Aha!quote:Op zondag 5 juni 2022 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eerst één paar. Liepen heerlijk. Lekkerder dan alle andere schoenen. Toen die versleten waren heb ik nog een paar gekocht. En toen zag ik dat ze uit de collectie gingen. Dus heb ik nog twee paar gekocht
Dat snap ik dan weer welquote:Op zondag 5 juni 2022 12:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je van die kano's van voeten hebt (laten we zeggen 45+) is het doorgaans enorm kut om schoenenwikjels af te zeulen voor een model dat lekker zit, als er dan een model is dat lekker zit, is het gewoon verstandig om meer dan een paar te kopen, en als deze niet in een ander kleurtje te vinden valt dan maar in de zelfde.
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee
https://www.ns.nl/reispla(...)%3D0&ritnummers=5144
Oh. Thnx. Die zag k net niet in de resultatenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee
https://www.ns.nl/reispla(...)%3D0&ritnummers=5144
Rennen!quote:Op zondag 5 juni 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh. Thnx. Die zag k net niet in de resultaten
Sommige modellen wel. Vraag maar aan @Modusquote:Op zondag 5 juni 2022 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook zonde van de centen, dingen zijn vast niet waardevast
Je bent zelf waardevast, investeerserpent.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige modellen wel. Vraag maar aan @:modus
Is nog steeds wel sprinterquote:Op zondag 5 juni 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh. Thnx. Die zag k net niet in de resultaten
Ja neem em maar. Anders had k metro genomen. Duurt langer en geen korting.quote:
Al mijn cryptomunten waren trouwens gecrashtquote:Op zondag 5 juni 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf waardevast, investeerserpent.
Ga je naar vrienden in Den Haag? Of stiefmoeder?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja neem em maar. Anders had k metro genomen. Duurt langer en geen korting.
Vanaf hs moet k tever lopen. Geen zin in
Ga lunchen met mijn nichtquote:Op zondag 5 juni 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je naar vrienden in Den Haag? Of stiefmoeder?
Vandaag doe ik eens gek en doe k sushiquote:Op zondag 5 juni 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sushi of sushi of ga je een keer een beetje gek doen en pak je sushi?
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag doe ik eens gek en doe k sushi
Zijn jullie nichtjes?quote:
Verloren zussenquote:
met mayo?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag doe ik eens gek en doe k sushi
Als ik buienradar mag geloven komt het hier vanavond pas.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:55 schreef LTVDK het volgende:
Net op tijd terug van het wandelen, het begint alweer te druppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |