Jawel, maar welicht in stukken opdelen en tussenin rusten?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is lang 4 weken niets doen, heb toch een huis wat schoongemaakt moet worden. Bed wat verschoond moet worden en zo.
Vandaag komen er twee dames op gesprek, hopelijk zit er wat tussen en heb ik volgende week weer hulp.
Ik zie mijn hulp niet meer terug komen die is al 16 weken niet geweest ( ja een keer tussen door) en ze werkt hier pas van af 1 januari.
5 kinderen om en om corona, toen zij zelf corona en dan nu 7 weken last van haar kniequote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Jawel, maar welicht in stukken opdelen en tussenin rusten?
Waarom komt die niet zo lang opdagen?
Oh, vervelend. Hopelijk heb je snel een nieuwe.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5 kinderen om en om corona, toen zij zelf corona en dan nu 7 weken last van haar knie
Ik hoop het van ganze hartequote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh, vervelend. Hopelijk heb je snel een nieuwe.
Fingers crossed.quote:
keuzes zat schijnbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Fingers crossed.
Ik ben even aan het beslissen wat ik vandaag ga doen.
Baby'squote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
keuzes zat schijnbaar
ik zit met een baby die geen baby ze wil maar zitten
dat is altijd leuk al een ideetje wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Baby'szo cute.
Ik zat eraan te denken om mijn vrouw een verassing te geven. 🤔
Zat eraan te denken voor haar, mijn schoonmoeder, en mijn moeder een dagje manicure, pedicure, en in zo'n spa in het water dobberen ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat is altijd leuk al een ideetje wat?
Daar scoor je altijd mee natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Zat eraan te denken voor haar, mijn schoonmoeder, en mijn moeder een dagje manicure, pedicure, en in zo'n spa in het water dobberen ofzo.
Ik probeer niet te scoren. Ze verdient gewoon een leuke dag just because en blijf ik bij mijn zoon.quote:
Een lekkere hotstone massage iquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik probeer niet te scoren. Ze verdient gewoon een leuke dag just because en blijf ik bij mijn zoon.
Mijn vrouw houdt niet van nagellak enzo, dus wellicht gewoon spa en kiezen ze zelf wat? Hmm ff denken.
Ff checken wat dat is en hoe dat in het Grieks heet.quote:
Is heerlijk en ontspannen, ik heb het twee keer gehad toen ik zo een bon had gekregen voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ff checken wat dat is en hoe dat in het Grieks heet.
Ben al even aan het rondneuzenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is heerlijk en ontspannen, ik heb het twee keer gehad toen ik zo een bon had gekregen voor mijn verjaardag
Das een verlate reactiequote:
Moest het even verwerken.quote:
quote:
Jaquote:
Ja laten we dat maar even doenquote:
Weg ermee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laten we dat maar even doen![]()
Ik heb net de eerste dame gehad die kwam voor hulp in de huishouding
Wat een telleurstelling, ze moet 15 juni geopereerd worden aan haar amandelen en mag dan 2 weken niet werken.
Moet er even van bij komen
Ik krijg een PersoonsGebondenBudget daar moet ik zelf hulp van inhuren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Weg ermee.
Hopelijk is die tweede een optie. Is dit via een verzekeraar?
Ah okay.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg een PersoonsGebondenBudget daar moet ik zelf hulp van inhuren.
Ja, die komt einde van de middagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Ah okay.
Die tweede komt vandaag ook?
Heb ooit een ontstoken amandel gehad. Moest ik een week in het ziekenhuis liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |