145 euro. Maar heb het idee dat ik die ook wel weer extra uitgegeven heb.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mijn app heb ik sinds 24 oktober 2021 40 euro bespaard met premium. Maar ja.
3e huis van kopen binnenkort?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
dus vandaag is 39 cent geweest
donderdag 84
vrijdag 38
etc
Tijdens een testje. Kreeg er de slappe lach vanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar haar oor?
Die had ik meteen zwanger gebatst.
Had ze wel leuke oren?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijdens een testje. Kreeg er de slappe lach van
Ja ik weet het ook niet precies. Ik zie wel dat ik niet zo van biologisch ben want daar heb ik nu 1,80 op bespaard.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
145 euro. Maar heb het idee dat ik die ook wel weer extra uitgegeven heb.
6%quote:
Ook bij de andere grote verhuurboeren kijken, zelfs al heb je daar geen status. Soms ben je met dingen bijbetalen (bv extra chauffeur) die je ergens anders inbegrepen hebt door status nog steeds goedkoper uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we boeken altijd bij National (iets met status en zulke ongein) en die zijn daar geloof ik best flexibel in. Ticket gelukkig nog op tijd 'goedkoop' kunnen boeken
Niks mis met Schotse Rodquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rod Steward mag voor de Queen optreden. Volgens mij heeft die ook schoenen van 900 euro.
nou nouquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die flappers zoals Ballie heeft?
Zodra ergens biologisch opstaat gooi ik het in mijn mandje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet precies. Ik zie wel dat ik niet zo van biologisch ben want daar heb ik nu 1,80 op bespaard.
Lol hoeveel heb jij op biologisch bespaard dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ergens biologisch opstaat gooi ik het in mijn mandje.
Ja mijn reisgenoot heeft via zijn werk een of andere platinum premium super exclusive lifetime ultra status, daar krijg je al standaard extra chauffeur en onbeperkt miles en alles inbegrepen en kun je gewoon de laagst mogelijke klasse boeken en alsnog vrije keuze uit alles hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook bij de andere grote verhuurboeren kijken, zelfs al heb je daar geen status. Soms ben je met dingen bijbetalen (bv extra chauffeur) die je ergens anders inbegrepen hebt door status nog steeds goedkoper uit.
De huurauto search engine van de luchtvaartmaatschappij geeft soms ook een leuke korting. Huurprijzen zijn altijd al raar geweest maar nu is het echt een zooi :’)
30 euro.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hoeveel heb jij op biologisch bespaard dan?
Was toen wel een dingetje in de SC volgens mij bestond het toen ook echt pas net. Gelijk genomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
30 euro.
Volgens mij hebben we precies tegelijk premium genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |