Totdat je de complete kostenpost ziet incl het deel van de wbc om dit te regelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:34 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Wat als ze wel een afspraak willen maken? We gaan het zien. Want ze gaan tenslotte niets betalen. Ik betaal.
Of er komt een rekening keer 4 vanwege de kosten die de wbc hierin maakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:13 schreef paulowna het volgende:
Ik vrees dat je verzoek in de "lachmap" gaat die tijdens de lunch wordt doorgegeven.
Dat doen ze voor niets. Is hetzelfde alsof je de belastingtelefoon belt om gegevens op te vragen. Ik ben tevens een klant van de woningbouw omdat ik huur betaal aan hun.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Of er komt een rekening keer 4 vanwege de kosten die de wbc hierin maakt.
Ts denkt net als mijn klanten. Mijn salaris betaalt iemand anders en dat wordt toch wel betaald of ze nu klant zijn of niet, aka ze hoeven mij niet te betalen.
Dat is wel handig want als ik iemand nodig heb kan ik ts vragen en niks betalen ervoor.
Dat kan. Dan heb ik het tenminste geprobeerd. En anders moeten hun zelf maar een nieuwe systeem aanleggen van 15.000 euro. Overheid is al bezig om woningen van de woningbouw gasvrij te maken. Maar dan wel met veel hogere kosten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:13 schreef paulowna het volgende:
Ik vrees dat je verzoek in de "lachmap" gaat die tijdens de lunch wordt doorgegeven.
Je bent een vervelende klant met vervelende vragen en die laatste vraag is idd voor hun om te lachen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:58 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Dat doen ze voor niets. Is hetzelfde alsof je de belastingtelefoon belt om gegevens op te vragen. Ik ben tevens een klant van de woningbouw omdat ik huur betaal aan hun.
Kosten en woningbouw gaat niet samen. Alles is gratis. Vraag maar aan mensen die al 20 jaar van de woningbouw huren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je bent een vervelende klant met vervelende vragen en die laatste vraag is idd voor hun om te lachen.![]()
Als ik er zou werken zou je een mail terug krijgen met een zeer ruime kostenschatting erbij als het via de wbv zou lopen.
Trollig? Ff bril opzetten en goed lezen. GRATIS:quote:
En dan wordt je als huurder aangesloten op het Warmtenet, of je daar nu zo blij mee moet zijn aangezien de prijzen daarvan gekoppeld zijn aan de gasprijs. Subsidiepot van 200 miljoen, een aansluting maken kost tussen de 10.000 en 20.000 euro, daarvan kan men dan tussen de 20.000 en 10.000 huizen gasloos maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:16 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Trollig? Ff bril opzetten en goed lezen. GRATIS:
https://www.ad.nl/wonen/t(...)aart-maken~a41b0e07/
Daarom is het beter dat ze mij even steunen , dat scheelt hun weer +- 15.000 euro aan belasting geld. Of ze doen het zelf en zijn ze veel geld kwijt kan ook dan betaal ik niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan wordt je als huurder aangesloten op het Warmtenet, of je daar nu zo blij mee moet zijn aangezien de prijzen daarvan gekoppeld zijn aan de gasprijs. Subsidiepot van 200 miljoen, een aansluting maken kost tussen de 10.000 en 20.000 euro, daarvan kan men dan tussen de 20.000 en 10.000 huizen gasloos maken.
Ik reageer eigenlijk nooit op zulke mails en ik krijg ze helaas geregeld. Ik archiveer direct en dat was het. Het antwoorden kost teveel tijd en dus geld. Voor het lezen zou de wbc eigenlijk een rekening moeten sturen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je bent een vervelende klant met vervelende vragen en die laatste vraag is idd voor hun om te lachen.![]()
Als ik er zou werken zou je een mail terug krijgen met een zeer ruime kostenschatting erbij als het via de wbv zou lopen.
Je bent als klant verplicht om mails te versturen. Vooral als je zoals in mijn situatie de woning wilt afkoppelen van het gasnetwerk. Dit soort dingen moet even besproken worden. Dat mail over dat subsidie is trouwens mijn laatste mailtje.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik reageer eigenlijk nooit op zulke mails en ik krijg ze helaas geregeld. Ik archiveer direct en dat was het. Het antwoorden kost teveel tijd en dus geld. Voor het lezen zou de wbc eigenlijk een rekening moeten sturen.
10 eur lezen, administratie voor de factuur 50 eur.
De enige verplichting is dat je moet poepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:16 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Je bent als klant verplicht om mails te versturen. Vooral als je zoals in mijn situatie de woning wilt afkoppelen van het gasnetwerk. Dit soort dingen moet even besproken worden. Dat mail over dat subsidie is trouwens mijn laatste mailtje.
Daarnaast moet ik nog een mail versturen als ik daadwerkelijk heb besloten om een warmtepompboiler te plaatsen.
Ja voor uitkeringtrekker wel. Voor iemand die werkt mag alleen poepen als de baas daarvoor toestemming geeft. En doe het snel want anders krijg je een boze manager op je nek die schreeuwt tegen je van waar bleef je dat kost ons veel geld!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De enige verplichting is dat je moet poepen.
Denk dat dit niet zo werkt. Jouw huis is namelijk helmaal nog niet geschikt om zonder gas te werken. Jouw opzet is goed voor Jou situatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:24 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Daarom is het beter dat ze mij even steunen , dat scheelt hun weer +- 15.000 euro aan belasting geld. Of ze doen het zelf en zijn ze veel geld kwijt kan ook dan betaal ik niks.
Ik zou ook rustig achterover kunnen liggen en toekijken hoe ze alles bouwen en betalen.
Tis wel klaar denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:19 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Ja voor uitkeringtrekker wel. Voor iemand die werkt mag alleen poepen als de baas daarvoor toestemming geeft. En doe het snel want anders krijg je een boze manager op je nek die schreeuwt tegen je van waar bleef je dat kost ons veel geld!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |