Ik moet vanaf een kleine 2 maanden vanaf Schiphol, zit nu al in de stress zowatquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes!
Nee, gelukkig niet, want dan was ik nu nog niet weglas iets over de hel of zo
Thanks!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drama daar
Goede vlucht met meneer Wattenschijf![]()
Jammer dat Wattenschijfje niet mee mag. In zo’n klein veiligheidsgordeltje, nerveus omhoog kijkend naar mama 4E
Goede reis.quote:
Hoe laat vlieg je?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet vanaf een kleine 2 maanden vanaf Schiphol, zit nu al in de stress zowat
Leuk, vakantie
Volgens mij pas 14:00, helaas te goedkoop ingeboekt om te veranderen, had liever de vlucht van 7 uur gehadquote:
3 jaar pas?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb serieus 3 jaar niet gevlogen, damn corona
Bestelwagen met uitsluitend stoelen voorin (max 3 geloof ik) waar minimaal 1m3 laadruimte is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
@:fogel wat betekent een groene kentekenplaat?
Misschien dacht die dader oh bij een uitgebrand huis kijken ze toch niet zo snel.quote:Lichaam gevonden bij uitgebrand huis in zoektocht naar Gino (9)
Laatste vluchten waren februari 2019 naar Curaao (begrafenis vader) en april 2019 Rotterdam naar Malagaquote:
laatste vlucht was london , september 2017quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste vluchten waren februari 2019 naar Curaao (begrafenis vader) en april 2019 Rotterdam naar Malaga
Praag - EHV oktober 2018quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste vlucht was london , september 2017
nee kreeg een waarschuwing dat die te heet was geworden in de zon en dat ik ‘m pas weer kon gebruiken als de afgekoeld is.quote:
Heb ik ook wel eens als foon op bijrijdersstoel ligt en ik draai er bv Android auto op en navigatiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee kreeg een waarschuwing dat die te heet was geworden in de zon en dat ik ‘m pas weer kon gebruiken als de afgekoeld is.
Vreselijk mens snap niet dat iedereen er zo mee weglooptquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Dit paard is echt knettergek
ik heb nog nooit van dat mens gehoordquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreselijk mens snap niet dat iedereen er zo mee wegloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |