Heeft het er niet mee te maken dat Israel niet doorging? Dat was zo'n grote fan-favoritequote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees vaak op Twitter en zo dat fans 2014 niet zo leuk vinden maar ik snap niet zo goed waardoor dat komtOmdat er weinig basic pop in de finale zit of zo?
Sinds jij dat een keer zei, kan ik het niet meer ontzienquote:
En straks krijgen we ook nog een fluitketelnoot in de bonus!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
Natuurlijk een enorme downgrade van Playing With Fire, maar ze zijn in ieder geval wel consistent met de iconische piano's.
totdat dat daarstraks genoemd werd was het me nooit opgevallen, maar nuquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sinds jij dat een keer zei, kan ik het niet meer ontzien![]()
Nu ga ik het ook steeds zien.quote:
Nee dit kan nietquote:
Ik meld me aan voor de knokploeg ja.quote:
Playing with fire was zoveel beter imoquote:
Achteraf natuurlijk iets overhyped door hen, maar gelukkig geen Occidentali's Karma of Je Me Casse.quote:
De opbouw van dit nummer vind ik prachtig. Maar het optreden 'miste' wat mij betreft wel iets, waardoor het denk ik wel terecht de verwachtingen niet heeft waargemaakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Deze vind ik wel bijzonder hoor. Vooral die stem.
Pre-rehearsals alleen volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Deze stond op nummer 1 bij de bookies?
2014 blijft wel echt een bijzonder jaar wat dat betreft als je de bookies vooraf en tijdens de ESF week bekijkt. Zowel Conchita als CATS gingen pas op het einde een beetje meetellenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Achteraf natuurlijk iets overhyped door hen, maar gelukkig geen Occidentali's Karma of Je Me Casse.
Ik heb ook het idee dat ik van de post-2013 finales niet eens heel veel echt heel erg verouderd vind denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:40 schreef koffieleuk het volgende:
4e plaats vind ik zeker terecht
Vind het niet eens zo erg verouderd of zo.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pre-rehearsals alleen volgens mij.
Yesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pre-rehearsals alleen volgens mij.
Oh echtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef molloot200 het volgende:
Uit het ESF-land wat overweegt om de EBU voor de rechtbank te slepen
Overigens zat meneer Ovi dit jaar in die beruchte valsspelende jury.
Vanjagod met z’n mooie blauwe pak was alweer 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil zo graag weer een keer een echte klassieke mooie balkanballad door een man waar ik voor kan juichen. Dat is nu echt te lang geleden.
Dat is Adio toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Had Zeljko Joksimovic dit niet geschreven? Dat kun je ook wel horen
Na jullie vraag of hij als Olav het podium op ging:quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanjagod met z’n mooie blauwe pak was alweer 4 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil zo graag weer een keer een echte klassieke mooie balkanballad door een man waar ik voor kan juichen. Dat is nu echt te lang geleden.
Alleen vond ik Vanja z'n liedje dan weer niet sterk genoeg om echt vol voor te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanjagod met z’n mooie blauwe pak was alweer 4 jaar geleden.
Die sowiesoquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Een genre waarvan ik hoop dat het nog lang op het ESF te zien zal zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |