abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:01:24 #101
471415 Pietiserniet
Maar nu wel!
pi_204961673
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Hier zijn zelfs al door users verschillende mannen gepost die allemaal Donny zouden zijn :')
Op me Donny is toch van die Femke?
High in the clouds is no way to be free
  roze zaterdag 4 juni 2022 @ 17:01:24 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204961674
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Hier zijn zelfs al door users verschillende mannen gepost die allemaal Donny zouden zijn :')
Lijkt me sowieso iets om een beetje voorzichtig mee te zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_204961684
Beter die users een (perm) ban geven. Mensen die klakkeloos allemaal foto's gaan posten in deze zaak daar mis je niks aan.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:02:34 #104
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204961686
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:58 schreef N.icka het volgende:

[..]
Van wie mag dat niet?
Dat mag hier niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:03:03 #105
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_204961690
Helaas dood gevonden , sterkte voor de nabestaande.

Maar even wat anders , is er nou niet eens een keer tijd dat er in de wet vastgelegd gaat worden dat de ouders/ verzorgsters of wat dan ook altijd het kind in de gaten moet houden

Zo als in de USA ben je zelf je ouderschap kwijt als je kind wat overkomt , ongeluk of wat dan ook.
En als er dan geen toezicht is geweest.

Maar Ik ben zelf van de jaren 70 maar mijn ouders hielden ook altijd zicht op waar ik was.
Vind het persoon raar dat ouders, kinderen gewoon overal maar heen laten gaan , en uit zicht laten gaan.
Maar dat zal wel de generatie kloof zijn.

we hebben hier voor ook een kinder speelplaats
maar ik heb wel zo iets van als er met 1 van de kinderen wat gebeurd en de ouders moeten van 9 hoog komen zijn ze altijd te laat
Weet wel dat je kinderen niet vast kunt binden maar persoonlijk vind ik wel dat de ouders tegenwoordig veel meer met de opvoeding bezig moeten zijn dan op FACEBOOK zitten of met hun 10.000 "vriendjes' op Whatap zitten
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_204961692
Nederland is echt absurd.
Woensdagavond wordt een kind vermist waarbij geen verleden bekend is dat deze wel vaker thuis komt of wegloopt.
Donderdag gaan ze dan pas een Amber-alert eruit gooien.
Vrijdagmiddag hebben ze een verdachte op het oog.
Zaterdagochtend wordt deze pas opgepakt.

Liever 10 Amber-alerts teveel dan 1 te weinig, dit had woensdagavond al op tv uitgezonden moeten worden.
Dat een verdachte rechten heeft ok, daar ga ik nog in mee, maar als je dit op vrijdagmiddag weet, dan ga je gelijk naar zijn huis en neem hem dan alvast mee, hoef je nog geen huiszoeking te doen, die kun je dan gelijk regelen, maar mocht slachtoffer eventueel nog leven, dan red je hem wel.
In het nieuws zal wel komen dat hij gelijk om het leven gebracht is, dat scheelt weer onderzoek.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:03:47 #107
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204961696
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:01 schreef Pietiserniet het volgende:

[..]
Op me Donny is toch van die Femke?
nee dat is op me monnie geloof ik
graag op anoniem
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:04:41 #108
92279 N.icka
Windforce 11
pi_204961701
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat mag hier niet.
Dus je komt alleen melden dat jij het wel weet , bijzonder
  FOK!fotograaf zaterdag 4 juni 2022 @ 17:06:20 #109
842 Zorro
Z
pi_204961721
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]
nee dat is op me monnie geloof ik
Donny voetbalt bij Everton toch? Spreekt vast wel wat Engels, doet wat met voetbal dus... hmmm
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_204961723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef klipper het volgende:
Woensdagavond wordt een kind vermist waarbij geen verleden bekend is dat deze wel vaker thuis komt of wegloopt.

Liever 10 Amber-alerts teveel dan 1 te weinig, dit had woensdagavond al op tv uitgezonden moeten worden.
Dat een verdachte rechten heeft ok, daar ga ik nog in mee, maar als je dit op vrijdagmiddag weet, dan ga je gelijk naar zijn huis en neem hem dan alvast mee, hoef je nog geen huiszoeking te doen, die kun je dan gelijk regelen, maar mocht slachtoffer eventueel nog leven, dan red je hem wel.
In het nieuws zal wel komen dat hij gelijk om het leven gebracht is, dat scheelt weer onderzoek.
Je snapt dat als amber alerts dagelijkse kost worden de impact een stuk minder is?
Veder, denk je nu echt dat ze ook maar 1 seconde later deze man hebben aangehouden dan dat dat verantwoord was? Als je iemand op het oog hebt is het niet perse verstandig om er meteen heen te gaan. Stel nou dat hij Gino bij een handlanger had ondergebracht, dan weet die ook meteen dat de politie hem op het spoor is...
zie email 27 oktober
pi_204961727
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:06 schreef Zorro het volgende:

[..]
Donny voetbalt bij Everton toch? Spreekt vast wel wat Engels, doet wat met voetbal dus... hmmm
Nee, bij Manchester United weer.
pi_204961729
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:

Maar even wat anders , is er nou niet eens een keer tijd dat er in de wet vastgelegd gaat worden dat de ouders/ verzorgsters of wat dan ook altijd het kind in de gaten moet houden

Zo als in de USA ben je zelf je ouderschap kwijt als je kind wat overkomt , ongeluk of wat dan ook.

Maar Ik ben zelf van de jaren 70 maar mijn ouders hielden ook altijd zicht op waar ik was.
Vind het persoon raar dat ouders, kinderen gewoon overal maar heen laten gaan , en uit zicht laten gaan.

maar ik heb wel zo iets van als er met 1 van de kinderen wat gebeurd en de ouders moeten van 9 hoog komen zijn ze altijd te laat
Weet wel dat je kinderen niet vast kunt binden maar persoonlijk vind ik wel dat de ouders tegenwoordig veel meer met de opvoeding bezig moeten zijn dan op FACEBOOK zitten of met hun 10.000 "vriendjes' op Whatap zitten
Zodat als je kind ontvoerd en vermoord wordt je ook nog even aangeklaagd gaat worden omdat je hem eventjes niet in het oog had? Zinvol.
pi_204961736
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Pas vader geworden
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_204961738
quote:

Als je met 9 nog constant je ouders in je nek hebt hijgen dan lijkt me dat niet best voor je ontwikkeling. Als je elke keer bij buiten spelen op moet letten (tot welke leeftijd had je in gedachten) dan mogen die kinderen voortaan alleen nog maar een puzzel leggen op hun kamer.
pi_204961742
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef klipper het volgende:

Hoop bagger deze post
  FOK!fotograaf zaterdag 4 juni 2022 @ 17:08:14 #116
842 Zorro
Z
pi_204961743
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Nou goed, maar dat maakt hem niks minder verdacht!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_204961745

_O-

Twitter gelijk op slot natuurlijk
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:09:15 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204961751
quote:

Als een 9 jarige op pad gaat met vriendjes in de wijk moet er van alle kinderen tenminste 1 ouder mee? Ook als ze bijvoorbeeld 15 jaar zijn?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:09:31 #119
471415 Pietiserniet
Maar nu wel!
pi_204961752
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]

_O-

Hij is nu blauw :{ Wat een hork...
High in the clouds is no way to be free
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:09:36 #120
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204961753
quote:
[ afbeelding ]

_O-

Rianne C lijkt een beetje op Harry Potter

Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:10:05 #121
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_204961757
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Zodat als je kind ontvoerd en vermoord wordt je ook nog even aangeklaagd kunt worden omdat je hem eventjes niet in het oog had? Zinvol.
De kans is wel kleiner als je er met je neus boven op zit ,dan dat je 2 a 3 straten verderop zit.
Als je dan je kind met iemand ziet praten die niet van zijn leeftijd is , kan je het even in de gaten houden , en zelf even aan je kind vragen wat die persoon wilde , en dan kan je misschien als het niet goed voelt wel even beter opletten
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_204961766
quote:

Laten we hier asjeblieft niet die absurditeit van de VS na gaan. En ik geloof echt niet dat jouw ouders altijd wisten waar je was. Liepen ze dan gewoon de hele tijd achter je aan als je met vriendjes buiten aan het spelen was? Lijkt me echt heel raar. Ik ben nu 40 maar toen ik 10 was speelde ik ook gewoon buiten met vriendjes en daarbij liepen we gewoon de hele buurt door. Dat is volgens mij echt van alle tijden.
  Manager PR/Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 17:11:04 #123
269689 crew  Viv
pi_204961767
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:30 schreef Mansjester het volgende:
Vanaf nu is het misschien maar beter dat er geen mededelingen door de politie worden gedaan over een naam van de verdachte. In principe maakt het niet uit of iemand Donny of Henk heet en het voorkomt de onnodige beschadiging van onschuldige naamgenoten.
Mee eens. Vroeger kon je ook aan de verkeerde Henk S. uit Amsterdam denken als dat zo in de krant stond, maar nu met internet wordt al snel het verkeerde LinkedIn/Facebook/Twitter-profiel gevonden en de foto's van een onschuldige overal verspreid. :X
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:11:11 #124
438527 MissButterflyy
pi_204961769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
De kans is wel kleiner als je er met je neus boven op zit ,dan dat je 2 a 3 straten verderop zit.
Als je dan je kind met iemand ziet praten die niet van zijn leeftijd is , kan je het even in de gaten houden , en zelf even aan je kind vragen wat die persoon wilde , en dan kan je misschien als het niet goed voelt wel even beter opletten
Kom op zeg.
  roze zaterdag 4 juni 2022 @ 17:12:02 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204961774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
Tering :') leuk leven heeft je kind dan zeg.
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 17:12:09 #126
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204961777
quote:
[ afbeelding ]

_O-

Al besproken.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:13:33 #127
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_204961788
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Rianne C lijkt een beetje op Harry Potter

[ afbeelding ]
Niet echt een aantrekkelijke dame als je het mij vraagt.
pi_204961792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:11 schreef Viv het volgende:

[..]
Mee eens. Vroeger kon je ook aan de verkeerde Henk S. uit Amsterdam denken als dat zo in de krant stond, maar nu met internet wordt al snel het verkeerde LinkedIn/Facebook/Twitter-profiel gevonden en de foto's van een onschuldige overal verspreid. :X
Volgens mij moet de politie sowieso even een statement uit doen welke donny het niet is, want dit is wachten op gekkies.
zie email 27 oktober
pi_204961801
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Volgens mij moet de politie sowieso even een statement uit doen welke donny het niet is, want dit is wachten op gekkies.
Zsm van de echte eentje met een balkje verspreiden.
pi_204961817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Zouden de gekkies zo dom zijn dat ze niet kunnen bedenken dat de stoute Donny vast zit en elke Donny die nu vrij rondloopt dus een onschuldige is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204961826
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Zouden de gekkies zo dom zijn dat ze niet kunnen bedenken dat de stoute Donny vast zit en elke Donny die nu vrij rondloopt dus een onschuldige is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeurde toch ook na de aanslag met Koninginnedag in Apeldoorn. Waarbij de dader nota bene zelf ook omkwam :')...
pi_204961829
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

SPOILER
Familieleden, buren etc. Gewoon gevaarlijk.
zie email 27 oktober
pi_204961835
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zsm van de echte eentje met een balkje verspreiden.
Nee. Ook dat is wachten op gekkies.
zie email 27 oktober
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:19:21 #134
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204961840
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef tja77 het volgende:
Niet echt een aantrekkelijke dame als je het mij vraagt.
Vandaar dat ze op een andere manier een beetje aandacht probeert te tanken denk ik.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:20:09 #135
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_204961843
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Laten we hier asjeblieft niet die absurditeit van de VS na gaan. En ik geloof echt niet dat jouw ouders altijd wisten waar je was. Liepen ze dan gewoon de hele tijd achter je aan als je met vriendjes buiten aan het spelen was? Lijkt me echt heel raar. Ik ben nu 40 maar toen ik 10 was speelde ik ook gewoon buiten met vriendjes en daarbij liepen we gewoon de hele buurt door. Dat is volgens mij echt van alle tijden.
Veel ouders van onze buurt gingen gewoon rondjes fietsen door de wijk en kijken wat de kinderen nu weer aan het uitspoken waren.
Toen was er gewoon veel meer sociale controle
Dat is nu ook al een heel stuk minder
Vroeger als ik wat uit haalde , was het 9 van de 10 de buurvrouw die het tegen mijn oduers had verteld dan dat ze er zelf achter kwamen
Want op ene gegeven moment weet je wel een beetje hoe de aanpak van je ouders is.
Stikkum achter een boom staan en kijken wat je aan het doen ben ...
of ze kwam van de andere kant aan fietsen ..
ach op ene gegeven moment hadden we wel plekken waar we gingen spelen waar je hun beter in de gaten kon houden , dus dat je die landverraders en je ouders dus veel sneller door had

:)

maar het gebeurde bijna nooit dat we 15 min echt zonder dat er iemand kwam alleen gelaten werden
En zeker als er weer wat verdachte mensen in de buurt waren , waren we verplicht in in het zicht te blijven
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:20:12 #136
438527 MissButterflyy
pi_204961845
Hij staat nu op boevennieuws, met een balkje voor z’n ogen.
pi_204961849
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee. Ook dat is wachten op gekkies.
Hoezo? Je bedoelt een look-a-like die dan gevaar loopt?

Jij wil dat de politie die onschuldige Donny's nog even extra in de media benoemt van 'jongens deze Donny is het niet, en die ook niet' :') Beter de echte dan met een balk zoals wel vaker.
  roze zaterdag 4 juni 2022 @ 17:22:31 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204961860
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij staat nu op boevennieuws, met een balkje voor z’n ogen.
https://www.boevennieuws.(...)rdacht-zedendelictt/

Doe meteen een linkje dan.
pi_204961865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hoezo? Je bedoelt een look-a-like die dan gevaar loopt?

Jij wil dat de politie die onschuldige Donny's nog even extra in de media benoemt van 'jongens deze Donny is het niet, en die ook niet' :') Beter de echte dan met een balk zoals wel vaker.
Het is hier geen Amerika, we doen hier niet aan balkjes. Wat dacht je van ouders etc. je hebt iets te veel gekkies tegenwoordig.
zie email 27 oktober
pi_204961868
Wat een verschrikkelijk nieuws.
Daar gaan we weer, weer een Jos B. case.
Bah!!!!
pi_204961872
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:

[..]
Veel ouders van onze buurt gingen gewoon rondjes fietsen door de wijk en kijken wat de kinderen nu weer aan het uitspoken waren.
Vroeger als ik wat uit haalde , was het 9 van de 10 de buurvrouw die het tegen mijn oduers had verteld dan dat ze er zelf achter kwamen
Want op ene gegeven moment weet je wel een beetje hoe de aanpak van je ouders is.
ach op ene gegeven moment hadden we wel plekken waar we gingen spelen waar je hun beter in de gaten kon houden , dus dat je die landverraders en je ouders dus veel sneller door had

maar het gebeurde bijna nooit dat we 15 min echt zonder dat er iemand kwam alleen gelaten werden
En zeker als er weer wat verdachte mensen in de buurt waren , waren we verplicht in in het zicht te blijven
Dus je gaat ons een boel over jouw jeugd en ouders vertellen maar in beide hoofdstukken benoem je eigenlijk niet eens het kind of de dader.
Je weet van dit tragische verhaal een enorm epistel te maken hoe jij vindt dat ouders hun kinderen moeten opvoeden want zo deden jouw ouders dit ook maar sterkte aan de nabestaanden. :')
Go hard or go home
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 17:24:21 #142
197773 crew  maily
pi_204961875
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:22 schreef Ama het volgende:

[..]

Al eerder verdacht van zedendelict.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:24:42 #143
438527 MissButterflyy
pi_204961878
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:22 schreef Ama het volgende:

[..]

Als hij al een zedenverleden heeft, vind ik dat dit nu gebeurd is onbegrijpelijk…
pi_204961880
quote:

[..]

:')

:')_!!!!
  roze zaterdag 4 juni 2022 @ 17:25:07 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204961881
Weet het al.
  Manager PR/Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 17:25:11 #146
269689 crew  Viv
pi_204961883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik ben 38 en wij liepen vroeger ook de hele buurt door zonder toezicht. Belletje trekken en zo. Heerlijk! O+

Aan de andere kant heb ik nu een 5-jarige dochter, en zij heeft nog niet zonder toezicht buiten gespeeld en ik weet ook niet op welke leeftijd ik dat verantwoord zal vinden. :@
pi_204961887
quote:

[..]

Rondjes fietsen door de wijk :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 17:25:56 #148
197773 crew  maily
pi_204961888
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Als hij al een zedenverleden heeft, vind ik dat dit nu gebeurd is onbegrijpelijk…
Niet voor niks dat hij naar zijn bekende advocate heeft gevraagd.
  roze zaterdag 4 juni 2022 @ 17:26:11 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204961891
quote:
Het lichaam werd gevonden in de tuin van een afgebrande woning aan de Opbraakstraat. Het huis was al enkele weken onbewoonbaar door een woningbrand. Die brand zou zijn ontstaan door een wietplantage. Bekenden bevestigen dat Donny M. woonachtig was in het huis.
Ik moest even verder lezen. :') :@
  zaterdag 4 juni 2022 @ 17:26:49 #150
438527 MissButterflyy
pi_204961896
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:25 schreef maily het volgende:

[..]
Niet voor niks dat hij naar zijn bekende advocate heeft gevraagd.
Dat snap ik dan wel. Maar onbegrijpelijk dat hij weer zo snel z’n gang heeft kunnen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')