Oh echtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef molloot200 het volgende:
Uit het ESF-land wat overweegt om de EBU voor de rechtbank te slepen
Overigens zat meneer Ovi dit jaar in die beruchte valsspelende jury.
Vanjagod met z’n mooie blauwe pak was alweer 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil zo graag weer een keer een echte klassieke mooie balkanballad door een man waar ik voor kan juichen. Dat is nu echt te lang geleden.
Dat is Adio toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Had Zeljko Joksimovic dit niet geschreven? Dat kun je ook wel horen
Na jullie vraag of hij als Olav het podium op ging:quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanjagod met z’n mooie blauwe pak was alweer 4 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil zo graag weer een keer een echte klassieke mooie balkanballad door een man waar ik voor kan juichen. Dat is nu echt te lang geleden.
Alleen vond ik Vanja z'n liedje dan weer niet sterk genoeg om echt vol voor te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanjagod met z’n mooie blauwe pak was alweer 4 jaar geleden.
Die sowiesoquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Een genre waarvan ik hoop dat het nog lang op het ESF te zien zal zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |