Het was gewoon een kwestie van tijd, hij was al vanaf zijn12e!!! bezig met sexueel misbruik, het was gewoon een tikkende tijdbom. Ook behoorlijk verontrustend dat dit bij geen enkele instantie serieus doorgedrongen is, hij kwam gewoon weg met fopstrafjes.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:58 schreef scrupuleus het volgende:
Klaarblijkelijk werd er bij Donny een paar knoppen ingedrukt wat tot de moord heeft geleid, een ingewikkelde relatie kan daar eentje van zijn.
quote:De vermoedelijke moordenaar van de negenjarige Gino, Donny M., woonde op 120 meter van de plek waar hij het lichaam gedumpt heeft, in een woonblok op het gelijkvloers. Een buurtbewoner in de media: “Ik sliep en toen hoorde ik een paar harde knallen.” Dat zou erop kunnen wijzen dat Gino werd omgebracht door een vuurwapen. De autopsie zal dat snel moeten uitwijzen.
De instanties gaan weer heel druk zijn de schuld af te schuiven op wat anders dan hun eigen functioneren.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het was gewoon een kwestie van tijd, hij was al vanaf zijn12e!!! bezig met sexueel misbruik, het was gewoon een tikkende tijdbom. Ook behoorlijk verontrustend dat dit bij geen enkele instantie serieus doorgedrongen is, hij kwam gewoon weg met fopstrafjes.
coronaquote:Op maandag 6 juni 2022 12:49 schreef Scorpie het volgende:
De instanties gaan weer heel druk zijn de schuld af te schuiven op wat anders dan hun eigen functioneren.
Wat the fuck.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:47 schreef Sfancta het volgende:
https://pnws.be/sleept-do(...)-mee-dan-aangegeven/
[..]
Eigen ervaring.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waar baseer je die voorspelling op? Dit soort situaties (met een overleden kind) komt gelukkig zo weinig voor. Natuurlijk is het afschuwelijk maar ik snap zulke uitspraken (ook mensen die zich afvragen waar het heen gaat tegenwoordig) nooit zo.
Nou groot licht, ga me dan eens vertellen hoe de politie dit gaat doen?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
''extreem snel opgelost''. Nou als jij dat een succes vindt dat de politie na 3 dagen zijn lichaam heeft gevonden dan mag jij daar een applaus voor geven. Voor mij betekent succes dat het kind gevonden moest worden alvorens de moordenaar zijn slag kon slaan.
Het verbaast me in dit artikel dat er niet bij staat in welke nacht dit gebeurd is; dat lijkt mij toch hele essentiele informatie. Hoe lang is Gino immers in de handen van deze predator gebleven. Dat is iets wat veel mensen zich afvragen. En ik hoop dat het maar voor 1 avond/nacht geweest is. Dat zou toch wel het eerste zijn wat ik aan die buurtbewoner zou vragen dan.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat the fuck.
Edit: als dit uberhaupt klopt dan zou je allicht kunnen zeggen dat gericht schieten "humaner" is dan hem bv doodslaan, maar de gedachte dat je uberhaupt een 9-jarig kind doelbewust doodschiet is echt walgelijk.
Ik acht de kans dat hij hem heeft doogeschoten uiterst klein, uberhaupt een uiterst vage bron die je noemt.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat the fuck.
Edit: als dit uberhaupt klopt dan zou je allicht kunnen zeggen dat gericht schieten "humaner" is dan hem bv doodslaan, maar de gedachte dat je uberhaupt een 9-jarig kind doelbewust doodschiet is echt walgelijk.
Sowieso staat dit topic inmiddels bol van de mensen die in het fabeltje geloven dat dit soort excessen ooit voorkomen kunnen worden. Captain Hindsight to the rescue.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:20 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel je gaat dan bij voorbaat langs bij mensen die misschien wat gedaan hebben. Gaan we dan in de toekomst ook langs bij vrijgekomen moordenaars als er een moord gepleegd is of bij degene die een paar pinkpop hippies platreed als er iemand doodgereden is waar ligt bij jou de grens. Want met wat jij wilt is het een kwestie van tijd voordat ze bij jou of mij langskomen zonder goede reden.
Het blijft een vervelende uitkomst maar mijn privacy opgeven voor een dood kind gaat mij wat ver.
Of wat nachten door elkaar gehaald en dat die knallen het invallen van het AT was.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:17 schreef BeriBeri het volgende:
Lijkt me een sterk verhaal dat die is doodgeschoten, dan hadden we wel eerder verhalen gehoord van buurtbewoners die knallen hebben gehoord
Onwaarschijnlijk. Dat was de vrijdag op zaterdagnacht en toen lag Gino al in die tuin.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
Of wat nachten door elkaar gehaald en dat die knallen het invallen van het AT was.
Wiki:quote:Op maandag 6 juni 2022 07:57 schreef recursief het volgende:
[..]
Hou op hoor. Dat was Yvonne van Hertum met haar kinderlokkerlokkers en schandpaalpraktijken.
Linkje naar topicquote:Op maandag 6 juni 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Wiki:
Met name de jongerenwebsite FOK! stelde haar handelwijze op internet aan de kaak.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yvonne_van_Hertum
Lijkt me voor de zoon in kwestie tamelijk onprettig dat alle details over destijds nu naar hem terug te leiden zijn.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/h(...)oon?context=topstory
Filmpje in dit artikelKnap van die moeder wel zo erover te spreken.
Goed punt inderdaad. Kinderen kunnen medogeloos zijn en je nog jarenlang pesten met dit soort informatie. En al helemaal omdat die beschadigde kinderen een gemakkelijk doelwit zijn voor pestkoppen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:43 schreef Nanukerst het volgende:
Lijkt me voor de zoon in kwestie tamelijk onprettig dat alle details over destijds nu naar hem terug te leiden zijn.
Uit het dossier van Donny M blijkt dat we te maken hebben met een psychopaat die al eerder kinderen ernstig misbruikt heeft. Je kunt op je vingers natellen dat zo'n freak na het uitzitten van een miezerige straf niet ophoudt met zijn daden. Uit het verleden is al talloze keren gebleken dat daders na het uitzitten van hun straf toch verder gaan met soortgelijke delicten. Het is aan de politie zelf om te kalibreren en daaruit een lijst van verdachten potentiële daders aan te wijzen. Ik neem aan dat rechercheteams mensen aan boort hebben zitten met wetenschappelijke niveau.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:20 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel je gaat dan bij voorbaat langs bij mensen die misschien wat gedaan hebben. Gaan we dan in de toekomst ook langs bij vrijgekomen moordenaars als er een moord gepleegd is of bij degene die een paar pinkpop hippies platreed als er iemand doodgereden is waar ligt bij jou de grens. Want met wat jij wilt is het een kwestie van tijd voordat ze bij jou of mij langskomen zonder goede reden.
Het blijft een vervelende uitkomst maar mijn privacy opgeven voor een dood kind gaat mij wat ver.
Ja dat is wat ik bedoel toch maar kenbaar zit de bureaucratie zo ingewikkeld in elkaar dat het voor de politie veelte lastig wordt om actie te ondernemen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij had die twee jochies om 19:00 meegenomen uit een speeltuin en thuis gruwelijk misbruikt, dan gaat er bij zo’n rechercheur uit 2017 hopelijk toch meteen een alarmbelletje af als er 10 kilometer verderop vijf jaar later precies hetzelfde gebeurt? Dat heeft weinig met privacy te maken lijkt me.
Doe ik ook regelmatig. Vind het best belangrijk om misstanden binnen die zorg aan te kaarten, zodat er hopelijk een keertje draagvlak komt voor verandering.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat gooi jij dan weer op Fok?
De nabestaanden van die platgereden pinkpoppers willen dat soort gerechtigheid vast ook. Of de nabestaanden van dat mneisje wat een jaar of wat geleden is doodgereden door die duitse automobilist. Nabestaanden van moordslachtoffer. Of wat dacht je van verkrachtte vrouwen in elkaar geslagen homo's slachtoffers van steekpartijen of zinloos geweld. Of kinderen van slechte ouders.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan snap je er duidelijk niks van want de maatschappelijke impact is wel wat groter dan enkel een dood kind.
Tja vaak worden misbruikte personen later zelf ook zo. Misschien moeten we ze doodschieten zodat ze geen slachtoffers kunnen maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Uit het dossier van Donny M blijkt dat we te maken hebben met een psychopaat die al eerder kinderen ernstig misbruikt heeft. Je kunt op je vingers natellen dat zo'n freak na het uitzitten van een miezerige straf niet ophoudt met zijn daden. Uit het verleden is al talloze keren gebleken dat daders na het uitzitten van hun straf toch verder gaan met soortgelijke delicten. Het is aan de politie zelf om te kalibreren en daaruit een lijst van verdachten potentiële daders aan te wijzen. Ik neem aan dat rechercheteams mensen aan boort hebben zitten met wetenschappelijke niveau.
Een moord uit zelfverdediging is heel iets anders dan een moord die wordt gepleegd met de gekste motieven (seriemoordenaars etc.).
Heel eng dat je zo'n gelijkenis probeert te stellen.
Echt, dit is wel zooooo achterlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:40 schreef vipergts het volgende:
[..]
De nabestaanden van die platgereden pinkpoppers willen dat soort gerechtigheid vast ook. Of de nabestaanden van dat mneisje wat een jaar of wat geleden is doodgereden door die duitse automobilist. Nabestaanden van moordslachtoffer. Of wat dacht je van verkrachtte vrouwen in elkaar geslagen homo's slachtoffers van steekpartijen of zinloos geweld. Of kinderen van slechte ouders.
In dit land hebben we gevangenisstraffen die in verhouding staan tot de daad. Daar kun je wat van vinden maar als je de twee afgelopen verkiezingen gestemd hebt dan ben je eigenlijk net zo schuldig als Donny vanwege alle bezuinigingen op GGZ waar niets mee gedaan is.
Nee, maakt niet uit. Als je gestemd hebt, ben je schuldig. Welke partij dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bij elke stem op Rutte sterft er een kind. Samen kunnen we dit stoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |