DST F&L style?quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo dat waren een hoop punten als het elders was geweest
Hou het maar alleen f&l 🙃quote:
Maar geen 69quote:
Zag je hier niet meer. Dacht die is ONZ mod geworden 🤣🤣🤣🤣🤣quote:
Nee hahaha. Ben vandaag wat afgeleid door bezoek.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je hier niet meer. Dacht die is ONZ mod geworden 🤣🤣🤣🤣🤣
Gezellig toch? Wanneer gaan ze weer weg?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee hahaha. Ben vandaag wat afgeleid door bezoek.
Maandagquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch? Wanneer gaan ze weer weg?
Tot morgen. Fijne avond en slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:17 schreef laforest het volgende:
Ik ben er morgen weer. Slaap ze alvast.
Dan kan je weer aan het typen gaan 😉quote:
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je weer aan het typen gaan 😉
Morguh Laf ☕️quote:
Aww lekker lekker. Alles goed?quote:
Hier gaat het langzamerhand weer iets beter. Moet alleen niet zo eigenwijs zijnquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaat het langzamerhand weer iets beter. Moet alleen niet zo eigenwijs zijn
Ik kan moeilijk stil zitten. Ben altijd wel met iets bezig. Mijn hulp is al weken ziek. Zelf meer dan een maand weinig kunnen doen. Dus de laatste dagen eigenlijk teveel gedaan. Nu weer even stapje terug doenquote:
Wel doen hoor. Dat is het beste voor je op basis van alles wat je me verteld hebt. Is moeilijk als je een busy bee bent, maar je gezondheid is belangrijker.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk stil zitten. Ben altijd wel met iets bezig. Mijn hulp is al weken ziek. Zelf meer dan een maand weinig kunnen doen. Dus de laatste dagen eigenlijk teveel gedaan. Nu weer even stapje terug doen
Is ook zo. Maar zodra pijn houdbaar is dan ga je toch automatisch dingen doen. Maar vanmorgen. Weer oppassen dus dan doe ik wel rustig 🤣quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel doen hoor. Dat is het beste voor je op basis van alles wat je me verteld hebt. Is moeilijk als je een busy bee bent, maar je gezondheid is belangrijker.
4 weekjes chill doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar zodra pijn houdbaar is dan ga je toch automatisch dingen doen. Maar vanmorgen. Weer oppassen dus dan doe ik wel rustig 🤣
Is lang 4 weken niets doen, heb toch een huis wat schoongemaakt moet worden. Bed wat verschoond moet worden en zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:56 schreef laforest het volgende:
[..]
4 weekjes chill doen.
Lekker op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |