quote:"Compassion is the basis of morality" - Arthur Schopenhauer
Duurde wel even voor je opendequote:
Lekkerquote:
Morguh Makrelisquote:Op zondag 5 juni 2022 05:20 schreef Makrelis het volgende:
Blijft leuk dat Wikipedia. Ik ging van Mosselen naar de Deltawerken met als gemeenschappelijkheid de Oosterschelde.
quote:
Had je dan mooi de tijd voorquote:
En genomen.quote:
Of had je het niet doorquote:Op zondag 5 juni 2022 07:22 schreef laforest het volgende:
[..]
En genomen.
Wel een mooi Schopenhauertopic.
Dat vermoeden had ik alquote:
Het was warm hahaha. Nu ook al weer 27 en net half 9 geweest. Straks weer een lekkere duik nemen.quote:
Dat hebben wij hier gelukkig niet, het is nu 13 graden en we hebben net een waarschuwing gekregen, Plaatselijk water overlast door buien met onweer.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Het was warm hahaha. Nu ook al weer 27 en net half 9 geweest. Straks weer een lekkere duik nemen.
33 vandaag, in de zon 37. Ik vind het niet erg hoor. Ik ga vandaag lekker zwemmen, voor mijn gezin koken, nog wat typen, en veel water met ijsblokjes drinken.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier gelukkig niet, het is nu 13 graden en we hebben net een waarschuwing gekregen, Plaatselijk water overlast door buien met onweer.
Maar het wordt wel 22 tot 25 graden
Dus best wel een klotezomer dit jaar?quote:Op zondag 5 juni 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier gelukkig niet, het is nu 13 graden en we hebben net een waarschuwing gekregen, Plaatselijk water overlast door buien met onweer.
Maar het wordt wel 22 tot 25 graden
De zomer moet nog beginnen he, we zitten nog in de lentequote:
O ja je ging Grieks koken en met de kleine naar een speeltuin.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:39 schreef laforest het volgende:
[..]
33 vandaag, in de zon 37. Ik vind het niet erg hoor. Ik ga vandaag lekker zwemmen, voor mijn gezin koken, nog wat typen, en veel water met ijsblokjes drinken.
True true. Door het weer hier zit ik al met zomer in mijn hoofd.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zomer moet nog beginnen he, we zitten nog in de lente![]()
IK vind het niet erg dat het zo is zoals het nu is. Alleen overlast door het weer hoeft voor mij niet.
Nee, nee.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja je ging Grieks koken en met de kleine naar een speeltuin.
En lekker zwemmen. Jouw vrouw heeft geluk vandaag dat jij gaat koken
Kan het niet mee bijhoudenquote:Op zondag 5 juni 2022 07:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, nee.Mijn vrouw heeft gisteren Grieks gekookt. Vandaag ga ik Indonesisch koken.
Jep, speeltuin is na onze middagdutje. Voor die tijd nog even naar het strand voor een duik.
Vind ik heerlijk.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het niet mee bijhouden![]()
Indonesisch vind ik zelf niet zo lekker.
Een hele fijne dag vandaag geniet lekker saampies en een knuffel voor de kleine man
Nou, wat een dag was dat zeg.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het niet mee bijhouden![]()
Indonesisch vind ik zelf niet zo lekker.
Een hele fijne dag vandaag geniet lekker saampies en een knuffel voor de kleine man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |