abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204968097
Waarom gaan zoveel mensen ervan uit dat het hier om een zedemisdrijf gaat?
  zondag 5 juni 2022 @ 12:43:25 #177
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204968114
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:40 schreef theunderdog het volgende:
Heb je betere ideeen?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204968118
quote:
Omdat mensen (no offense) zich niet kunnen voorstellen dat mensen zomaar kinderen vermoorden.

Net als mensen bij doden in een oorlog vaak denken ow allemaal kapotgeschoten ipv. dat patienten overlijden door gebrek aan medicatie..

Gok ik.
Wat mij wel verbaast dat mensen heel graag over pedo's blijven praten, ook al is er echt helemaal niets wat die kant op wijst.
Hell To The Liars
pi_204968123
quote:
Omdat het ws niet gaat om zelfverdediging.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:43 schreef Droopie het volgende:

[..]
Omdat mensen (no offense) zich niet kunnen voorstellen dat mensen zomaar kinderen vermoorden.

Net als mensen bij doden in een oorlog vaak denken ow allemaal kapotgeschoten ipv. dat patienten overlijden door gebrek aan medicatie..

Gok ik.
Wat mij wel verbaast dat mensen heel graag over pedo's blijven praten, ook al is er echt helemaal niets wat die kant op wijst.
Behalve dan dat hij wel een geschiedenis lijkt te hebben wat die richting opwijst?
Go hard or go home
pi_204968129
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Heb je betere ideeen?
Kan er zo 10 opnoemen, maar dat is compleet speculeren.
Enige wat ik weet dat hij ziek in zijn hoofd was/ is.
Maar nergens lees je dat hij een zedenverleden heeft, ook niet bij het rechtbankvonnis.
Hell To The Liars
  zondag 5 juni 2022 @ 12:45:57 #181
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204968134
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:45 schreef Droopie het volgende:
Maar nergens lees je dat hij een zedenverleden heeft, ook niet bij het rechtbankvonnis.
We zijn erg benieuwd. Je lijkt iig creatiever dan ik dan.
pi_204968141
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:44 schreef Noek het volgende:

[..]
Omdat het ws niet gaat om zelfverdediging.
[..]
Behalve dan dat hij wel een geschiedenis lijkt te hebben wat die richting opwijst?
Op welke aspecten uit zijn geschiedenis doel je?
pi_204968142
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het nodig is naar een user te gaan zitten sneren over haar jonge kind dat zo'n situatie niet aandurft.
Sterker nog; het is prima te begrijpen dat een kind van die leeftijd dat niet aandurft, beetje flauw om daar op zo'n manier de verantwoordelijkheid voor het doorgaan van misdrijven aan te koppelen, dat is niet de verantwoordelijkheid van het kind.
Het is geen sneer naar haar, maar naar de hele gang van zaken. Dat gevraagd of ze door wil zetten. Waar iets uit door lijkt te sijpelen van "zeg maar even dat je het niet doorzet, dan kunnen wij het verder in de la laten liggen", etc.
pi_204968154
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Op welke aspecten uit zijn geschiedenis doel je?
https://112nederland.nl/2(...)cht-van-zedendelict/
Go hard or go home
pi_204968167
quote:
Vind jij dit erg betrouwbaar klinken?
quote:
Hij zou eerder al eens verdachte zijn geweest voor een zedendelict. Zo zou hij zelf verteld hebben tegen een vriend, aldus Boevennieuws. De details van die verdenkingen vertelde hij niet.
pi_204968169
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]
En een parlementaire enquête!!!1
Tribunalen!!!!
pi_204968170
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat doen mensen dan ook vaak niet zomaar.
Go hard or go home
pi_204968185
Veel van de geruchten die rondgaan over dat zedenverleden vinden hun oorsprong op deze passage geplaatst op de website van boevennieuws.

" Hij zou eerder al eens verdachte zijn geweest voor een zedendelict. Zo zou hij zelf verteld hebben tegen een vriend. De details van die verdenkingen vertelde hij niet."

Ik persoonlijk heb vooralsnog nergens een serieuze bron gezien waaruit dat zou moet blijken.
Volgens mij gaf men daar bij de persconferentie ook geen direct antwoord op.
pi_204968197
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:51 schreef Noek het volgende:

[..]
Dat doen mensen dan ook vaak niet zomaar.
Klopt, maar de laatste tijd zijn er veel meer mensen met psychische klachten die loslopen dan kindermisbruikers.

Vorige week was nog een rechtzaak van een meisje die haar eigen zusje doodstak in een psychose.
Als ik het vonnis lees van die Donny staat voor mij vast dat hij geestesziek was en is een zedendelict slechts een van de opties.
Hell To The Liars
pi_204968211
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:52 schreef Stupidisco het volgende:
Veel van de geruchten die rondgaan over dat zedenverleden vinden hun oorsprong op deze passage geplaatst op de website van boevennieuws.

" Hij zou eerder al eens verdachte zijn geweest voor een zedendelict. Zo zou hij zelf verteld hebben tegen een vriend. De details van die verdenkingen vertelde hij niet."

Ik persoonlijk heb vooralsnog nergens een serieuze bron gezien waaruit dat zou moet blijken.
Volgens mij gaf men daar bij de persconferentie ook geen direct antwoord op.
Feiten (of beter gezegd het gebrek eraan) komen niet zo goed uit bij mensen die koste wat kost de overheid/d66rechters als medeverantwoordelijk willen bestempelen.
pi_204968251
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:10 schreef Newone82 het volgende:
Social Media😂😅

[ link | afbeelding ]
Deze monster _O_

VMBO’ers met een mening _O_

Ricky - Genot
U MAD?
  zondag 5 juni 2022 @ 13:07:09 #192
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204968285
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:53 schreef Droopie het volgende:
Klopt, maar de laatste tijd zijn er veel meer mensen met psychische klachten die loslopen dan kindermisbruikers.

Vorige week was nog een rechtzaak van een meisje die haar eigen zusje doodstak in een psychose.
Als ik het vonnis lees van die Donny staat voor mij vast dat hij geestesziek was en is een zedendelict slechts een van de opties.
Kun je ook zien dat Donny zich bewust en bij geest heeft voorgedaan als een engelse voetbalcoach. Dat hij Gino met een smoes heeft meegenomen omdat Gino 'voetbaltalent' zou hebben. Dat Donny Gino heeft meegevoerd naar Geleen waar Donny uiteindelijk kennis bleek te hebben dat Gino in de tuin van dat uitgebrande huis lag.

Dat Donny zich doelbewust niet heeft gemeld toen dagelijks landelijk een oproep werd gedaan aan de voetbalman om zich te melden als getuige. Of zijn er nog steeds mensen die vermoeden dat de voetbalman het nieuws niet meekreeg omdat dat hen ook wel eens overkwam.

Dit klinkt toch allemaal wel als een verhaal van iemand die vrij bewuste keuzes maakt om zich een, voor hem, onbekend kind toe te eigenen, en doelbewust bloot stelt aan gevaar. Niet voor niets vreesde de politie hier dan ook voor (acuut gevaar, levensgevaar).

Dan kun je natuurlijk een kronkel in je hoofd hebben, zoals in het geval van Donny, maar dan is het niet zo dat je helemaal geen idee hebt van wat je doet of iemand aandoet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 13:19:23 ]
pi_204968293
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:53 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hij heeft wel heel berekenend het kind meegelokt onder het mom van voetbaltrainer.
Er zal heel veel mis met hem zijn, like duh, maar dit neigt eerder naar een klassiek kinderlokkerverhaal dan een vlaag of een acute psychose.
Go hard or go home
pi_204968339
De menselijke psyche zit raar in elkaar.
Ik zet mijn geld eerder op een knettergekke gast (die 1 jaar eerder met een flesje diesel een carport in de brand zet), dan op een sluwe kindermisbruiker.

Over een jaartje zullen we veel meer weten, tot die tijd zal het speculeren blijven.
Hell To The Liars
pi_204968345
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 13:21 schreef Droopie het volgende:
Ik zet mijn geld eerder op een knettergekke gast (die 1 jaar eerder met een flesje diesel een carport in de brand zet), dan op een sluwe kindermisbruiker.

Over een jaartje zullen we veel meer weten, tot die tijd zal het speculeren blijven.
Was in mei dit jaar dat dat huis deels affikte.
  zondag 5 juni 2022 @ 13:24:33 #196
438255 RapaNui
Chiatos
pi_204968363
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Uitspraak was in maart 2021 en ik heb het over veroordelingen waardoor een VOG in gevaar komt. Als je iets hebt gejat of vernield bijvoorbeeld kun je nog best als trainer aan de slag.
En kennelijk ook een vonnis van de Politierechter in juli 2020.
  zondag 5 juni 2022 @ 13:25:40 #197
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204968371
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 13:22 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Er worden steeds dingen door elkaar gehaald.
Dat huis heeft niks met hem te maken, is vlakbij waar hij woont.
Hij is wel eerder veroordeelt voor brandstichting bij zijn ex.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204968417
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 13:22 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Laten we het bij de feiten houden. Het was in 2020 dat hij fikkie stookte.
  zondag 5 juni 2022 @ 13:34:44 #199
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204968430
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:45 schreef Droopie het volgende:
We zijn geduldig.

Enige andere motief wat ik me bij hem nog voor kan stellen is een delict vanuit macht en sadisme. Dat zou misschien nog wel gruwelijker zijn.

En van zijn sexuele geaardheid weet ik verder ook niks, maar ik kan echt niet op andere mogelijke motieven van Donny komen. Ik kom niet verder dan 2 dus; sexueel misbruik (voor wie dan ook) of anders heel eventueel: sadisme.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 13:41:01 ]
  zondag 5 juni 2022 @ 13:36:33 #200
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204968438
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 13:21 schreef Droopie het volgende:

Ik vrees toch het ergste aangezien z’n kleding op een andere plek is aangetroffen.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')