SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
zal vast een timeout per sessie ofzo opzittenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker vaak de pagina verversen, zodat de views stijgen..
Of werkt dat zo niet #NOOB ???
Dat opdrogen duurt altijd langer dan je denkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de keuken gedweild en nu kan ik niet bij de koelkast.
Overmorgen ben je weer vrijgezelquote:Op zondag 5 juni 2022 01:01 schreef UitStraling het volgende:
Mijn schoonouders komen morgen op bezoek maar ik moet nog zes wassen draaien en twee vaten en er plakt nog een restantje pizza aan het plafond en het bed meurt gewoon echt naar de vagina van hun knapste dochter, ik laat het allemaal maar zo
Neem ze lekker mee uit eten.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:01 schreef UitStraling het volgende:
Mijn schoonouders komen morgen op bezoek maar ik moet nog zes wassen draaien en twee vaten en er plakt nog een restantje pizza aan het plafond en het bed meurt gewoon echt naar de vagina van hun knapste dochter, ik laat het allemaal maar zo
Gebakken met kruidenboter. Je weet niet wat je mist... beetje croutons erbij en smullen maar.quote:
Shii take zijn geen champignons. Maar net als de champignon paddenstoelenquote:Op zondag 5 juni 2022 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gebakken met kruidenboter. Je weet niet wat je mist... beetje croutons erbij en smullen maar.
Op de barbecue kan ook.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gebakken met kruidenboter. Je weet niet wat je mist... beetje croutons erbij en smullen maar.
En dan straks zeker vragen wat er in die doos zat??quote:Op zondag 5 juni 2022 01:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
se7en willen zien en uur geleden al in slaap gevallen zijn...![]()
quote:Op zondag 5 juni 2022 01:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan straks zeker vragen wat er in die doos zat??
Steken wij elkaar aan, heb deze nacht ook redelijk geslapen en zelfs pas om 6 uur wakker. Wel een paar keer de wekker gezien maar toch steeds weer ingedommeldquote:
misschien is het het weer?quote:Op zondag 5 juni 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steken wij elkaar aan, heb deze nacht ook redelijk geslapen en zelfs pas om 6 uur wakker. Wel een paar keer de wekker gezien maar toch steeds weer ingedommeld
Je laat er geen gras over groeien.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:01 schreef UitStraling het volgende:
Weinig van gehoordquote:Op zondag 5 juni 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
Het onweer was er vroeg bij vannacht, dacht dat het pas tegen de ochtend zou komen
Markquote:Op zondag 5 juni 2022 02:18 schreef UitStraling het volgende:
Mark Felton vlak achter het bipsje van onze charmante koningin.
Toen ik ging slapen begon het wat te flitsen en rond 02.30 ofzo werd ik even wakker er van, geen idee of het lang heeft geduurdquote:
Ik heb alleen heel in de verte wat gerommel gehoordquote:Op zondag 5 juni 2022 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik ging slapen begon het wat te flitsen en rond 02.30 ofzo werd ik even wakker er van, geen idee of het lang heeft geduurd
Misschien vanmiddag weer een kans, hoop dat het nu nog eventjes droog blijftquote:Op zondag 5 juni 2022 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen heel in de verte wat gerommel gehoord
Ik ook. Wil met de trein naar bupa.quote:Op zondag 5 juni 2022 08:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien vanmiddag weer een kans, hoop dat het nu nog eventjes droog blijft
Ik wilde ook richting dat dorp lopen, weet alleen niet of het er lang genoeg voor droog blijftquote:Op zondag 5 juni 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Wil met de trein naar bupa.
quote:Op zondag 5 juni 2022 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde ook richting dat dorp lopen, weet alleen niet of het er lang genoeg voor droog blijft
Van de godverdegodver?quote:Op zondag 5 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag gisteren trouwens een oldtimer bus van het bekende taxibedrijf uit mijn dorp. Zelfde familie als het bekende busbedrijf. Weet bijna zeker dat ik vroeger met die bus naar zwemles ging in jouw dorp
*eet op*quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, had je al van Shoe-Shi gehoord?
[ afbeelding ]
https://www.vice.com/en/a(...)hi-shoe-shaped-sushi
Toch maar even gekeken maar neequote:
quote:
Ok Bal Rhymzquote:
Positiefquote:Op zondag 5 juni 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu nog nietmaar merk echt verschil nu
Zelftestje gedaan?quote:
Heb je een link?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier in de buurt hebben ze een lelijk kantoorgebouw uit de jaren zestig omgebouwd tot ‘appartementencomplex’. Vraagprijzen tussen de 4 en 8 ton![]()
Zijn gewoon kutflatjes.![]()
Mensen gaan ook helemaal los in de comments op facebook
das wel een hoop ja, maar dat kan in deze marktquote:Op zondag 5 juni 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier in de buurt hebben ze een lelijk kantoorgebouw uit de jaren zestig omgebouwd tot ‘appartementencomplex’. Vraagprijzen tussen de 4 en 8 ton![]()
Zijn gewoon kutflatjes.![]()
Mensen gaan ook helemaal los in de comments op facebook
Dat zou het zijnquote:
Hier nog geen onweer gehad, denk tegen de avond pasquote:Op zondag 5 juni 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
Het onweer was er vroeg bij vannacht, dacht dat het pas tegen de ochtend zou komen
Of Bal Dalal (zo heet de zangers en rijmt ook nog)quote:
O dat is mooi, helemaal toppiequote:
Het gebouw was van de gemeente als ik me niet vergis. Die hadden het ook aan een corporatie kunnen verkopen om er betaalbare starterswoningen van te maken. Schaamteloos graaigedrag.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel een hoop ja, maar dat kan in deze markt
De tering, elke zin op die pagina is tenenkrommend johquote:
quote:Ze is chique. Houdt van luxe. En heeft oog voor de kleinste details. Ja, De Margaretha woont graag op niveau. De exclusieve aluminium gevel met goudkleurige gloed geeft al iets prijs van wat u binnen kunt verwachten, in elk van de 31 appartementen.
ja ditlas ik ook netquote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De tering, elke zin op die pagina is tenenkrommend joh
[..]
kapitalisme in een notendopquote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gebouw was van de gemeente als ik me niet vergis. Die hadden het ook aan een corporatie kunnen verkopen om er betaalbare starterswoningen van te maken. Schaamteloos graaigedrag.
veel te duur vooral balquote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het niet heel lelijk eigenlijk zo op die site?
Het is niet lelijk. Maar het zijn gewoon flatjes. Niks bijzonders. Zeker in het echt.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het niet heel lelijk eigenlijk zo op die site?
Ik weet niet of dat gebeurt?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vooral verbaast dat die woningen van die prijs toch nog als warme broodjes weg gaan
das juist waar discussie over is..quote:Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das ook weer een andere discussie
die brons appartmenenten zullen zo weg zijn, die daarboven misschien iets minder snel maar genoeg zoekers denk ikquote:
Omdat er tig keer meer vraag is dan aanbod, dan nemen mensen maar genoeg met wat er beschikbaar isquote:Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vooral verbaast dat die woningen van die prijs toch nog als warme broodjes weg gaan
ja dat begrijp ik maar dat mensen het ook kunnen betalenquote:Op zondag 5 juni 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er tig keer meer vraag is dan aanbod, dan nemen mensen maar genoeg met wat er beschikbaar is
Zit je daar in je gouden appartementje met al dat bronzen plebs onder je, bahquote:Op zondag 5 juni 2022 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die brons appartmenenten zullen zo weg zijn, die daarboven misschien iets minder snel maar genoeg zoekers denk ik
Dan woon je voor minimaal vier ton in een gehorig opgekalefaterd flatje uit de jaren zestigquote:Op zondag 5 juni 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat woningen in die prijsklasse vrijmakkelijk verkocht worden
Jaquote:Op zondag 5 juni 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan woon je voor minimaal vier ton in een gehorig opgekalefaterd flatje uit de jaren zestig
Vreselijk.quote:
Maar, maar, maar, het is ....quote:Op zondag 5 juni 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan woon je voor minimaal vier ton in een gehorig opgekalefaterd flatje uit de jaren zestig
Gezellig ingeklemd tussen een bejaardenhuis en de lokale trekthai.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, het is ....
MAGNIFIEK NIEUW WONEN VLAKBIJ HET HISTORISCHE CENTRUM
Niets herinnert straks nog aan de functie die het gebouw ooit had. Het enige wat resteert is het genoegen van wonen in een stad die z’n historie nog altijd levend houdt. Waar ú onderdeel van kunt zijn, vanaf het moment dat u in De Margaretha uw intrek neemt.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig ingeklemd tussen een bejaardenhuis en de lokale trekthai.
quote:Op zondag 5 juni 2022 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niets herinnert straks nog aan de functie die het gebouw ooit had. Het enige wat resteert is het genoegen van wonen in een stad die z’n historie nog altijd levend houdt. Waar ú onderdeel van kunt zijn, vanaf het moment dat u in De Margaretha uw intrek neemt.
Gewoon de hele bovenverdieping claimen en het omtoveren tot Platinum verdiepingquote:
Ik ga even liggen met een paracetamolletje, geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2022 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de hele bovenverdieping claimen en het omtoveren tot Platinum verdieping
Dan ga ik zo maar aan de wandelquote:Op zondag 5 juni 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even liggen met een paracetamolletje, geloof ik
quote:Op zondag 5 juni 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal is gelijk vertrokken voor een extra dienst?
Chicquote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De tering, elke zin op die pagina is tenenkrommend joh
[..]
welke hogere macht zit daar achterquote:Op zondag 5 juni 2022 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
als straf voor het denken aan extra diensten
nee ik ben best snelquote:Op zondag 5 juni 2022 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een snelle serveerster of neem je de tijd?
Hou er wel van dat je goed geserveerd wordt en als je drinken leeg is een keer geholpen wordt zonder dat je aandacht moet vragen.quote:
NOu ja dat lukt niet altijd omdat we het meestal te druk hebbenquote:Op zondag 5 juni 2022 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou er wel van dat je goed geserveerd wordt en als je drinken leeg is een keer geholpen wordt zonder dat je aandacht moet vragen.
moet ik ook weer doen na een paar dagen hagelslag :pquote:Op zondag 5 juni 2022 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Stofzuigen bewaar ik voor na mijn bezoekje aan bupa.
juiste vervoersmiddel kiezenquote:Op zondag 5 juni 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik het droog naar den haag red straks
quote:Op zondag 5 juni 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik ook weer doen na een paar dagen hagelslag :p
Maashavenquote:Op zondag 5 juni 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet met scooter naar metrostation
dat ken ik wel jaquote:Op zondag 5 juni 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maashaven![]()
Mijn oma woonde boven de Dirk die je passeert
Ik ga straks ook stofzuigen.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Stofzuigen bewaar ik voor na mijn bezoekje aan bupa.
bezig bijtje..quote:Op zondag 5 juni 2022 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga straks ook stofzuigen.![]()
Komt wel dichtbij zo.
Wc en badkamer al wel gepoetst. Zo eerst de keuken doen
Zwembroek mee?quote:Op zondag 5 juni 2022 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag wel naar de Noordkaap. Vanaf een uur of 3 wordt het lekker weer op de NK schijnbaar.
Ja en dan ook nog decks tweaken, kaarten sorteren. Tafel opruimen. Druk druk drukquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 5 juni 2022 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag wel naar de Noordkaap. Vanaf een uur of 3 wordt het lekker weer op de NK schijnbaar.
Precies mijn programmaquote:Op zondag 5 juni 2022 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga straks ook stofzuigen.![]()
Komt wel dichtbij zo.
Wc en badkamer al wel gepoetst. Zo eerst de keuken doen
Veel plezierquote:Op zondag 5 juni 2022 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Maar, nee.quote:
Denk dat het met een uurtje rondkijken wel gedaan is. Nog even leeglopen in de souvenirwinkel en dan weer lekker opdonderenquote:
Of ze vliegen allemaal op de witte paling af.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal getraumatiseerde meeuwen straks.
Die zijn wel getraumatiseerder door dat ik daar wel 'wat' vaker geweest benquote:Op zondag 5 juni 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal getraumatiseerde meeuwen straks.
Jawel, van die hopen dooisneeuw. Gisteren reden we over een hoogvlakte (Porsangervidda) en daar waren nog wat meren waar ijs op lag maar dat is volgende week ook wel weg.quote:
Nou ze zijn vast onder de indruk.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die zijn wel getraumatiseerder door dat ik daar wel 'wat' vaker geweest ben
En dan spring je in het water en heb je een kudde roofvissen achter je aan.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze vliegen allemaal op de witte paling af.
Arctische piel etende orka's.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan spring je in het water en heb je een kudde roofvissen achter je aan.
Allemaal disfunctionele meeuwen daar.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die zijn wel getraumatiseerder door dat ik daar wel 'wat' vaker geweest ben
Dat doe je maar in KELquote:Op zondag 5 juni 2022 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb nog een filmpje waarin ik meeuwen verjaag zonder geluid
Gelukkig maarquote:
Prima houding.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
weet niet welke schoenen ik aan moet trekken vandaag
nu deze
[ afbeelding ]
Immelda Ballos.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
weet niet welke schoenen ik aan moet trekken vandaag
nu deze
[ afbeelding ]
Die sneakers worden geld waard over een jaartje of dertigquote:Op zondag 5 juni 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja draag ze niet zo vaakzeker niet naar werk ook
nou dan had ik ze beter helemaal niet kunnen aantrekkenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die sneakers worden geld waard over een jaartje of dertig
Zo'n raar woord vind ik dat, sneakers, alsof het om een klein bebaard volkje met snode plannetjes gaat dat in holle bomen en onder bedden leeft.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die sneakers worden geld waard over een jaartje of dertig
Balletjeeeeequote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 5 juni 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn decathlon-schoentjes geld waard worden
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n raar woord vind ik dat, sneakers, alsof het om een klein bebaard volkje met snode plannetjes gaat dat in holle bomen en onder bedden leeft.
De Sneakertjes.
Zoals Wuppiesquote:Op zondag 5 juni 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk concept. Zie nu gelijk een lijn sneakertjes voor in de tuin voor me.
“Spaar ze allemaal!”
Sipquote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
van rotterdam naar den haag cs gaat er dus geen directe trein meer
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk concept. Zie nu gelijk een lijn sneakertjes voor in de tuin voor me.
“Spaar ze allemaal!”
Tijd voor nieuwe patta’s!quote:
Tandenfeesneaker is wel echt heel raar ineens nu.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.
Komkommermonstersneaker ook.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tandenfeesneaker is wel echt heel raar ineens nu.
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.
Doet me denken aan dingen die ook nutteloze beroepen zouden kunnen zijn. Zoals staandelamp, zandloper, lichtschakelaarquote:
Stoptreintjesgenot.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Jawel joh, sprinter.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Deurbel.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan dingen die ook nutteloze beroepen zouden kunnen zijn. Zoals staandelamp, zandloper, lichtschakelaar
Maar waarom doen mensen dit?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog twee paar precies dezelfde, gloednieuw in de verpakking
Kurkentrekkerquote:
Watervogelteller en vleesschaver.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan dingen die ook nutteloze beroepen zouden kunnen zijn. Zoals staandelamp, zandloper, lichtschakelaar
Dat laatste is geen ding.quote:
Daarom: autoquote:
Ik heb een keer 27 dezelfde smurfboek besteldquote:Op zondag 5 juni 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar waarom doen mensen dit?waarom zou je 3 dezelfde paar schoenen kopen? Is dat een mannending ?
quote:
Moeraskundigequote:Op zondag 5 juni 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Poes is de autoriteit op het gebied van beroepen hoor
Zeker de verkeerde gebruikt?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schoot vanmorgen uit met een kaasschaaf en toen kwam dat woord in me op.
Eindelijk erkenningquote:Op zondag 5 juni 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Wat voorn beroep is een staandelamp dan?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker de verkeerde gebruikt?
Klopt, maar past dus niet in het rijtje van dingen/voorwerpen die ook een beroep hadden kunnen zijn. Dus jij bent af.
Als ik een kat zou win, zou ik het ook fijn vinden als er meer vleesschavers in de buurt zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga dit helemaal niet uitleggen.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn beroep is een staandelamp dan?
Ik had eerst één paar. Liepen heerlijk. Lekkerder dan alle andere schoenen. Toen die versleten waren heb ik nog een paar gekocht. En toen zag ik dat ze uit de collectie gingen. Dus heb ik nog twee paar gekochtquote:Op zondag 5 juni 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar waarom doen mensen dit?waarom zou je 3 dezelfde paar schoenen kopen? Is dat een mannending ?
Neequote:Op zondag 5 juni 2022 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee je moet overstappen op HS op een sprinter
Mannenlogica, hieraan zie je waarom we als diersoort ooit op Mars zullen staanquote:Op zondag 5 juni 2022 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eerst één paar. Liepen heerlijk. Lekkerder dan alle andere schoenen. Toen die versleten waren heb ik nog een paar gekocht. En toen zag ik dat ze uit de collectie gingen. Dus heb ik nog twee paar gekocht
Dit is een grote stap in de goede richtingquote:Op zondag 5 juni 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannenlogica, hieraan zie je waarom we als diersoort ooit op Mars zullen staan
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een grote stap in de goede richting
Als je van die kano's van voeten hebt (laten we zeggen 45+) is het doorgaans enorm kut om schoenenwikjels af te zeulen voor een model dat lekker zit, als er dan een model is dat lekker zit, is het gewoon verstandig om meer dan een paar te kopen, en als deze niet in een ander kleurtje te vinden valt dan maar in de zelfde.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het ging over nutteloze beroepen en je bent slim genoeg om je eigen vraag te beantwoordenquote:
Aha!quote:Op zondag 5 juni 2022 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eerst één paar. Liepen heerlijk. Lekkerder dan alle andere schoenen. Toen die versleten waren heb ik nog een paar gekocht. En toen zag ik dat ze uit de collectie gingen. Dus heb ik nog twee paar gekocht
Dat snap ik dan weer welquote:Op zondag 5 juni 2022 12:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je van die kano's van voeten hebt (laten we zeggen 45+) is het doorgaans enorm kut om schoenenwikjels af te zeulen voor een model dat lekker zit, als er dan een model is dat lekker zit, is het gewoon verstandig om meer dan een paar te kopen, en als deze niet in een ander kleurtje te vinden valt dan maar in de zelfde.
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee
https://www.ns.nl/reispla(...)%3D0&ritnummers=5144
Oh. Thnx. Die zag k net niet in de resultatenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee
https://www.ns.nl/reispla(...)%3D0&ritnummers=5144
Rennen!quote:Op zondag 5 juni 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh. Thnx. Die zag k net niet in de resultaten
Sommige modellen wel. Vraag maar aan @Modusquote:Op zondag 5 juni 2022 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook zonde van de centen, dingen zijn vast niet waardevast
Je bent zelf waardevast, investeerserpent.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige modellen wel. Vraag maar aan @:modus
Is nog steeds wel sprinterquote:Op zondag 5 juni 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh. Thnx. Die zag k net niet in de resultaten
Ja neem em maar. Anders had k metro genomen. Duurt langer en geen korting.quote:
Al mijn cryptomunten waren trouwens gecrashtquote:Op zondag 5 juni 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf waardevast, investeerserpent.
Ga je naar vrienden in Den Haag? Of stiefmoeder?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja neem em maar. Anders had k metro genomen. Duurt langer en geen korting.
Vanaf hs moet k tever lopen. Geen zin in
Ga lunchen met mijn nichtquote:Op zondag 5 juni 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je naar vrienden in Den Haag? Of stiefmoeder?
Vandaag doe ik eens gek en doe k sushiquote:Op zondag 5 juni 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sushi of sushi of ga je een keer een beetje gek doen en pak je sushi?
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag doe ik eens gek en doe k sushi
Zijn jullie nichtjes?quote:
Verloren zussenquote:
met mayo?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag doe ik eens gek en doe k sushi
Als ik buienradar mag geloven komt het hier vanavond pas.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:55 schreef LTVDK het volgende:
Net op tijd terug van het wandelen, het begint alweer te druppen
Toen ik vanochtend wegging leek het er ook op dat het pas in de loop van de middag zou komen en nu hangt die bui er al bijna bovenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik buienradar mag geloven komt het hier vanavond pas.
quote:
Dit moet je een keer proberen.quote:
met dit soort drukkende lucht heeft het weinig zin om afhankelijk te zijn van een radar, en is buienalarm doorgaans nog betrouwbaarder.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Werkt buienalarm niet op basis van buienradar?quote:Op zondag 5 juni 2022 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met dit soort drukkende lucht heeft het weinig zin om afhankelijk te zijn van een radar, en is buienalarm doorgaans nog betrouwbaarder.
Ik werk doorgaans buiten, en kan vanuit persoonlijke ervaring meedelen dat het doorgaans zo werkt.
Maar intercity naar HS en dan overstappen op die sprinter is nog steeds sneller.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja neem em maar. Anders had k metro genomen. Duurt langer en geen korting.
Vanaf hs moet k tever lopen. Geen zin in
Weet ik niet, ik gebruik beide, radar meer voor de pollen/muggen/UV en alarm meer voor de korte termijn voorspelling.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werkt buienalarm niet op basis van buienradar?
Ja dat zag k ook. Maar goed zit nu in de sprinter dankzij jou :pquote:Op zondag 5 juni 2022 13:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar intercity naar HS en dan overstappen op die sprinter is nog steeds sneller.
Mensen houden niet van stoppen, daardoor lijkt het dat ze langer onderweg zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar intercity naar HS en dan overstappen op die sprinter is nog steeds sneller.
Het is hier net begonnen met regenenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend wegging leek het er ook op dat het pas in de loop van de middag zou komen en nu hangt die bui er al bijna boven
is de was al droog?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had alleen beddengoed buiten hangen, de rest staat binnen.quote:
Hier begint het ook steeds harder te regenenquote:
3 maanden lang op vakantiequote:Op zondag 5 juni 2022 13:24 schreef Karzai het volgende:
ik kan nog een vakantie plannen nu ik toch geen balkon ga bouwen
Boterhammen met kaas 💪🏻quote:Op zondag 5 juni 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Zouden wij daarom zo'n sterk ras zijn als Nederlanders, doordat het hier zo vaak benauwd is, de zwaartekracht is in West-Europa ook al sterker dan op de rest van de planeet, gevolg, woeste witte krijgers van edelstaal.
quote:
Nee de meesten niet denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |