😘morning.quote:
De link van you tube. Klassieke muziek. Maar die heb je weer verwijderd 🤣🤣🤣quote:
Die had ik per ongeluk in het verkeerde topic gepost.quote:Op maandag 13 juni 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De link van you tube. Klassieke muziek. Maar die heb je weer verwijderd 🤣🤣🤣
Koooooofffiiieeeee puleassseequote:
☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️quote:
Yummmyyyyyyquote:
Wij wachten rustig af.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:39 schreef Makrelis het volgende:
Nou ben ik vergeten wat ik wilde aansnijden. Een sleutelwoord of iets nodig. In de loop van de dag komt het wel weer.
Dit welquote:
Ouderdomquote:Op maandag 13 juni 2022 11:39 schreef Makrelis het volgende:
Nou ben ik vergeten wat ik wilde aansnijden. Een sleutelwoord of iets nodig. In de loop van de dag komt het wel weer.
quote:
Weet je het al weer?quote:
Ja. Over spirituele ervaringen. Buitenzintuigelijk, maar ik heb nog niet helemaal boven water..quote:
Okay, je bent weer een stuk verder.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja. Over spirituele ervaringen. Buitenzintuigelijk, maar ik heb nog niet helemaal boven water..
Ja we hadden het even over religeus zijn en atheïsme. Ik heb wel spirituele ervaringen gehad mbv LSD en paddo's. Aantal keren dat ik dat heb gebruikt kan ik op twee handen tellen en het is ook alweer 25 jaar ofzo geleden. Ik heb toen wel kunnen vaststellen dat er meer tussen hemel en aarde ligt dan op het eerste gezicht lijkt en ik ben helemaal geen zweverig type.quote:
Ik met s-ketamine.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja we hadden het even over religeus zijn en atheïsme. Ik heb wel spirituele ervaringen gehad mbv LSD en paddo's. Aantal keren dat ik dat heb gebruikt kan ik op twee handen tellen en het is ook alweer 25 jaar ofzo geleden. Ik heb toen wel kunnen vaststellen dat er meer tussen hemel en aarde ligt dan op het eerste gezicht lijkt en ik ben helemaal geen zweverig type.
Ze moeten je trouwens wel hebben zeg in NWS. Ik probeer daar een beetje constructieve discussie te voeren, maar dat lukt niet aardig.
Volgens mij sta jij ze gewoon van een afstandje uit te lachen.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik met s-ketamine.
Valt mee hoor. Doet mij helemaal niets.
Mij hebben ze er niet mee hoor.
Ik lees zelden in NWS. Is het zo erg daar dan?quote:Op maandag 13 juni 2022 17:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja we hadden het even over religeus zijn en atheïsme. Ik heb wel spirituele ervaringen gehad mbv LSD en paddo's. Aantal keren dat ik dat heb gebruikt kan ik op twee handen tellen en het is ook alweer 25 jaar ofzo geleden. Ik heb toen wel kunnen vaststellen dat er meer tussen hemel en aarde ligt dan op het eerste gezicht lijkt en ik ben helemaal geen zweverig type.
Ze moeten je trouwens wel hebben zeg in NWS. Ik probeer daar een beetje constructieve discussie te voeren, maar dat lukt niet aardig.
Wel als je een hoogopgeleide, Europeesgezinde D66 stemmer bent met een stabiel gezin en verschillende vormen van kapitaal.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees zelden in NWS. Is het zo erg daar dan?
Een aantal lieden ben ik wel klaar mee. Ik meng me graag in maatschappelijke discussies. Ik heb niet van veel dingen verstand, maar over energiezaken wel.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij overal wel kwam.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit. Om nou SC na SC met je moeder, zusje, schop in je kut, en houd je bek hoeft voor mij niet perse. Daar hebben we elders al.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:08 schreef Makrelis het volgende:
Ik kom maar op enkele plekken op Fok!. KLB, NWS, Frontpage voor nieuws, daar zitten pas gladiolen in de reacties, en sinds kort hier. Beetje weinig users hier. Met mezelf erbij maar drie users.
O nee hoor. Fp ook nooit en klb nooit vbl nooit en nog wel meer.quote:
Oh okay.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee hoor. Fp ook nooit en klb nooit vbl nooit en nog wel meer.
. En een paar keer dts gewonnen. Dat krikt de boel wel omhoogquote:Op maandag 13 juni 2022 19:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh okay.
Dacht met jouw post record kom je overal
Ik heb één keer ketamine op icm marijuana en bier. Was lekker stoned worden, maar geen psychedelische ervaringen mee gehad. LSD zou ik niet meer durven. Ik zit al een tijdje niet zo lekker in mijn vel dus sowieso onverstandig om zulke drugs te doen voor me.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit. Om nou SC na SC met je moeder, zusje, schop in je kut, en houd je bek hoeft voor mij niet perse. Daar hebben we elders al.
Ik heb zelf wel hele wereldbeeldveranderende ervaringen ervaringen met gehad ketamine. Kan ik niet onder woorden brengen.
Ik wil ook winnen.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. En een paar keer dts gewonnen. Dat krikt de boel wel omhoog
Is beter van niet. Zeker geen dingen zoals LDS. Kan fout gaan.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb één keer ketamine op icm marijuana en bier. Was lekker stoned worden, maar geen psychedelische ervaringen mee gehad. LSD zou ik niet meer durven. Ik zit al een tijdje niet zo lekker in mijn vel dus sowieso onverstandig om zulke drugs te doen voor me.
Ik heb te maken met een jaarlijkse medische keuring. Drugs laat residu achter ook al is het maanden geleden onder invloed te zijn geweest. Af en toe een jointje zien ze door de vingers, maar er moeten geen zware spullen in mijn lichaam worden aangetroffen. In principe kunnen ze me dan ontslaan. Zal niet zo snel gebeuren ivm personeelstekorten en staat van dienst, maar men zal me wel terugzetten in rang en dat soort dingen heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Is beter van niet. Zeker geen dingen zoals LDS. Kan fout gaan.
Volgend jaar 🤣quote:
Duurt nog zo lang. 😭quote:
Snap ik. Is het niet waard en ook niet goed voor je eigen veiligheid.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb te maken met een jaarlijkse medische keuring. Drugs laat residu achter ook al is het maanden geleden onder invloed te zijn geweest. Af en toe een jointje zien ze door de vingers, maar er moeten geen zware spullen in mijn lichaam worden aangetroffen. In principe kunnen ze me dan ontslaan. Zal niet zo snel gebeuren ivm personeelstekorten en staat van dienst, maar men zal me wel terugzetten in rang en dat soort dingen heb ik er niet voor over.
Morguh Lafquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Lafhet rijk weer alleen met je geliefde?
O dat valt wel mee, gisteren was ik er twee uur eerder uit dan vandaagquote:
Dat is nóg vroeger.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt wel mee, gisteren was ik er twee uur eerder uit dan vandaag
Ja als ik daar ergens voor kon tekenen deed ik het gelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is nóg vroeger.
Je moet wel genoeg slapen.
............. (teken hier)quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ik daar ergens voor kon tekenen deed ik het gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |