinloos. Daar zit het grote gevaar niet voor jonge kinderen.
Ja en eigenlijk bestaat zo'n gps systeem al: de enkelband. Moet vaker worden ingezet met name om kinderen beter te heschermen tegen deze pedo's.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Opsluiten hoeft niet, een gps chip kan een alternatief zijn. Zien ze direct of iemand teveel bij speeltuinen rondhangt of vaak bij een vereniging komt. Kunnen ze die vereniging direct melden om de VOG’s te controleren.
Och jochie toch.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:32 schreef wizzer het volgende:
Ik kom crowdfunding acties tegen.
Familie wil dit helemaal.Zij zijn gewoon verzekerd. Oplichterij, aldus iemand die een zoektocht organiseerde.
Wat walgelijk.
Of Joop Lith ook een voetbaltrainer en leraar, zelfs na zijn dood namen mensen nog voor hem op terwijl het een moordende pedofiel was.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Over Stockx was de algemene consensus ook wel dat 'ie op het eerste indruk een vriendelijke man was. Geen griezel of zo, waar iedereen meteen wegdook als 'ie eraan kwam...
Meer in de spoiler:quote:Het gevaar van heksenjachten op sociale media: 'Het was niet mijn zoon'
"Beste mensen de verdachte is niet mijn zoon (...) Bedankt voor alle steun én het delen van de juiste persoon. Het had heel anders kunnen aflopen." Een moeder voelde zich gisteren genoodzaakt dit te publiceren op Facebook, omdat haar zoon op sociale media onterecht was aangewezen als de gearresteerde verdachte van de ontvoering van Gino.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dáárom mag je hier dus niet linken naar bijvoorbeeld het Facebook-profiel van een vermeende verdachte.
[ Bericht 7% gewijzigd door Viv op 05-06-2022 22:15:47 ]
Door een copy-paste foutje was het nog langer geworden.quote:
Ik zou toch eens wat hulp zoeken bij iemand die kan onderzoeken waar dat soort behoeftes bij jou vandaan komen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Zoveel mensen op de Social media (en hier ook wellicht) die roepen ''er is maar 1 straf mogelijk en dat is de doodstraf !!''. Ik begrijp dat nooit zo. Voor mijn gevoel komt iemand er wel heel makkelijk vanaf met de doodstraf ...
Ik zou liever een levenslange gevangenisstraf zien in een gesloten afdeling met zeer beperkte mogelijkheden. Isoleercel misschien? Of wat dacht je van 5 uur per dag martelen voor een paar maanden lang? Je wil iemand toch straffen en zien lijden? Toch niet de elektrische stoel waar het binnen en mum van tijd klaar is en iemand er toch niets van merkt?
Nee, dat is echt nergens voor nodig. Wat ik eigenlijk alleen probeer duidelijk te maken is: je wil iemand toch echt zwaar straffen? Laten boeten voor zijn/haar daden. Voor mijn gevoel bereik je dit met de doodstraf niet.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou toch eens wat hulp zoeken bij iemand die kan onderzoeken waar dat soort behoeftes bij jou vandaan komen.
Whut !!!quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Zoveel mensen op de Social media (en hier ook wellicht) die roepen ''er is maar 1 straf mogelijk en dat is de doodstraf !!''. Ik begrijp dat nooit zo. Voor mijn gevoel komt iemand er wel heel makkelijk vanaf met de doodstraf ...
Ik zou liever een levenslange gevangenisstraf zien in een gesloten afdeling met zeer beperkte mogelijkheden. Isoleercel misschien? Of wat dacht je van 5 uur per dag martelen voor een paar maanden lang? Je wil iemand toch straffen en zien lijden? Toch niet de elektrische stoel waar het binnen en mum van tijd klaar is en iemand er toch niets van merkt?
Haha, ik overdrijf maar wat. Begrijp alleen de wens voor een doodstraf nooit zo. Ik zie in ieder geval graag een echte straf. Waarbij ik een isoleercel of iig gesloten afdeling met beperkte bewegingsvrijheid de beste optie zou vinden.quote:
Ik vind de doodstraf zonde van de kogel voor minderwaardige mensen. En voor mensen over mij heen vallen: minderwaardige mensen zijn wat mij betreft die schepsels die dit soort delicten begaan, bij hun volle verstand of onder invloed. Maar geef dit stuk uitschot gerust een stukje touw mee. Wij kunnen ons er alleen maar bij neerleggen dat ons hele strafrecht alleen maar achteraf werkt en niets kan voorkomen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Je weet ook dat er een boel mensen op de stoel gezet zijn die achteraf onschuldig waren?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, ik overdrijf maar wat. Begrijp alleen de wens voor een doodstraf nooit zo. Ik zie in ieder geval graag een echte straf. Waarbij ik een isoleercel of iig gesloten afdeling met beperkte bewegingsvrijheid de beste optie zou vinden.
Ik denk dat je te veel heb gezopen. Wat een onzin kraam je uit.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:40 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik vind de doodstraf zonde van de kogel voor minderwaardige mensen. En voor mensen over mij heen vallen: minderwaardige mensen zijn wat mij betreft die schepsels die dit soort delicten begaan, bij hun volle verstand of onder invloed. Maar geef dit stuk uitschot gerust een stukje touw mee. Wij kunnen ons er alleen maar bij neerleggen dat ons hele strafrecht alleen maar achteraf werkt en niets kan voorkomen.
De middeleeuwen liggen thank god toch ver achter ons.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Hem moeten ze stukje voor stukje open snijden en dan beginnen bij ze ogen en daarna ze ... En daarna ze armen en benen er af zagen met een ketting zaag
En daarna in Stukjes snijden
En laten verdwijnen in het bos
Vieze kanker jong die er rond loopt als ik jou tegen kom ben je de mijne vriend
quote:Laat mij ff uitleven met hem in een martel kamer met een botte kaas schaaf en tangetjes en zuur erbij. Afslachten die stumperd
Nou laat die onzin lekker daarquote:Op zondag 5 juni 2022 22:45 schreef Elpis het volgende:
Ach wat GwaiLow zegt valt nog mee. Stukje proza van Facebook:
[..]
[..]
Ook dit is een goed argument om geen voorstander van de doodstraf te zijn inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet ook dat er een boel mensen op de stoel gezet zijn die achteraf onschuldig waren?
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:45 schreef Elpis het volgende:
Ach wat GwaiLow zegt valt nog mee. Stukje proza van Facebook:
[..]
[..]
Martelen of doodstraf moeten we niet gaan doen, we zitten niet meer in de middeleeuwen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat is echt nergens voor nodig. Wat ik eigenlijk alleen probeer duidelijk te maken is: je wil iemand toch echt zwaar straffen? Laten boeten voor zijn/haar daden. Voor mijn gevoel bereik je dit met de doodstraf niet.
Ben het totaal met je eens hoor.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Martelen of doodstraf moeten we niet gaan doen, we zitten niet meer in de middeleeuwen.
Gewoon minstens 20 jaar achter de tralies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |