Ja, ook bij mensen die misbruikt en vermoord worden. Is de moord dan onderdeel geweest van de 'lust', of alleen maar gepleegd zodat het misbruik niet uit zou komen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je vraagt je altijd af of zo'n dader altijd al van plan was zijn slachtoffer te doden of dat het een soort paniekreactie is. Maar either way is het eindresultaat
Nee, dan is zo'n verklaring omtrent gedrag wel een lastige ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef Evenstar het volgende:
Als het een bekende is van de politie zal het vast geen leraar zijn geweest mensen, denk even na.
Het is een vage term. Als je een keer onterecht van iets verdacht bent geweest ben je ook een bekende van politiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Want? Bekende van de politie kan toch net zo goed zijn dat ie ooit wat gejat heeft of iemand op zijn bek geslagen heeft?
Ik snap niet echt hoe je denkt er mee weg te komen. Je maakt het nog 10x moeilijker voor jezelf.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je vraagt je altijd af of zo'n dader altijd al van plan was zijn slachtoffer te doden of dat het een soort paniekreactie is. Maar either way is het eindresultaat
Dan krijgt die natuurlijk niet zo bewijs van goed gedrag enzovoorts maar ook daar gaat het natuurlijk weles in foutquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef Evenstar het volgende:
Als het een bekende is van de politie zal het vast geen leraar zijn geweest mensen, denk even na.
Goed dat je het even meldt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef Mansjester het volgende:
Het is hem ook niet eens. Want verdachte Donny is nu 22, en in een tweet uit 2013 heeft leraar Donny het al over zn Pabo opleiding. Geen enkel persoon volgt als 13 jarige de Pabo.
Plus andere woonplaats. Heel kwalijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef Mansjester het volgende:
Het is hem ook niet eens. Want verdachte Donny is nu 22, en in een tweet uit 2013 heeft leraar Donny het al over zn Pabo opleiding. Geen enkel persoon volgt als 13 jarige de Pabo.
Sander V. was ook een bekende van de politie.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja.Het is een vage term. Als je een keer onterecht van iets verdacht bent geweest ben je ook een bekende van politie
Ik ben tegen de doodstraf en iedereen verdient een tweede kans enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:13 schreef Gia het volgende:
https://www.ad.nl/limburg(...)-in-geleen~acb8ef9d/
Was in maart al een kinderlokker actief in geleen. Laten we hopen dat het dezelfde is. Is ie tenminste van de straat.
Mwah. Als je een "bekende van justitie" bent, ben je dat niet omdat je eens doorgefietst bent terwijl het stoplicht op rood stond of omdat je eens 11 km/u te hard hebt gereden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, ik snap je frusti op zich wel, maar je kunt slechts iemand voor elke klein vergrijp levenslang opsluiten.
Dat krijgen ze vaak ook wel van hun medegevangenen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf en iedereen verdient een tweede kans enzo.
Maar volwassenen die aan kindjes zitten, daarvan hoop ik dan toch dat ze in de gevangenis een speciale behandeling krijgen.
En dat zijn er veel. Want Donny is een op en top Limburgse naam.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu al medelijden met iedere Donny uit Geleen.
Op 1 na dan.
Van mij hoeft hij het niet na te kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat krijgen ze vaak ook wel van hun medegevangenen.
Dit. Voor gino nu te laat. NL systeem faalt weer eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mwah. Als je een "bekende van justitie" bent, ben je dat niet omdat je eens doorgefietst bent terwijl het stoplicht op rood stond of omdat je eens 11 km/u te hard hebt gereden.
Wat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, ik snap je frusti op zich wel, maar je kunt slechts iemand voor elke klein vergrijp levenslang opsluiten.
Niet helemaal eens maar volgens mij gebeurt dat in de praktijk wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf en iedereen verdient een tweede kans enzo.
Maar volwassenen die aan kindjes zitten, daarvan hoop ik dan toch dat ze in de gevangenis een speciale behandeling krijgen.
Wie zal zeggen dat er in zo'n hoofd omgaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt hoe je denkt er mee weg te komen. Je maakt het nog 10x moeilijker voor jezelf.
Dit soort mensen sporen gewoon niet. Psychisch zwaar gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |