"Daarom was zijn huis in de hens gegaan"quote:Op zondag 5 juni 2022 11:39 schreef Za het volgende:
[..]
Lees mijn post terug, ik heb niets beweerd over zijn huis, daarbij interesseert het me geen fuck.
Slotje svp.
Precies. En na meerdere posts over het huis van die Donny zeggen dat het huis je niet interesseert. Bijzonder.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat komen jullie hier dan precies doen als je vindt dat er niets interesants meer over deze zaak valt te zeggen?
#verbaasd
Ok, tot straks weer dus.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:53 schreef Za het volgende:
Mensen die deze zwakzinnige verdedigen, of zichzelf uitroepen als persoonlijk slachtoffer van deze kwestie.
Deze thread heeft geen functie meer anders dan het etaleren van ranzigheden.
Succes met jullie Donny
Gaat verder alles goed met je?quote:Op zondag 5 juni 2022 11:53 schreef Za het volgende:
Mensen die deze zwakzinnige verdedigen, of zichzelf uitroepen als persoonlijk slachtoffer van deze kwestie.
Deze thread heeft geen functie meer anders dan het etaleren van ranzigheden.
Succes met jullie Donny
En zo kan zo'n pedo gewoon z'n gang blijven gaan dus....quote:Op zondag 5 juni 2022 11:19 schreef amaranta het volgende:
Raar verhaal ook dat die Maria geen aangifte mocht doen van de politie.
Mijn dochter heeft laatst een potloodventer gezien. We hebben daarvan melding gemaakt bij de politie. En ik ben vervolgens twee of drie keer door de recherche gebeld. Of we de aangifte wel of niet wilden doorzetten.
We hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat hij voor dit geval al veroordeeld was omdat er meerdere aangiftes binnen waren gekomen. Maar vooral omdat het voor haar betekende dat het bij een eventuele rechtszaak zij hem onder ogen moest komen als getuige. En dat wilde ze niet.
Hoe? Hij was al veroordeeld voor dat delict. Haar aangifte zou op dat moment geen verschil meer maken. Zo werd gezegd. Anders hadden we de aangifte wel doorgezet.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
En zo kan zo'n pedo gewoon z'n gang blijven gaan dus....
Ik denk niet dat het nodig is naar een user te gaan zitten sneren over haar jonge kind dat zo'n situatie niet aandurft.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Post die shit hier dan ook niet.quote:
Het werd massaal geretweet en vond de spelfouten en dito zinsopbouw hilarisch.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Post die shit hier dan ook niet.
Dat gezeik iedere keer over wat de zus van de buurman van de oom van de juf van het slachtoffer ervan vindt, of een willekeurige andere Truus die op social media zit.
Het boeit niet, ga het topic er ook niet mee lopen vervuilen als je alleen maar "Social Media" wilt posten.
Een potloodventer is iets anders dan een pedo.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zal het wel goed doen op het wappie, pedojager, "het is de schuld van de overheid" hoekje op Twitter.quote:
Er ligt vaak wel een link naar misbruik. Hoeft niet een kind te zijn maar men neemt venten echt wel hoog op, en terecht.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een potloodventer is iets anders dan een pedo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Inderdaad, alles wijst erop dat hier factchecking over een week wel kan plaatsvinden.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoewel ik geen officiële bevestiging heb van politie en OM, heb ik besloten Maria’s verhaal nog vanavond op mijn website mee te nemen.
En een parlementaire enquête!!!1quote:Op zondag 5 juni 2022 12:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, alles wijst erop dat hier factchecking over een week wel kan plaatsvinden.
Er moet NU nieuws komen op mijn blogje.
Heb je betere ideeen?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:40 schreef theunderdog het volgende:
Waarom gaan zoveel mensen ervan uit dat het hier om een zedemisdrijf gaat?
Omdat mensen (no offense) zich niet kunnen voorstellen dat mensen zomaar kinderen vermoorden.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:40 schreef theunderdog het volgende:
Omdat het ws niet gaat om zelfverdediging.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:40 schreef theunderdog het volgende:
Behalve dan dat hij wel een geschiedenis lijkt te hebben wat die richting opwijst?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat mensen (no offense) zich niet kunnen voorstellen dat mensen zomaar kinderen vermoorden.
Net als mensen bij doden in een oorlog vaak denken ow allemaal kapotgeschoten ipv. dat patienten overlijden door gebrek aan medicatie..
Gok ik.
Wat mij wel verbaast dat mensen heel graag over pedo's blijven praten, ook al is er echt helemaal niets wat die kant op wijst.
Kan er zo 10 opnoemen, maar dat is compleet speculeren.quote:
We zijn erg benieuwd. Je lijkt iig creatiever dan ik dan.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:45 schreef Droopie het volgende:
Kan er zo 10 opnoemen, maar dat is compleet speculeren.
Enige wat ik weet dat hij ziek in zijn hoofd was/ is.
Maar nergens lees je dat hij een zedenverleden heeft, ook niet bij het rechtbankvonnis.
Op welke aspecten uit zijn geschiedenis doel je?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het ws niet gaat om zelfverdediging.
[..]
Behalve dan dat hij wel een geschiedenis lijkt te hebben wat die richting opwijst?
Het is geen sneer naar haar, maar naar de hele gang van zaken. Dat gevraagd of ze door wil zetten. Waar iets uit door lijkt te sijpelen van "zeg maar even dat je het niet doorzet, dan kunnen wij het verder in de la laten liggen", etc.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nodig is naar een user te gaan zitten sneren over haar jonge kind dat zo'n situatie niet aandurft.
Sterker nog; het is prima te begrijpen dat een kind van die leeftijd dat niet aandurft, beetje flauw om daar op zo'n manier de verantwoordelijkheid voor het doorgaan van misdrijven aan te koppelen, dat is niet de verantwoordelijkheid van het kind.
https://112nederland.nl/2(...)cht-van-zedendelict/quote:Op zondag 5 juni 2022 12:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Op welke aspecten uit zijn geschiedenis doel je?
Vind jij dit erg betrouwbaar klinken?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:48 schreef Noek het volgende:
[..]
https://112nederland.nl/2(...)cht-van-zedendelict/
quote:Hij zou eerder al eens verdachte zijn geweest voor een zedendelict. Zo zou hij zelf verteld hebben tegen een vriend, aldus Boevennieuws. De details van die verdenkingen vertelde hij niet.
Dat doen mensen dan ook vaak niet zomaar.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat mensen (no offense) zich niet kunnen voorstellen dat mensen zomaar kinderen vermoorden.
Klopt, maar de laatste tijd zijn er veel meer mensen met psychische klachten die loslopen dan kindermisbruikers.quote:
Feiten (of beter gezegd het gebrek eraan) komen niet zo goed uit bij mensen die koste wat kost de overheid/d66rechters als medeverantwoordelijk willen bestempelen.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:52 schreef Stupidisco het volgende:
Veel van de geruchten die rondgaan over dat zedenverleden vinden hun oorsprong op deze passage geplaatst op de website van boevennieuws.
" Hij zou eerder al eens verdachte zijn geweest voor een zedendelict. Zo zou hij zelf verteld hebben tegen een vriend. De details van die verdenkingen vertelde hij niet."
Ik persoonlijk heb vooralsnog nergens een serieuze bron gezien waaruit dat zou moet blijken.
Volgens mij gaf men daar bij de persconferentie ook geen direct antwoord op.
Kun je ook zien dat Donny zich bewust en bij geest heeft voorgedaan als een engelse voetbalcoach. Dat hij Gino met een smoes heeft meegenomen omdat Gino 'voetbaltalent' zou hebben. Dat Donny Gino heeft meegevoerd naar Geleen waar Donny uiteindelijk kennis bleek te hebben dat Gino in de tuin van dat uitgebrande huis lag.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:53 schreef Droopie het volgende:
Klopt, maar de laatste tijd zijn er veel meer mensen met psychische klachten die loslopen dan kindermisbruikers.
Vorige week was nog een rechtzaak van een meisje die haar eigen zusje doodstak in een psychose.
Als ik het vonnis lees van die Donny staat voor mij vast dat hij geestesziek was en is een zedendelict slechts een van de opties.
Hij heeft wel heel berekenend het kind meegelokt onder het mom van voetbaltrainer.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, maar de laatste tijd zijn er veel meer mensen met psychische klachten die loslopen dan kindermisbruikers.
Vorige week was nog een rechtzaak van een meisje die haar eigen zusje doodstak in een psychose.
Als ik het vonnis lees van die Donny staat voor mij vast dat hij geestesziek was en is een zedendelict slechts een van de opties.
Was in mei dit jaar dat dat huis deels affikte.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:21 schreef Droopie het volgende:
De menselijke psyche zit raar in elkaar.
Ik zet mijn geld eerder op een knettergekke gast (die 1 jaar eerder met een flesje diesel een carport in de brand zet), dan op een sluwe kindermisbruiker.
Over een jaartje zullen we veel meer weten, tot die tijd zal het speculeren blijven.
En kennelijk ook een vonnis van de Politierechter in juli 2020.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Uitspraak was in maart 2021 en ik heb het over veroordelingen waardoor een VOG in gevaar komt. Als je iets hebt gejat of vernield bijvoorbeeld kun je nog best als trainer aan de slag.
Er worden steeds dingen door elkaar gehaald.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Was in mei dit jaar dat dat huis deels affikte.
Laten we het bij de feiten houden. Het was in 2020 dat hij fikkie stookte.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Was in mei dit jaar dat dat huis deels affikte.
We zijn geduldig.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:45 schreef Droopie het volgende:
Kan er zo 10 opnoemen, maar dat is compleet speculeren.
Enige wat ik weet dat hij ziek in zijn hoofd was/ is.
Maar nergens lees je dat hij een zedenverleden heeft, ook niet bij het rechtbankvonnis.
Ik vrees toch het ergste aangezien z’n kleding op een andere plek is aangetroffen.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:21 schreef Droopie het volgende:
De menselijke psyche zit raar in elkaar.
Ik zet mijn geld eerder op een knettergekke gast (die 1 jaar eerder met een flesje diesel een carport in de brand zet), dan op een sluwe kindermisbruiker.
Over een jaartje zullen we veel meer weten, tot die tijd zal het speculeren blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |