Gewoon een shirt kopen met Chase erop en daarbij een tof tulen rokje met glitterband. En dan uitleggen dat het een shirt en een rokje zijn, omdat er alleen zo glitter in de outfit terecht komtquote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie wordt bijna 4 en mag haar verjaardagskleding kiezen. Haar keuze; een jurk met chase van paw patrol.
Uitdaging; alle jurken die ik tot nu toe vind waar iets op staat van paw patrol zijn met skye en Everest. Via Etsy vind ik wel wat maar met verzendkosten erbij gaat het al snel over de ¤60,- en dat vind ik wel een beetje veel.
Iemand een idee?
Ik vind deze:quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Aure het volgende:
Ik zoek korte broeken in 110 met een drukknoop ipv een gewone knoop. Bij de h&m heb je genoeg lange broeken met drukknoop maar bij de korte zitten alleen gewone knopenen m'n peuter kleuter is nog niet zo behendig in gewone knopen
iemand een tip?
Mijn kind kan ook alleen drukknopen en die zijn er voor korte broeken bijna niet te vinden. Wij gaan dus voor touwtjes, over het algemeen.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Aure het volgende:
Ik zoek korte broeken in 110 met een drukknoop ipv een gewone knoop. Bij de h&m heb je genoeg lange broeken met drukknoop maar bij de korte zitten alleen gewone knopenen m'n peuter kleuter is nog niet zo behendig in gewone knopen
iemand een tip?
Zeeman!quote:Op zondag 5 juni 2022 19:56 schreef Aure het volgende:
iemand een tip?
Is Shein geen onderdeel van Ali Express? Ik denk niet dat je hoogstaande kwaliteit moet verwachten.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:29 schreef MaJo het volgende:
Iemand al eens iets besteld bij Shein? Ik zag een advertentie met leuke kleurrijke truitjes dus heb een bestelling geplaatst. Was ook niet heel duur (46 euro voor 2 truien, een spijkerbroek en een zonnehoedje). Ik ben benieuwd!
Hmmm dat klinkt niet best, we gaan het zienquote:Op zondag 5 juni 2022 21:35 schreef mousemicky het volgende:
Ja, eenmalig bij shein besteld, eens maar nooit weer. Polyester spul, maatvoering klopte niet, viel al met al enorm tegen... Sorry, kan 't niet mooier maken...
Shit ik hoop het niet, ik vermijd dat soort bedrijven doorgaansquote:Op zondag 5 juni 2022 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is Shein geen onderdeel van Ali Express? Ik denk niet dat je hoogstaande kwaliteit moet verwachten.
Thanks!quote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef FlyingFish het volgende:
Over Shein: https://www.linda.nl/life(...)lair-online-kleding/
Deze volg ik ff! Ik ben ook op zoek! Ik had hele mooie gevonden, maar toen ik geld over had en er 1 wilde bestellen, hadden ze de kidscollectie eruit gebonjourdquote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Weet iemand waar leuke harembroeken voor kinderen te vinden zijn?
Weet niet of het is wat je zoekt maar bij next direct hebben ze verschillende, zowel effen als met een print. Ze noemen ze daar meestal pull-on broeken.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hmmm, ik kan ze zo niet vinden. Morgen nog eens zoeken. En anders ga ik proberen een patroon te vinden, of zelf een patroon te maken. Heb nog wel lekkere stof liggen voor zo’n broek.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:40 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Weet niet of het is wat je zoekt maar bij next direct hebben ze verschillende, zowel effen als met een print. Ze noemen ze daar meestal pull-on broeken.
https://www.amazon.de/s?k(...)_sb_ss_ts-doa-p_1_12 ?quote:Op zondag 5 juni 2022 21:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ongeveer, maar dan groter dan 7 jaarquote:Op maandag 6 juni 2022 08:54 schreef Takkie88 het volgende:
Geen idee of dit is wat je zoektmaar deze broeken bedoelde ik. Je hebt ze veelal met allerlei printjes en soms een wat neutralere.
https://www.nextdirect.com/nl/nl/g644212s6/615638#615638
https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st914899/t06173#t06173
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |