Misschien dacht die dader oh bij een uitgebrand huis kijken ze toch niet zo snel.quote:Lichaam gevonden bij uitgebrand huis in zoektocht naar Gino (9)
Laatste vluchten waren februari 2019 naar Curaçao (begrafenis vader) en april 2019 Rotterdam naar Malagaquote:
laatste vlucht was london , september 2017quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste vluchten waren februari 2019 naar Curaçao (begrafenis vader) en april 2019 Rotterdam naar Malaga
Praag - EHV oktober 2018quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste vlucht was london , september 2017
nee kreeg een waarschuwing dat die te heet was geworden in de zon en dat ik ‘m pas weer kon gebruiken als de afgekoeld is.quote:
Heb ik ook wel eens als foon op bijrijdersstoel ligt en ik draai er bv Android auto op en navigatiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee kreeg een waarschuwing dat die te heet was geworden in de zon en dat ik ‘m pas weer kon gebruiken als de afgekoeld is.
Vreselijk mens snap niet dat iedereen er zo mee weglooptquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Dit paard is echt knettergek
ik heb nog nooit van dat mens gehoordquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreselijk mens snap niet dat iedereen er zo mee wegloopt
Echt hequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:44 schreef Ama het volgende:
Ben je lekker buiten aan het voetballen en dan eindig je (verkracht? en) vermoord ergens in een afgebrand huis.
Vreselijk.
Nou echt hoor. Jezus Mina.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:44 schreef Ama het volgende:
Ben je lekker buiten aan het voetballen en dan eindig je (verkracht? en) vermoord ergens in een afgebrand huis.
Vreselijk.
Het is ook verschrikkelijk, las dat ze iemand hebben aangehoudenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:45 schreef CherryLips het volgende:
Het zal je kind of broertje maar zijn.
Hoe dan, met die poortjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:45 schreef Ama het volgende:
Er was toen een keer een vrouw die in de rechtszaal de moordenaar van haar kind heeft doodgeschoten. Ik snap haar helemaal.
Heldin.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marianne_Bachmeier
Ben je geen negers voor nodig hoor. Als je pedo bent of een kindermoordenaar dan is je leven in de gevangenis sowieso al geen pretje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef Karzai het volgende:
Zou een paar negers betalen die hem het leven zuur maken in de gevangenis
Fors geschapen gay exemplarenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef Karzai het volgende:
Zou een paar negers betalen die hem het leven zuur maken in de gevangenis
hij wordt dan iig nog teruggevondenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:44 schreef Ama het volgende:
Vreselijk.
Ja maar ja ik vind het idee dat zoiets een kind kan overkomen echt zo misselijkmakend en zo verdrietig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lekker met reclamesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:06 schreef Ama het volgende:
Oeh The Butterfly Effect vanavond op tv.Die wil ik al een tijdje weer eens kijken.
Ja naja hij komt steeds maar nergens op een streamingdienst dus dan maar met reclames ja.quote:
Ja ook een man die de moordenaar van zijn kind op het vliegveld neerschoot.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:45 schreef Ama het volgende:
Er was toen een keer een vrouw die in de rechtszaal de moordenaar van haar kind heeft doodgeschoten. Ik snap haar helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
volgens film.nl op nlzietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja hij komt steeds maar nergens op een streamingdienst dus dan maar met reclames ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |