Ja liep e en wat anders he. Hoe is het nu?quote:
Helemaal alsof er niets gebeurt is. Gelukkig. Heb niets getypt.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja liep e en wat anders he. Hoe is het nu?
Gelukkig maar. Hoe was je indisch eten?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Helemaal alsof er niets gebeurt is. Gelukkig. Heb niets getypt.
Heerlijk. Net op en vol vol.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoe was je indisch eten?
Lekker uitbuiken en op tijd het bed in. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansenquote:
Ik ga vanavond nog typen. Nu lig ik op de bank uit te buiken.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker uitbuiken en op tijd het bed in. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen
Hier gaan morgen de meiden weer naar huis. Weer rust in de tent 🤣
O jij hebt moed vanavond nog. Succes.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog typen. Nu lig ik op de bank uit te buiken.
Hoe is het gegaan vandaag?
Altijd.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij hebt moed vanavond nog. Succes.
Op zich heel goed gegaan. De meiden zijn heel lief. Heb vandaag even met ze zitten knutselen. Iets te veel gedaan weer. Maar goed het was leuk. En wel moe. Maar ja dat was ik al 🤣🤣🤣🤣
Nee niet voor mij. De oudste maakte met plakken en knippen van papier een weg met brug. Ik heb een auto, bus huis, boerderij, bloemen en een verkeerslicht getekend wat ze er op kon zetten. En heb ze wat pergamano werk en schilderwerkjes laten zien. Had geen pergamano papier meer, maar dat gaan wij de volgende keerquote:Op zondag 5 juni 2022 20:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Altijd.
Aw, dat klinkt leuk. Hebben ze iets leuks voor je gemaakt?
Nou lekker rusten dan.
Oh dat klinkt erg leuk en gezellig.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet voor mij. De oudste maakte met plakken en knippen van papier een weg met brug. Ik heb een auto, bus huis, boerderij, bloemen en een verkeerslicht getekend wat ze er op kon zetten. En heb ze wat pergamano werk en schilderwerkjes laten zien. Had geen pergamano papier meer, maar dat gaan wij de volgende keer doen.
Hier kan je wel wat zienquote:Op zondag 5 juni 2022 21:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh dat klinkt erg leuk en gezellig.
Ik ga offline om te typen. Wat in te halen.
Slaap lekker en tot morgen.
Dat krijgt morgen mijn volledige aandacht.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kan je wel wat zien
CRE / Pergamano
Sucees en voor straks slaap lekker
Nog wat kunnen typen gisteren?quote:
Jep, maar niet zoveel als ik wilde.quote:
Dan neem je daar vandaag de tijd voorquote:
Ga ik proberen maar heb straks wat gasten uit Nederland hier. Beetje onbeschoft haha.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan neem je daar vandaag de tijd voor
Hier zijn de meiden net opgehaald, ppff zo even mijn huis weer toonbaar maken
O ja dat is ook waar, je kreeg bezoek. Hoe lang blijven die ?quote:Op maandag 6 juni 2022 10:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga ik proberen maar heb straks wat gasten uit Nederland hier. Beetje onbeschoft haha.
Een week.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is ook waar, je kreeg bezoek. Hoe lang blijven die ?
Gezellig toch, je zal wel voor veel vrienden en familie een vakantie adresje zijnquote:
Vind ik niet erg hoor. Plek zat hier.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch, je zal wel voor veel vrienden en familie een vakantie adresje zijn
Ja dat snap ik, als je je zinnen ergens op gezet heb is het soms wel vervelend dat je het niet kan doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Vind ik niet erg hoor. Plek zat hier.
Maar houdt me wel van het typen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |