SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
zal vast een timeout per sessie ofzo opzittenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker vaak de pagina verversen, zodat de views stijgen..
Of werkt dat zo niet #NOOB ???
Dat opdrogen duurt altijd langer dan je denkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de keuken gedweild en nu kan ik niet bij de koelkast.
Overmorgen ben je weer vrijgezelquote:Op zondag 5 juni 2022 01:01 schreef UitStraling het volgende:
Mijn schoonouders komen morgen op bezoek maar ik moet nog zes wassen draaien en twee vaten en er plakt nog een restantje pizza aan het plafond en het bed meurt gewoon echt naar de vagina van hun knapste dochter, ik laat het allemaal maar zo
Neem ze lekker mee uit eten.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:01 schreef UitStraling het volgende:
Mijn schoonouders komen morgen op bezoek maar ik moet nog zes wassen draaien en twee vaten en er plakt nog een restantje pizza aan het plafond en het bed meurt gewoon echt naar de vagina van hun knapste dochter, ik laat het allemaal maar zo
Gebakken met kruidenboter. Je weet niet wat je mist... beetje croutons erbij en smullen maar.quote:
Shii take zijn geen champignons. Maar net als de champignon paddenstoelenquote:Op zondag 5 juni 2022 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gebakken met kruidenboter. Je weet niet wat je mist... beetje croutons erbij en smullen maar.
Op de barbecue kan ook.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gebakken met kruidenboter. Je weet niet wat je mist... beetje croutons erbij en smullen maar.
En dan straks zeker vragen wat er in die doos zat??quote:Op zondag 5 juni 2022 01:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
se7en willen zien en uur geleden al in slaap gevallen zijn...![]()
quote:Op zondag 5 juni 2022 01:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan straks zeker vragen wat er in die doos zat??
Steken wij elkaar aan, heb deze nacht ook redelijk geslapen en zelfs pas om 6 uur wakker. Wel een paar keer de wekker gezien maar toch steeds weer ingedommeldquote:
misschien is het het weer?quote:Op zondag 5 juni 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steken wij elkaar aan, heb deze nacht ook redelijk geslapen en zelfs pas om 6 uur wakker. Wel een paar keer de wekker gezien maar toch steeds weer ingedommeld
Je laat er geen gras over groeien.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:01 schreef UitStraling het volgende:
Weinig van gehoordquote:Op zondag 5 juni 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
Het onweer was er vroeg bij vannacht, dacht dat het pas tegen de ochtend zou komen
Markquote:Op zondag 5 juni 2022 02:18 schreef UitStraling het volgende:
Mark Felton vlak achter het bipsje van onze charmante koningin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |