Mooi. Gewoon laten schoonmaken enzo om te kijken als ze het goed kan. Kan ze dat niet, dan scheelt het toch weer werk.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die komt einde van de middag
Ja als die goed ontstoken zijn is dat geen pretje en ze er op ouderen leeftijd er uit laten halen ook niet. Beter als ki
Proefdraaienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Mooi. Gewoon laten schoonmaken enzo om te kijken als ze het goed kan. Kan ze dat niet, dan scheelt het toch weer werk.
Mijn keel ging helemaal dicht. Hebben ze opgesneden om leeg te halen. Dat deed echt pijn. Heb ze niet laten weghalen, ook nooit meer last van gehad.
Als je een auto koopt wil je toch even testen. Ze kan wel een fantast zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Proefdraaienging dat maar ik moet een contract maken, dat moet goedgekeurd worden door de gemeente.
A jakkie was vast geen pretje fijn dat het maar eenmalig was
Je kan een proeftijd van een maand doen he, dan heb je een maand de tijd om te kijken of het wat squote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je een auto koopt wil je toch even testen. Ze kan wel een fantast zijn.
Ze gewoon volgen en aanwijzingen geven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan een proeftijd van een maand doen he, dan heb je een maand de tijd om te kijken of het wat s
Maar ook al doet ze maar de helft van wat ik zou willen ben ik momenteel al tevreden
Ik zal zeggen dat ik dat van jou moest doenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze gewoon volgen en aanwijzingen geven.
Desnoods met een zweep of mattenklopper.![]()
Jep. Ook al geregeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ik dat van jou moest doen![]()
![]()
Heb je al gevonden wat hotstone nu in het Grieks is?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep. Ook al geregeld.
Spa in Athene.
Met je me wel quoten of mention.quote:
Als je tijd hebt kom je vanzelf wel kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Met je me wel quoten of mention.
Ah jammer.
Hopelijk vind je snel iemand.
Ik ga zo slapen.
Tot morgenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je tijd hebt kom je vanzelf wel kijken
Ik duik er ook zo in. Slaap lekker en tot morgen
En daar zijn we weer. Morguh Laf ☕️quote:
Mogguh! Ik had een bizarre droom.quote:
O jee, vertel?quote:
Ik kwam in soort huis met heel veel kamers met mensen erin. Ik kreeg een plek toegewezen om te wonen met muzikanten, maar mijn gitaar brak en moest ik ergens anders heen. Ik door het gebouw lopen, waren oude en jonge mensen en sportlui die liepen steeds te grappen en dom te lachen. Daar kreeg ik een kluisje en toen moesten we allen naar buiten op het gras en ik was naakt. In het gras stond een hele hoge toren met filosofen erop en die zeiden dat ik daar niet hoorde en were ik omhoog gehaald met een touw. Toen kreeg ik hele chique kleding aangemeten en zei Immanuel Kant van deze kant op, hier is jouw thuis. Nou ineens stonden die mensen beneden waar ik van kwam op mijn kamerdeur te rammen en kwamen zwarte 'hel honden' door de deur die me wilde bijten, maar ze hadden rare overgroeide tanden en konden niet bijten alleen grommen. Toen werd ik wakker.quote:
A bah nare droom.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 06:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kwam in soort huis met heel veel kamers met mensen erin. Ik kreeg een plek toegewezen om te wonen met muzikanten, maar mijn gitaar brak en moest ik ergens anders heen. Ik door het gebouw lopen, waren oude en jonge mensen en sportlui die liepen steeds te grappen en dom te lachen. Daar kreeg ik een kluisje en toen moesten we allen naar buiten op het gras en ik was naakt. In het gras stond een hele hoge toren met filosofen erop en die zeiden dat ik daar niet hoorde en were ik omhoog gehaald met een touw. Toen kreeg ik hele chique kleding aangemeten en zei Immanuel Kant van deze kant op, hier is jouw thuis. Nou ineens stonden die mensen beneden waar ik van kwam op mijn kamerdeur te rammen en kwamen zwarte 'hel honden' door de deur die me wilde bijten, maar ze hadden rare overgroeide tanden en konden niet bijten alleen grommen. Toen werd ik wakker.
Alleen het einde van de droom met de honden was echt naar. En toen ik omhoog werd gehaald voelde ik me erg bekeken zo naakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A bah nare droom.
Wat kan een mens raar dromen he
Ja lijkt mij ook heel beangstigend die honden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Alleen het einde van de droom met de honden was echt naar. En toen ik omhoog werd gehaald voelde ik me erg bekeken zo naakt.
Anyway, goede morgen!
Zelf goed geslapen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook heel beangstigend die honden.
Ja vooral als je in je nakie bent kan ik mij voorstellen dat je je bekeken voelde.
Morguh Laf
Niet echt, maar beter als de weken hiervoorquote:
Zolang er maar verbetering is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt, maar beter als de weken hiervoor
Hoe is het daar, gezellig met jullie loge's?
Mooi zo, de week zit er al weer bijna op, wat gaat de tijd toch snelquote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Zolang er maar verbetering is.
Ja, was gezellig gisteravond.
Tijd gaat echt heel snel. Had gisteren badslippers voor mijn zoontje gekocht en realiseerde ik me hoe snel hij groeit.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, de week zit er al weer bijna op, wat gaat de tijd toch snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |