Mijn neef wil vissen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ben gewoon mientje ongeduld
En jij houdt daar niet van?quote:
Ik vind het een achterlijke, barbaarse praktijk. Ik snap dat mensen vis eten om te leven, maar een vis met een haak vangen, boven het water laten lijden, en deze weer in het water gooien als activiteit voor vermaak ben ik persoonlijk tegen.quote:
Dat snap ik ook niet, dat heb ik altijd al dierenmishandeling gevondenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het een achterlijke, barbaarse praktijk. Ik snap dat mensen vis eten om te leven, maar een vis met een haak vangen, boven het water laten lijden, en deze weer in het water gooien als activiteit voor vermaak ben ik persoonlijk tegen.
Precies. Ik ga dus niet mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, dat heb ik altijd al dierenmishandeling gevonden
quote:
Het maakt geluid maar niemand hoort het.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:35 schreef laforest het volgende:
Een beroemd filosofisch raadsel:
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?
Mening?
Morguh Laf C_/quote:Op zondag 12 juni 2022 08:35 schreef laforest het volgende:
Een beroemd filosofisch raadsel:
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?
Mening?
Is het dan niet gewoon lucht of vibratie? Is het niet pas geluid als oren het opvangen? 🤔quote:Op zondag 12 juni 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het maakt geluid maar niemand hoort het.
Mogguh Dottie. Lekker.quote:
De trilling wordt verplaatst door de lucht wat in bepaalde organen van levende wezens omgezet wordt in geluid. DIt is ook een aanname van ons, want het kan heel anders zijn dan wij denken.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon lucht of vibratie? Is het niet pas geluid als oren het opvangen? 🤔
Heb er ook maar weer een gepakt, gaat er altijd wel in.quote:
Dus is het geen geluid tenzij ons gehoor het ontvangt en daar vervolgens in de hersenen geluid van maakt. Toch? Dus geluid is een waarneming/gewaarwording door onze hersenen, maar niet een eigenschap van de bron?quote:Op zondag 12 juni 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De trilling wordt verplaatst door de lucht wat in bepaalde organen van levende wezens omgezet wordt in geluid. DIt is ook een aanname van ons, want het kan heel anders zijn dan wij denken.
Moeilijke vraag en ben niet zo filosofisch eerlijk gezegd
Ik ook.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er ook maar weer een gepakt, gaat er altijd wel in.
Het is hier een zonnige zondag morgen. Bij jullie de regen ook weer weggetrokken?
Dan zal het alleen een trilling zijn die zich verplaatst zonder dat iemand het hoort, of er moet een verscholen dier in de boom zitten die het dan toch hoortquote:Op zondag 12 juni 2022 09:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus is het geen geluid tenzij ons gehoor het ontvangt en daar vervolgens in de hersenen geluid van maakt. Toch? Dus geluid is een waarneming/gewaarwording door onze hersenen, maar niet een eigenschap van de bron?
Interessant blijft dit toch.
Hier is het gelukkig nog maar 16 gradenquote:
Mijn probleem is opnameapparatuur... die kan het vastleggen, maar is geen biologisch oor met hersenen, zeg maar.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal het alleen een trilling zijn die zich verplaatst zonder dat iemand het hoort, of er moet een verscholen dier in de boom zitten die het dan toch hoort
Die legt alleen trillingen vast, maar geen geluid ( denk ik )quote:Op zondag 12 juni 2022 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn probleem is opnameapparatuur... die kan het vastleggen, maar is geen biologisch oor met hersenen, zeg maar.
Waarom heet het dan een geluidsopname?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die legt alleen trillingen vast, maar geen geluid ( denk ik )
Dat had je er niet bij gezegd, je had het over opnameapparatuurquote:Op zondag 12 juni 2022 09:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom heet het dan een geluidsopname?
Okay, goed punt. Wat als er een apparaat staat die ze uit een muziekstudio hebben gehaald en deze maakt een opname, dwz een geluidsopname. Dit apparaat kan verder geen andere type opname maken zoals video of sonar.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je er niet bij gezegd, je had het over opnameapparatuur
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay, goed punt. Wat als er een apparaat staat die ze uit een muziekstudio hebben gehaald en deze maakt een opname, dwz een geluidsopname. Dit apparaat kan verder geen andere type opname maken zoals video of sonar.
Ik heb geen idee,quote:Op zondag 12 juni 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay, goed punt. Wat als er een apparaat staat die ze uit een muziekstudio hebben gehaald en deze maakt een opname, dwz een geluidsopname. Dit apparaat kan verder geen andere type opname maken zoals video of sonar.
quote:
Ik hoop het wel. Ik wil alleen zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Net even boodschappen gedaan, moet ook gebeuren.
Gaan morgen jullie logés weer naar huis?
Snap het, voor even is het leuk mensen om je heen. Maar je bent wel je hele vrijheid kwijt natuurlijk.quote:
Ja, ieder aan een kant in mijn armen.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het, voor even is het leuk mensen om je heen. Maar je bent wel je hele vrijheid kwijt natuurlijk.
Lekker alleen met je vrouw en kind is veel fijner.
Wat kan er fijner zijn dan dat.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, ieder aan een kant in mijn armen.
Nog een dochter erbij.quote:
Voor zoals het nu is, niets fijner.quote:
Dat zou heel mooi zijn maar heb je ook niet voor het zeggen. Kan zo maar weer een zoon zijn mocht het zover zijn.quote:
Geniet er lekker van, voor je het weet zijn ze groot.quote:
Ja, dat klopt. Dan ben ik ook blij, maar wij zouden graag ook een dochter hebben. Is toch een deels andere ervaring ook. We hebben al een naam.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn maar heb je ook niet voor het zeggen. Kan zo maar weer een zoon zijn mocht het zover zijn.
Hier wat tips mochten jullie zo ver zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 15:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dan ben ik ook blij, maar wij zouden graag ook een dochter hebben. Is toch een deels andere ervaring ook. We hebben al een naam.
Maar nog een zoon is even welkom natuurlijk.![]()
Ja, ook een mooie tijd. Kan me zo slecht voorstellen dat ie dan uit huis zal gaan. Mja, zo ging dat met ons en alle kinderen ook zo.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet er lekker van, voor je het weet zijn ze groot.
Ja wij hebben de kinderen maar te leen tot ze op eigen benen gaan staan.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, ook een mooie tijd. Kan me zo slecht voorstellen dat ie dan uit huis zal gaan. Mja, zo ging dat met ons en alle kinderen ook zo.
Hmm dan kan ik net zo goed ivf zeg.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wat tips mochten jullie zo ver zijn![]()
https://www.mamaliefde.nl(...)acht-kans-vergroten/
Als je graag een dochter wilt
Een dieet waarbij je veel calcium en magnesium binnenkrijgt. Calcium vind je in; citrusvruchten (grapefruit, sinaasappels, mandarijnen etc.) yoghurt, melk, harde kaas en rabarber, spinazie, broccoli, tofu en amandelen. Magnesium vind je in bonen, cashewnoten, volle granen en vijgen.
Zoveel mogelijk zoutarm eten.
Het roken van marihuana is slecht voor de mannelijke zaadcellen, waardoor de vrouwelijke overblijven.
Mannelijke zaadcellen zijn misschien dan wel sneller dan vrouwelijke zaadcellen. Vrouwelijke zaadcellen zijn sterker en overleven langer. Bij een regelmatige cyclus zou je een, twee of drie dagen voor de eisprong moeten handelen.
In de Chinese kalender zijn er bepaalde maanden gunstiger voor een jongen en andere voor een meisje. Hier vind je de Chinese conceptiekalender.
Stress, roken en blootstelling aan radioactieve straling of chemische gifstoffen hebben een negatief effect op de zaadcellen en vergroten daardoor de kans op een meisje. Radiologen, tuinders en schilders zouden meer kans hebben op dochters. Goed dus om rekening mee te houden tijdens het daten ;-)
Als je graag zwanger wilt worden zouden iedere dag seks, een warm bad (voor de dad-to-be) en een orgasme bij de vrouw bevorderlijk zijn. Door dit te vermijden zou de kans op een meisje dus ook groter zijn, omdat de omstandigheden voor mannelijk zaad afneemt.
De vrouw moet bovenop, maar elk vrouwelijk dominant standje moet goed genoeg zijn om een dame op de wereld te zetten.
Vermijdt vluggertjes maar ga voor een romantische avond volop voorspel.
Seks in de middag, niet in de avond.
Seks op de even dagen van de maand, niet op de oneven.
Seks als het volle maan is.
Seks in een missionarispositie waardoor de penetratie minder diep is en de zaadcellen een langere afstand moeten afleggen.
Te leen? 🤔 van wie?quote:Op zondag 12 juni 2022 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij hebben de kinderen maar te leen tot ze op eigen benen gaan staan.
Het is ook niet leuk als ze uit huis gaan, maar het hoort bij het leven.
Maar gelukkig is het bij jou nog niet zover. Je krijgt eerst de kleutertijd nog dan lopen ze vandaag richtig de puberteit. En dan begint het volwassen worden
Dan zien ze ook niet of het een meisje of een jongen is.quote:
Je kunt geslacht wel selecteren hoor.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zien ze ook niet of het een meisje of een jongen is.
Nu kan je het nog met liefde en tederheid doen
O, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kunt geslacht wel selecteren hoor.
Heb ik veel over gelezen.
Uiteindelijk niet, maar ben gewoon wel eerlijk over wat ik graag zou willen.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat wist ik dan weer niet.
Mij maakte het nooit uit wat het werd als het maar gezond was dacht ik.
Daar is ook niets mis mee toch.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet, maar ben gewoon wel eerlijk over wat ik graag zou willen.
We zien wel. Beide is even welkom. Twee broeren. Lekker knokkuhhhquote:Op zondag 12 juni 2022 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee toch.
Ik hoop voor jullie dat het lukt ls het zover is.
Kunnen broer en zus ook hoor knokkuhquote:Op zondag 12 juni 2022 15:51 schreef laforest het volgende:
[..]
We zien wel. Beide is even welkom. Twee broeren. Lekker knokkuhhh
Ik heb een broer, ook prachtig om mee op te groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |