Halve Belg nochtans.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Kevin Vermaerke geen mooie coureur.
In WLR ligt hier niemand wakker van.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zijn die tennisfinales altijd zon enorme flopshow? Ik zie voor mijn gevoel al 20 jaar Nadal of Djokovic afgetekend in 3 sets winnen. Een observatie.
Julien Bernard op kop, jawel.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:59 schreef Devolder het volgende:
[..]
Trek natuurlijk, want Stuyven wordt daar structureel gigantisch overschat
Het enige hypothetische slechtere duo dat ik kan verzinnen zou Karrel en Bobbie zijnquote:
In tennis mag alles. Fuentes wandelt er nog rond of zo'n Servische placentadokterquote:Op maandag 6 juni 2022 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zijn die tennisfinales altijd zon enorme flopshow? Ik zie voor mijn gevoel al 20 jaar Nadal of Djokovic afgetekend in 3 sets winnen. Een observatie.
Het grootste probleem van tennis is dat het pas een keer spannend wordt als je naar de vijfde set gaat en dat duurt 7 uur.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nog liever MSR van bij de start, dan een tenniswedstrijd.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste probleem van tennis is dat het pas een keer spannend wordt als je naar de vijfde set gaat en dat duurt 7 uur.
Match van 5 uur met een half uur beelden van Nadal die zijn broek van uit z'n reet pult of met een handdoek over z'n gezicht veegtquote:Op maandag 6 juni 2022 16:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever MSR van bij de start, dan een tenniswedstrijd.
Ik volg nog wel eens tennis als ik een schermpje vrij heb en ik ook wat anders kijk, in de hoop dat het dan spannend wordt.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever MSR van bij de start, dan een tenniswedstrijd.
Het valt mij vaak op dat 90% van de tennisser hun emoties nooit onder controle kunnen houden. Toch nog steeds de verwende kindjes achtergrond waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Moet zeggen dat ik deze Roland Garros wel veel heb gezien,normaal kijk ik niet zoveel tennis. Prima sport,constant actie en veel briljante punten. Was genot!quote:Op maandag 6 juni 2022 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste probleem van tennis is dat het pas een keer spannend wordt als je naar de vijfde set gaat en dat duurt 7 uur.
Mooie tijden inderdaad. Was ook wel leuk dat meer dan 3 verschillende tennissers toen wel eens in een Grand Slam finale stonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |