Drag is wel wat anders dan zo'n act als polen. De act van polen was bedoeld om aandacht af te leiden van slecht nummer op een verkeerde manier. Conchita was wel meer dan de vrouw met de baard. Drag is een alterego. Dat is hun manier om zichzelf te kunnen zijn en creativiteit te uiten op het podium. Ze doen daar niets kwaads mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, als jullie refereren naar goedkope act gebaseerd op uiterlijkheden, wat is er dan anders dan aan Conchita? Die heeft heeft toch ook het 'vrouw met baard' principe ingebouwd om ermee te scoren?
Moi! Goed idee trouwens, zal alle NQ's in de wachtrij zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Wie neemt deze keer de organisatie over?
Ik bied me aan voor de afterparty, mochten mensen daar nog zin in hebben
(Ik dacht zelf aan een afterparty met NQ's)
quote:
Ik zat zelf te denken aan favoriete NQ's maar een afterparty met NQ's van 2014 is ook prima. Portugal, Ierland, Noord-Macedonie en misschien Israel (ben er zelf geen fan van) zorgen voor een lekker feestjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Moi! Goed idee trouwens, zal alle NQ's in de wachtrij zetten
[..]
Ah das wel beter ja! België dit jaar zou ik bijvoorbeeld wel willen skippenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan favoriete NQ's maar een afterparty met NQ's van 2014 is ook prima. Portugal, Ierland, Noord-Macedonie en misschien Israel (ben er zelf geen fan van) zorgen voor een lekker feestje![]()
Vergeet trouwens niet af te sluiten met The Party's Over van Sandra Reemer
Øve Os På Hinanden van Fyr Og Flamme (Denemarken 2021) en Eat Your Salad van Citi Zeni van dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ah das wel beter ja! België dit jaar zou ik bijvoorbeeld wel willen skippen
Israël was de eerste NQ ooit waar ik echt kwaad over was![]()
Suggesties voor NQ's zijn welkom
Michael Ben David gaan we niet doen hoor!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
Leuk @:koffieleuk![]()
NQ's van 2014, daar moet Cake to Bake bij zittenAlbanië vond ik ook goed, al niet echt een afterparty nummer. Verder Israël, en Portugal is lekker vrolijk
Ik had het over Mei Finegoldquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Michael Ben David gaan we niet doen hoor!
Jaloers wel, dat was er in 2014 helemaal nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan niet bij zijn, want sta op een metalfestival
Tot de volgende keer dan, en heel veel plezier vanavond!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beetje een meh winnaar inderdaad, had dan Noorwegen een betere winnaar gevonden bijvoorbeeld.quote:
Ik snap wel dat het gewonnen heeft; liedje blijft goed in het gehoor liggen en de staging was goed, werd echt als een winnaar gebracht. Maar hoewel 2013 ook geen denderend jaar was, zaten er inderdaad wat betere opties tussenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Beetje een meh winnaar inderdaad, had dan Noorwegen een betere winnaar gevonden bijvoorbeeld.
Maar hij kwam voorbij in de playlist in de sporthal, dan vind ik hem wel lekker.
Ja he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |