Hij probeert net zoals Zverev en FAA heel dwingend te spelen, maar dat lijkt nog een beetje veel gevraagd.quote:
Ruud is een goeie vriend van mijn vader. Prima kerel, veertig jaar accountant al. Maar tennis is niet per se zijn ding.quote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op zondag 5 juni 2022 15:42 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Excusez. Je kunt alleen niet in iemands hoofd of lichaam kijken.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit is tijdverspilling. Ik ga wat anders doen. Kan er dan nooit iemand solide spelen tegen nadal in een rg finale...
Aldus de sfeermakerquote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit is tijdverspilling. Ik ga wat anders doen. Kan er dan nooit iemand solide spelen tegen nadal in een rg finale...
Joden lopen altijd weg.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Ja, echt heel lastig in een finale van Roland Garros heeft Nadal het nooit gehad. Paar 4 settertjes wel, maar ook die waren niet enorm uitdagend. Alleen in 2011 tegen Federer meen ik mij te herinneren dat de eerste drie sets heel erg close waren, maar die vierde set wel overtuigend naar Nadal. Misschien dat zijn eerste finale tegen Puerta nog wel de lastigste was.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |