Op me Donny is toch van die Femke?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zijn zelfs al door users verschillende mannen gepost die allemaal Donny zouden zijn
Lijkt me sowieso iets om een beetje voorzichtig mee te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zijn zelfs al door users verschillende mannen gepost die allemaal Donny zouden zijn
nee dat is op me monnie geloof ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:01 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Op me Donny is toch van die Femke?
Donny voetbalt bij Everton toch? Spreekt vast wel wat Engels, doet wat met voetbal dus... hmmmquote:
Je snapt dat als amber alerts dagelijkse kost worden de impact een stuk minder is?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef klipper het volgende:
Nederland is echt absurd.
Woensdagavond wordt een kind vermist waarbij geen verleden bekend is dat deze wel vaker thuis komt of wegloopt.
Donderdag gaan ze dan pas een Amber-alert eruit gooien.
Vrijdagmiddag hebben ze een verdachte op het oog.
Zaterdagochtend wordt deze pas opgepakt.
Liever 10 Amber-alerts teveel dan 1 te weinig, dit had woensdagavond al op tv uitgezonden moeten worden.
Dat een verdachte rechten heeft ok, daar ga ik nog in mee, maar als je dit op vrijdagmiddag weet, dan ga je gelijk naar zijn huis en neem hem dan alvast mee, hoef je nog geen huiszoeking te doen, die kun je dan gelijk regelen, maar mocht slachtoffer eventueel nog leven, dan red je hem wel.
In het nieuws zal wel komen dat hij gelijk om het leven gebracht is, dat scheelt weer onderzoek.
Nee, bij Manchester United weer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Donny voetbalt bij Everton toch? Spreekt vast wel wat Engels, doet wat met voetbal dus... hmmm
Zodat als je kind ontvoerd en vermoord wordt je ook nog even aangeklaagd gaat worden omdat je hem eventjes niet in het oog had? Zinvol.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:
Helaas dood gevonden , sterkte voor de nabestaande.
Maar even wat anders , is er nou niet eens een keer tijd dat er in de wet vastgelegd gaat worden dat de ouders/ verzorgsters of wat dan ook altijd het kind in de gaten moet houden
Zo als in de USA ben je zelf je ouderschap kwijt als je kind wat overkomt , ongeluk of wat dan ook.
En als er dan geen toezicht is geweest.
Maar Ik ben zelf van de jaren 70 maar mijn ouders hielden ook altijd zicht op waar ik was.
Vind het persoon raar dat ouders, kinderen gewoon overal maar heen laten gaan , en uit zicht laten gaan.
Maar dat zal wel de generatie kloof zijn.
we hebben hier voor ook een kinder speelplaats
maar ik heb wel zo iets van als er met 1 van de kinderen wat gebeurd en de ouders moeten van 9 hoog komen zijn ze altijd te laat
Weet wel dat je kinderen niet vast kunt binden maar persoonlijk vind ik wel dat de ouders tegenwoordig veel meer met de opvoeding bezig moeten zijn dan op FACEBOOK zitten of met hun 10.000 "vriendjes' op Whatap zitten
Als je met 9 nog constant je ouders in je nek hebt hijgen dan lijkt me dat niet best voor je ontwikkeling. Als je elke keer bij buiten spelen op moet letten (tot welke leeftijd had je in gedachten) dan mogen die kinderen voortaan alleen nog maar een puzzel leggen op hun kamer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:
Maar even wat anders , is er nou niet eens een keer tijd dat er in de wet vastgelegd gaat worden dat de ouders/ verzorgsters of wat dan ook altijd het kind in de gaten moet houden
Zo als in de USA ben je zelf je ouderschap kwijt als je kind wat overkomt , ongeluk of wat dan ook.
Maar Ik ben zelf van de jaren 70 maar mijn ouders hielden ook altijd zicht op waar ik was.
Vind het persoon raar dat ouders, kinderen gewoon overal maar heen laten gaan , en uit zicht laten gaan.
maar ik heb wel zo iets van als er met 1 van de kinderen wat gebeurd en de ouders moeten van 9 hoog komen zijn ze altijd te laat
Weet wel dat je kinderen niet vast kunt binden maar persoonlijk vind ik wel dat de ouders tegenwoordig veel meer met de opvoeding bezig moeten zijn dan op FACEBOOK zitten of met hun 10.000 "vriendjes' op Whatap zitten
Hoop bagger deze postquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef klipper het volgende:
Nederland is echt absurd.
Woensdagavond wordt een kind vermist waarbij geen verleden bekend is dat deze wel vaker thuis komt of wegloopt.
Donderdag gaan ze dan pas een Amber-alert eruit gooien.
Vrijdagmiddag hebben ze een verdachte op het oog.
Zaterdagochtend wordt deze pas opgepakt.
Liever 10 Amber-alerts teveel dan 1 te weinig, dit had woensdagavond al op tv uitgezonden moeten worden.
Dat een verdachte rechten heeft ok, daar ga ik nog in mee, maar als je dit op vrijdagmiddag weet, dan ga je gelijk naar zijn huis en neem hem dan alvast mee, hoef je nog geen huiszoeking te doen, die kun je dan gelijk regelen, maar mocht slachtoffer eventueel nog leven, dan red je hem wel.
In het nieuws zal wel komen dat hij gelijk om het leven gebracht is, dat scheelt weer onderzoek.
Nou goed, maar dat maakt hem niks minder verdacht!quote:
Als een 9 jarige op pad gaat met vriendjes in de wijk moet er van alle kinderen tenminste 1 ouder mee? Ook als ze bijvoorbeeld 15 jaar zijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:
Hij is nu blauwquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter gelijk op slot natuurlijk
Rianne C lijkt een beetje op Harry Potterquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
De kans is wel kleiner als je er met je neus boven op zit ,dan dat je 2 a 3 straten verderop zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zodat als je kind ontvoerd en vermoord wordt je ook nog even aangeklaagd kunt worden omdat je hem eventjes niet in het oog had? Zinvol.
Laten we hier asjeblieft niet die absurditeit van de VS na gaan. En ik geloof echt niet dat jouw ouders altijd wisten waar je was. Liepen ze dan gewoon de hele tijd achter je aan als je met vriendjes buiten aan het spelen was? Lijkt me echt heel raar. Ik ben nu 40 maar toen ik 10 was speelde ik ook gewoon buiten met vriendjes en daarbij liepen we gewoon de hele buurt door. Dat is volgens mij echt van alle tijden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:
Mee eens. Vroeger kon je ook aan de verkeerde Henk S. uit Amsterdam denken als dat zo in de krant stond, maar nu met internet wordt al snel het verkeerde LinkedIn/Facebook/Twitter-profiel gevonden en de foto's van een onschuldige overal verspreid.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:30 schreef Mansjester het volgende:
Vanaf nu is het misschien maar beter dat er geen mededelingen door de politie worden gedaan over een naam van de verdachte. In principe maakt het niet uit of iemand Donny of Henk heet en het voorkomt de onnodige beschadiging van onschuldige naamgenoten.
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kans is wel kleiner als je er met je neus boven op zit ,dan dat je 2 a 3 straten verderop zit.
Als je dan je kind met iemand ziet praten die niet van zijn leeftijd is , kan je het even in de gaten houden , en zelf even aan je kind vragen wat die persoon wilde , en dan kan je misschien als het niet goed voelt wel even beter opletten
Teringquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kans is wel kleiner als je er met je neus boven op zit ,dan dat je 2 a 3 straten verderop zit.
Als je dan je kind met iemand ziet praten die niet van zijn leeftijd is , kan je het even in de gaten houden , en zelf even aan je kind vragen wat die persoon wilde , en dan kan je misschien als het niet goed voelt wel even beter opletten
Al besproken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een aantrekkelijke dame als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Rianne C lijkt een beetje op Harry Potter
[ afbeelding ]
Volgens mij moet de politie sowieso even een statement uit doen welke donny het niet is, want dit is wachten op gekkies.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Mee eens. Vroeger kon je ook aan de verkeerde Henk S. uit Amsterdam denken als dat zo in de krant stond, maar nu met internet wordt al snel het verkeerde LinkedIn/Facebook/Twitter-profiel gevonden en de foto's van een onschuldige overal verspreid.
Zsm van de echte eentje met een balkje verspreiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de politie sowieso even een statement uit doen welke donny het niet is, want dit is wachten op gekkies.
Zouden de gekkies zo dom zijn dat ze niet kunnen bedenken dat de stoute Donny vast zit en elke Donny die nu vrij rondloopt dus een onschuldige is?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de politie sowieso even een statement uit doen welke donny het niet is, want dit is wachten op gekkies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zouden de gekkies zo dom zijn dat ze niet kunnen bedenken dat de stoute Donny vast zit en elke Donny die nu vrij rondloopt dus een onschuldige is?Gebeurde toch ook na de aanslag met Koninginnedag in Apeldoorn. Waarbij de dader nota bene zelf ook omkwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zouden de gekkies zo dom zijn dat ze niet kunnen bedenken dat de stoute Donny vast zit en elke Donny die nu vrij rondloopt dus een onschuldige is?Familieleden, buren etc. Gewoon gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Nee. Ook dat is wachten op gekkies.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zsm van de echte eentje met een balkje verspreiden.
Vandaar dat ze op een andere manier een beetje aandacht probeert te tanken denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef tja77 het volgende:
Niet echt een aantrekkelijke dame als je het mij vraagt.
Veel ouders van onze buurt gingen gewoon rondjes fietsen door de wijk en kijken wat de kinderen nu weer aan het uitspoken waren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we hier asjeblieft niet die absurditeit van de VS na gaan. En ik geloof echt niet dat jouw ouders altijd wisten waar je was. Liepen ze dan gewoon de hele tijd achter je aan als je met vriendjes buiten aan het spelen was? Lijkt me echt heel raar. Ik ben nu 40 maar toen ik 10 was speelde ik ook gewoon buiten met vriendjes en daarbij liepen we gewoon de hele buurt door. Dat is volgens mij echt van alle tijden.
Hoezo? Je bedoelt een look-a-like die dan gevaar loopt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ook dat is wachten op gekkies.
https://www.boevennieuws.(...)rdacht-zedendelictt/quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij staat nu op boevennieuws, met een balkje voor z’n ogen.
Het is hier geen Amerika, we doen hier niet aan balkjes. Wat dacht je van ouders etc. je hebt iets te veel gekkies tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo? Je bedoelt een look-a-like die dan gevaar loopt?
Jij wil dat de politie die onschuldige Donny's nog even extra in de media benoemt van 'jongens deze Donny is het niet, en die ook niet'Beter de echte dan met een balk zoals wel vaker.
Dus je gaat ons een boel over jouw jeugd en ouders vertellen maar in beide hoofdstukken benoem je eigenlijk niet eens het kind of de dader.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Veel ouders van onze buurt gingen gewoon rondjes fietsen door de wijk en kijken wat de kinderen nu weer aan het uitspoken waren.
Toen was er gewoon veel meer sociale controle
Dat is nu ook al een heel stuk minder
Vroeger als ik wat uit haalde , was het 9 van de 10 de buurvrouw die het tegen mijn oduers had verteld dan dat ze er zelf achter kwamen
Want op ene gegeven moment weet je wel een beetje hoe de aanpak van je ouders is.
Stikkum achter een boom staan en kijken wat je aan het doen ben ...
of ze kwam van de andere kant aan fietsen ..
ach op ene gegeven moment hadden we wel plekken waar we gingen spelen waar je hun beter in de gaten kon houden , dus dat je die landverraders en je ouders dus veel sneller door had
![]()
maar het gebeurde bijna nooit dat we 15 min echt zonder dat er iemand kwam alleen gelaten werden
En zeker als er weer wat verdachte mensen in de buurt waren , waren we verplicht in in het zicht te blijven
Al eerder verdacht van zedendelict.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.boevennieuws.(...)rdacht-zedendelictt/
Doe meteen een linkje dan.
Als hij al een zedenverleden heeft, vind ik dat dit nu gebeurd is onbegrijpelijk…quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.boevennieuws.(...)rdacht-zedendelictt/
Doe meteen een linkje dan.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Veel ouders van onze buurt gingen gewoon rondjes fietsen door de wijk en kijken wat de kinderen nu weer aan het uitspoken waren.
Vroeger als ik wat uit haalde , was het 9 van de 10 de buurvrouw die het tegen mijn oduers had verteld dan dat ze er zelf achter kwamen
Want op ene gegeven moment weet je wel een beetje hoe de aanpak van je ouders is.
ach op ene gegeven moment hadden we wel plekken waar we gingen spelen waar je hun beter in de gaten kon houden , dus dat je die landverraders en je ouders dus veel sneller door had
![]()
maar het gebeurde bijna nooit dat we 15 min echt zonder dat er iemand kwam alleen gelaten werden
En zeker als er weer wat verdachte mensen in de buurt waren , waren we verplicht in in het zicht te blijven
Ik ben 38 en wij liepen vroeger ook de hele buurt door zonder toezicht. Belletje trekken en zo. Heerlijk!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we hier asjeblieft niet die absurditeit van de VS na gaan. En ik geloof echt niet dat jouw ouders altijd wisten waar je was. Liepen ze dan gewoon de hele tijd achter je aan als je met vriendjes buiten aan het spelen was? Lijkt me echt heel raar. Ik ben nu 40 maar toen ik 10 was speelde ik ook gewoon buiten met vriendjes en daarbij liepen we gewoon de hele buurt door. Dat is volgens mij echt van alle tijden.
Rondjes fietsen door de wijkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
![]()
Niet voor niks dat hij naar zijn bekende advocate heeft gevraagd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als hij al een zedenverleden heeft, vind ik dat dit nu gebeurd is onbegrijpelijk…
Ik moest even verder lezen.quote:Het lichaam werd gevonden in de tuin van een afgebrande woning aan de Opbraakstraat. Het huis was al enkele weken onbewoonbaar door een woningbrand. Die brand zou zijn ontstaan door een wietplantage. Bekenden bevestigen dat Donny M. woonachtig was in het huis.
Dat snap ik dan wel. Maar onbegrijpelijk dat hij weer zo snel z’n gang heeft kunnen gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet voor niks dat hij naar zijn bekende advocate heeft gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |