Je wil niet weten hoe blij ik ben. Was echt aan het einde van mijn latijn door die pijn. En ik ben pijn gewend. Heb ik iedere dag. Maar dit pppfffquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay, zolang er maar vooruitgang is en de ergste pijn weg is.
En wat is de prognose qua pijn? Verwachten ze dat de pijn uiteindelijk zal verdwijnen ?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe blij ik ben. Was echt aan het einde van mijn latijn door die pijn. En ik ben pijn gewend. Heb ik iedere dag. Maar dit pppfff
Ze hadden minimaal drie maanden gezegd. Maar de pijn is nu al 90% minder. Ze raden nu aan om nog zeker 4 weken rust tehouden en uit te kijken. De hele boel is nog heel erg verkrampt dus een verkeerde handeling kan weer bingo zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:02 schreef laforest het volgende:
[..]
En wat is de prognose qua pijn? Verwachten ze dat de pijn uiteindelijk zal verdwijnen ?
Okay, dus voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden minimaal drie maanden gezegd. Maar de pijn is nu al 90% minder. Ze raden nu aan om nog zeker 4 weken rust tehouden en uit te kijken. De hele boel is nog heel erg verkrampt dus een verkeerde handeling kan weer bingo zijn
Ja is zo voor ij. Maar ben graag bezig 🤣🤣quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay, dus voorzichtig zijn.
4 weken nog is te doen.
Ja, dat is vervelend.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is zo voor ij. Maar ben graag bezig 🤣🤣
Dank u 😉quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend.
Zo, ff stilzitten met een bakkie decaf.
Ik ga zo thee drinken. 🤤quote:
Zit hier aan water met bubbels. Fijne avond Laf en voor straks slaap lekker.quote:
Jij ook Dottie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit hier aan water met bubbels. Fijne avond Laf en voor straks slaap lekker.
Thnxquote:
Morguh Lafquote:
Nee. Pas om 5:30 in slaap geflikkerd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Laf
Niet lekker geslapen lees ik. 😉
En nu al weer wakker. Dat wordt een lange dag.quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee. Pas om 5:30 in slaap geflikkerd.
Maar sta nu wil in de top 20.quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu al weer wakker. Dat wordt een lange dag.
quote:
Word ik zo weer uit getieft denk ikquote:
Het is niet zo druk, een handje vol mensen wat veel postquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet zo druk, een handje vol mensen wat veel post
Het is niet meer zo druk als het ooit was.
Nu best wel drukquote:Op woensdag 8 juni 2022 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet zo druk, een handje vol mensen wat veel post
Het is niet meer zo druk als het ooit was.
Valt wel mee, die paar die posten is veel meer geweest.quote:
Zo kan ik geen 69 scoren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee, die paar die posten is veel meer geweest.
Maar af en toe posten er een paar mensen en dan lijkt het druk.
Wordt zo wel weer rustig, is vaak zo ff druk ff bijna niemand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |