abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 juni 2022 @ 22:10:37 #1
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204956356
Het oudste topic dat ik kon vinden is uit 2016. Maar nu er een rechtszaak is losgebarsten in Hollywood tussen Depp en zijn ex-vrouw Amber Heard vind ik het tijd voor een nieuwe, :9.

Hele proces wordt live uitgezonden en er zijn meer dan 100 prominente bekende mensen opgeroepen als getuigen (o.a. Elon Musk, J.K. Rowling en Warner Bros.). Heard beschuldigt Depp van mishandeling en noemde vandaag voor het eerst ook seksueel misbruik en Depp eist daarop 50 miljoen dollar schadevergoeding (smaad) en zegt juist dat Heard de agressor in de relatie was.

Wat een shitshow, en dat gewoon live op tv, :o. Bizar!

Samenvatting van De Standaard

quote:
Rechtszaak Amber Heard tegen Johnny Depp: voor het eerst beschuldigingen van seksueel misbruik

Op de eerste echte procesdag van voormalig acteurskoppel Johnny Depp (58) en Amber Heard (35) kwam Heard voor het eerst met beschuldigingen van seksueel misbruik aan het adres van Depp. Die ontkent.


Maandag werd de zevenkoppige jury samengesteld, gisteren kwamen de twee partijen voor het eerst echt aan het woord in de rechtbank van de Amerikaanse staat Virginia. De toon voor het proces was meteen gezet: Ben Rottenborn, een van de advocaten van Amber Heard, mocht starten. In zijn openingspleidooi wees hij de jury erop dat ze de ‘echte Johnny Depp zullen leren kennen, de man achter de roem, het geld en de piratenkostuums’. Heard werd dan weer omschreven als een vrouw die ‘haar toevlucht nam tot fysiek geweld, zoals het gooien van dingen, om te beletten dat Depp haar zou verlaten’.

De Amerikaanse acteur eist 50 miljoen dollar wegens smaad nadat Heard in december 2018 een opiniestukhad geschreven in The Washington Post over huiselijk en seksueel geweld. Vier dagen na het verschijnen van het stuk zou Disney de samenwerking met Depp voor Pirates of the Carribean hebben stopgezet, schrijft The Washington Post. Heard wou de zaak laten seponeren, maar dat lukte niet. Daarop diende ze een tegeneis van 100 miljoen dollar in. Heard noemt in het stuk niet de naam van Depp, maar volgens de acteur is het overduidelijk dat ze hem bedoelt. Qua verwijzingen naar wanneer ze ‘publiekelijk het gezicht werd van huiselijk geweld’ zou dat alvast kunnen kloppen. In 2016 vroeg Heard naast een scheiding van ook een straatverbod aan tegen Depp. De rechtbank uitlopend werd ze opgewacht door paparazzi, die gretig foto’s maakten: vooral van haar rechterwang, waarop ze een blauwe plek leek te hebben. Heard liet uiteindelijk het straatverbod vallen nadat ze met Depp tot een vergelijk was gekomen.

Seksueel misbruikt tijdens black-out

Het is niet voor het eerst dat Depp en Heard de degens kruisen voor een rechter. In 2020 verloor Depp de rechtszaak die hij aanspande tegen het Britse tabloid The Sun en zijn reporter Dan Wootton. Aanleiding was een artikel over Depps vechtscheiding met Amber Heard, waarin Wootton Depp omschreef als een ‘wife beater’. Kroongetuige aan de kant van de verdediging: zijn ex-vrouw Amber Heard. De Londense rechter achtte toen twaalf van de veertien incidenten waarover het artikel sprak bewezen.

Deze keer sleept Depp niet de publicerende krant, maar wel Heard voor de rechter. Dat kan te maken hebben met de bewijslast die nodig is: de juryleden moeten beslissen of Heard opzettelijk valse claims maakte, wat minder rigoureus is dan ‘voorbij alle gerede twijfel’. Op de vraag hoe zwaar het Britse oordeel zal wegen op de Amerikaanse rechtszaak, wilden de advocaten van geen van beide partijen reageren.

Nieuw is de aantijging van seksueel misbruik die Heard maakt tegen Depp. Advocaat Elaine Charlson Bredehoft portretteerde Depp niet alleen verbaal en fysiek als agressief, maar volgens de advocaat zou hij zijn ex-vrouw ook verschillende keren seksueel misbruikt hebben, terwijl de actrice nauwelijks bij bewustzijn zou zijn geweest. Dat schrijft internationaal persagentschap Reuters. Onder meer in 2015, tijdens een driedaagse trip in Australië, zou Depp de actrice onder invloed van drugs misbruikt hebben. Depp schudde tijdens het pleidooi zijn hoofd, de beschuldigingen ontkennend.

Heard als agressor

Tijdens het openingspleidooi van Camille Vasquez, een van de advocaten van Depp, klonk dan weer het tegenovergestelde: niet de acteur, wel de actrice zou zich anders voordoen dan ze is. ‘Mevrouw Heard is een erg getroebleerd persoon die de mensen om haar heen manipuleert.’ Een relatietherapeut bij wie het koppel in therapie ging, zou Heard ook omschreven hebben als de agressor in de relatie. ‘De entourage van het koppel kan bevestigen dat ze altijd een extra hotelkamer moesten reserveren wanneer de twee samen op reis gingen of onderweg waren, dat alleen maar voor het geval Depp wilde ontsnappen aan Heards woedeaanvallen.’ Het is ook op een van deze momenten dat Depp gewond raakte, stelt zijn verdediging.

Vast staat dat, net als het proces in Groot-Brittannië, ook deze zaak met argusogen door de media zal worden gevolgd. Het proces zou zo’n zes weken duren, aldus The New York Times. Bovendien wordt het rechtstreeks uitgezonden en zullen er een rist aan bekende figuren getuigen, meer dan 100 in totaal. Depp riep er 38 op, Heard 81. Acteurs ­James Franco, Paul Bettany en ­Ellen Barkin, naast toplui van Disney en Warner Bros. Elon Musk, met wie Heard een ­relatie had, zal via ­video getuigen. Sms’en en mails van onder meer Jason Momoa, J.K. Rowling, muzikant Jack White en regisseur Zack Snyder zullen worden voorgelezen. Hoe groot de schade voor beide carrières zal zijn, valt af te wachten. Nadat hij het proces in Groot-Brittannië had verloren, beëindigde Warner Bros de samenwerking met Depp voor Fantastic beasts, en verving de Deense acteur Mads Mikkelsen Depp in de rol van Grindelwald.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 4 juni 2022 @ 10:05:58 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204958840
Johnny Depp in juli alweer voor de rechter

De ene rechtszaak is nog maar net afgelopen, of daar komt de volgende al. In juli moet acteur Johnny Depp (58) opnieuw voor de rechter verschijnen omdat hij een zekere Greg Brooks op de set van ‘City of Lies’ geslagen zou hebben. Het incident zou plaatsgevonden hebben in 2017.

https://www.hln.be/showbi(...)de-rechter~a1b21930/
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 4 juni 2022 @ 10:24:06 #3
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204958977
Wie schrijft dat stuk

"Brooks kloeg de acteur in 2018 dan aan voor slagen en verwondingen, maar de rechtszaak liep steeds vertraging op"

ik ben even mijn ogen aan het wassen met zoutzuur


ah zuiderburen, dat is altijd wat "bijzonder"
Drop you like an ill, bad habit
pi_204959933
Die Me too hype, is die alleen maar voorbehouden aan vrouwen? Eigenlijk is de winst voor Depp juist goed voor die beweging, want het taboe op mishandelde mannen is nog vele malen groter. Dus mooi toch als mannen durven toe te geven als ze mishandeld zijn?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204962417
twitter

c_/
  zondag 5 juni 2022 @ 09:37:05 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204967043
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
c_/
Schaamteloos _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 5 juni 2022 @ 15:44:56 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204969375
Wat gebeurt er als ze niet kan betalen? Is het dan gewoon pech voor Johnny en verder gebeurt er niets met haar vanwege haar 'pretty white female' privileges?

Terwijl een man die z'n alimentatie niet kan betalen standaard de gevangenis in gaat

[ Bericht 20% gewijzigd door slashdotter3 op 06-06-2022 10:10:52 ]
pi_204969534
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat gebeurt er als ze niet kan betalen? Is het dan gewoon pech voor Johnny en verder gebeurt er niets met haar vanwege haar 'pretty while female' privileges?

Terwijl een man die z'n alimentatie niet kan betalen standaard de gevangenis in gaat
Ze heeft 30 jaar de tijd om te betalen. Dus ze doet haar best maar :+

Kan ook zijn dat Depp zegt dat hij het niet wil.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:57:10 #9
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204970370
"Because he’s a man. Celebrity and masculinity confer mutually reinforcing advantages. Famous men — athletes, actors, musicians, politicians — get to be that way partly because they represent what other men aspire to be. Defending their prerogatives is a way of protecting, and asserting, our own. We want them to be bad boys, to break the rules and get away with it. Their seigneurial right to sexual gratification is something the rest of us might resent, envy or disapprove of, but we rarely challenge it. These guys are cool. They do what they want, including to women. Anyone who objects is guilty of wokeness, or gender treason, or actual malice."

Sterk artikel:
https://www.nytimes.com/2(...)FWNSQ&smid=url-share
love & heet
  zondag 5 juni 2022 @ 18:04:34 #10
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204970445
quote:
KATHY GRIFFIN HAALT SNOEIHARD UIT NAAR JOHNNY DEPP EN AL ZIJN FANS

De actrice had veel liever Amber Heard de rechtszaak zien winnen.

Hoewel de meeste mensen blij zijn dat Johnny Depp zijn rechtszaak tegen Amber Heard heeft gewonnen, vinden sommigen het onterecht. Zo ook actrice Kathy Griffin. Laatstgenoemde haalt nu keihard uit naar de Pirates of the Caribbean-acteur.

Griffin, o.a. bekend van kleine rolletjes in films als Pulp Fiction en The Cable Guy maar ook van de nodige series, nam bepaald geen blad voor de mond. Tijdens een recente podcast maakt ze Depp en zijn fans met de grond gelijk.

Reactie
Zo begint Griffin: "Ik vind het wel grappig, dat al deze Johnny Depp-fans het over het proces hebben maar toch weigeren ze foto's van hem te laten zien. Dat ik omdat hij er nu uit ziet als een dikke, oranje, opgeblazen dronkaard. Het is net Donald Trump met een paardenstaart".

"De fans blijven voor hem opkomen en zeggen: 'Amber is afschuwelijk, maar Johnny is fantastisch'. En ik heb zoiets van 'Oké, hij praat als Kanye West toen hij net zijn kaak had gebroken en hij praat met een lelijk nep accent, net zoals toen Madonna in een keer Brits werd'..."

Nep
Volgens Griffin praat Depp namelijk met een ander accent, aangezien hij uit Kentucky komt. Ze kiest echter ook de kant van Heard aangezien de actrice een goede vriendin van haar is. Griffin gelooft dan ook Heard: "Ik ben al jarenlang bevriend met Amber en ik geloof haar volledig. Ik weet niet eens waar het precies allemaal over gaat maar ik weet dat zij de waarheid vertelt".

"Ik vind dit dan ook zeer verontrustend, als vrouw maar eveneens als een levenslange feministe. Er doen verhalen de ronde in Hollywood dat hij een misbruiker is sinds zijn relatie met Kate Moss, en daarna deze 'trend' doorzat met Winona Ryder. Volgens mij heeft zij zelf haar Johnny Depp-tatoeage verandert in 'El Diablo' toen ze achter zijn ware aard kwam".

Speculatie
"Natuurlijk kan ik niet voor deze vrouwen spreken" vervolg Griffin, "Maar het zou me niet verbazen dat zij zich gewoon stil houden om niet ook zo te eindigen als Amber Heard". Griffin heeft hoogstwaarschijnlijk wel niet echt goed het nieuws gevolgd, aangezien Kate Moss juist Depp kwam verdedigen en recentelijk zelfs naar een concert met de acteur ging.

Ryder zei zelfs al enige tijd geleden dat Depp altijd aardig en lief was en ze kon de aanklacht van Heard dan ook niet geloven. Griffin moet natuurlijk wel oppassen hoe ver ze hiermee gaat. Enkele jaren geleden kwam ze behoorlijk negatief in het nieuws, toen ze poseerde met een neppe, afgehakte en bloederige kop van Donald Trump.

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/91922
Gelachen….

Originele bron :9
https://etcanada.com/news(...)al-this-is-pathetic/
SOONY
  zondag 5 juni 2022 @ 18:11:49 #11
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204970500
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:04 schreef DKUp het volgende:

[..]
Gelachen….

Originele bron :9
https://etcanada.com/news(...)al-this-is-pathetic/
Wat een waardeloos artikel en kut bron :{w . Heb je het zelf vertaald? O, filmtotaal ^O^ :{
love & heet
  zondag 5 juni 2022 @ 18:13:57 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204970519
KATHY GRIFFIN

Gestopt met lezen, dat wijf is zo psychotisch als de neten :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 5 juni 2022 @ 18:15:11 #13
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204970529
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:11 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Wat een waardeloos artikel en kut bron :{w . Heb je het zelf vertaald? O, filmtotaal ^O^ :{
Commentaar is daar sinds een tijd VERBODEN :9

Expres de originele bron toegevoegd ;)
SOONY
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 5 juni 2022 @ 18:28:10 #14
269689 crew  Viv
pi_204970616
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:57 schreef sly-nl het volgende:
"Because he’s a man. Celebrity and masculinity confer mutually reinforcing advantages. Famous men — athletes, actors, musicians, politicians — get to be that way partly because they represent what other men aspire to be. Defending their prerogatives is a way of protecting, and asserting, our own. We want them to be bad boys, to break the rules and get away with it. Their seigneurial right to sexual gratification is something the rest of us might resent, envy or disapprove of, but we rarely challenge it. These guys are cool. They do what they want, including to women. Anyone who objects is guilty of wokeness, or gender treason, or actual malice."

Sterk artikel:
https://www.nytimes.com/2(...)FWNSQ&smid=url-share
Sterk? Ik vind het een nogal zuur stuk, en irritant dat hij zijn eigen mening en duiding als feiten verpakt, bijvoorbeeld:

quote:
He isn’t a better actor than Heard, but her conduct on the stand was more harshly criticized in no small part because he’s a more familiar performer, a bigger star who has dwelled for much longer in the glow of public approbation.
  zondag 5 juni 2022 @ 18:41:52 #15
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204970734
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:28 schreef Viv het volgende:

[..]
Sterk? Ik vind het een nogal zuur stuk, en irritant dat hij zijn eigen mening en duiding als feiten verpakt, bijvoorbeeld:
[..]

Huh, dat is toch ook een feit! Of val je over die eerste paar woorden haha

"Zuur" vind ik het verre van. Veel onderbouwingen van wat er niet deugt aan de domme verafgoding van een proleet, maken het voor mij al interessant. Meerdere invalshoeken en goede verwijzingen naar de oppervlakkigheid van deze hele zaak. Enfin, ik ga het hier niet samenvatten verder. Wat jij zuur vindt, vind ik diepte hebben :7
love & heet
  zondag 5 juni 2022 @ 19:42:34 #16
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204971200
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:04 schreef DKUp het volgende:

[..]
Gelachen….

Originele bron :9
https://etcanada.com/news(...)al-this-is-pathetic/
De laatste alinea verklaart een hoop, altijd dezelfde domme lui die zonder nagaan van feiten hun muil open trekkne :')
pi_204971227
Kathy Griffin :')
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 5 juni 2022 @ 20:19:53 #18
269689 crew  Viv
pi_204971611
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:41 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Huh, dat is toch ook een feit! Of val je over die eerste paar woorden haha
Die eerste paar woorden maken het al heel discutabel inderdaad. :D

Maar ook het fragment daarna: dat we minder kritiek op hem zouden hebben omdat hij al langer een gewaardeerde acteur is (en in het stuk dat jij gequote had: omdat hij een man is).

Dat is toch geen feit? :X Zo wel, hoe is Bill Cosby dan ooit veroordeeld? Het woord van onbekende vrouwen tegen de wereldberoemde publiekslieveling, een man bovendien?

En in dat artikel wordt het scenario dat zowel Heard als Depp slachtoffer zijn van huiselijk geweld weggezet alsof het een rookgordijn zou zijn. :N

Ik vind het wél goed geschreven overigens, mooi taalgebruik en zo, maar de boodschap en de tactiek waarmee meningen als feiten worden neergezet kan ik niet waarderen.
  zondag 5 juni 2022 @ 20:45:50 #19
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204971814
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Die eerste paar woorden maken het al heel discutabel inderdaad. :D

Maar ook het fragment daarna: dat we minder kritiek op hem zouden hebben omdat hij al langer een gewaardeerde acteur is (en in het stuk dat jij gequote had: omdat hij een man is).

Dat is toch geen feit? :X Zo wel, hoe is Bill Cosby dan ooit veroordeeld? Het woord van onbekende vrouwen tegen de wereldberoemde publiekslieveling, een man bovendien?

En in dat artikel wordt het scenario dat zowel Heard als Depp slachtoffer zijn van huiselijk geweld weggezet alsof het een rookgordijn zou zijn. :N

Ik vind het wél goed geschreven overigens, mooi taalgebruik en zo, maar de boodschap en de tactiek waarmee meningen als feiten worden neergezet kan ik niet waarderen.
Het lijkt me logisch dat als je een geliefd, zeer lang bekend acteur bent, je meer punten scoort bij het mondiale publiek, dus ook de jury, dan dat het bij 'John Doe' het geval zou zijn..

De vergelijking met Bill Cosby gaat op meerdere punten niet op: Depp vs Heard betrof een civiele zaak. Bij Cosby was er sprake van bewijslast en valt dus de veroordeling totaal niet te scharen onder enorme populariteit en de daarop volgende veroordeling, zoals jij dat retorisch stelt.
love & heet
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 5 juni 2022 @ 21:27:02 #20
269689 crew  Viv
pi_204972112
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:45 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Het lijkt me logisch dat als je een geliefd, zeer lang bekend acteur bent, je meer punten scoort bij het mondiale publiek, dus ook de jury, dan dat het bij 'John Doe' het geval zou zijn..
Een rechtszaak is geen populariteitswedstrijd. Bewijs weegt vele malen zwaarder dan de gunfactor, mag ik hopen. :{
quote:
De vergelijking met Bill Cosby gaat op meerdere punten niet op: Depp vs Heard betrof een civiele zaak. Bij Cosby was er sprake van bewijslast en valt dus de veroordeling totaal niet te scharen onder enorme populariteit en de daarop volgende veroordeling, zoals jij dat retorisch stelt.
Klopt, het is niet helemaal vergelijkbaar, maar de rechtszaken met Cosby onderstrepen wel mijn punt dat het uiteindelijk niet uitmaakt of iemand een man of een vrouw is, en hoe geliefd iemand is bij het grote publiek (want dat was hij, bij uitstek). Het gaat erom of er bewijs is voor datgene waarvan hij beschuldigd wordt.

Stellen dat Depp v. Heard wél een populariteitswedstrijd was, en Depp dus op de meeste punten in het gelijk is gesteld omdat hij Depp is (zoals die auteur impliceert), doet wat mij betreft geen recht aan het hele gebeuren.
  zondag 5 juni 2022 @ 21:40:58 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_204972234
Ik zag daarnet weer ouderwets een reclame van Dior met Depp O+
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 5 juni 2022 @ 23:15:13 #22
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204973050
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:27 schreef Viv het volgende:

[..]
Een rechtszaak is geen populariteitswedstrijd. Bewijs weegt vele malen zwaarder dan de gunfactor, mag ik hopen. :{
[..]
Klopt, het is niet helemaal vergelijkbaar, maar de rechtszaken met Cosby onderstrepen wel mijn punt dat het uiteindelijk niet uitmaakt of iemand een man of een vrouw is, en hoe geliefd iemand is bij het grote publiek (want dat was hij, bij uitstek). Het gaat erom of er bewijs is voor datgene waarvan hij beschuldigd wordt.

Stellen dat Depp v. Heard wél een populariteitswedstrijd was, en Depp dus op de meeste punten in het gelijk is gesteld omdat hij Depp is (zoals die auteur impliceert), doet wat mij betreft geen recht aan het hele gebeuren.
Het wordt meegewogen, 'populariteitswedstrijd' is een woord van jou. Zeker niet van mij, noch van de opinion writer in die sterke mate.. Je ziet het te zwart-wit, vind ik.

Dat geldt ook voor "man of vrouw" en of dat uitmaakt. Alhoewel ik in bredere zin wel geloof dat mannen met meer 'wegkomen' dan vrouwen. Man die veel neukt is al snel een held; vrouw een teef. Even heulll simpel gesteld.

Is een zeer fascinerende theorie over het ontstaan hiervan (in bredere zin), maar lees het gerust niet ;)

"Males also spend their lives in the group they were born into, whereas females leave at adolescence. As a result, males in a group are more closely related to each other than the females. And because relatives tend to help one another, they have an advantage.
The same is true in human societies: in places where women move to live with their husband’s family, men tend to have more power and privilege. Patrilocal residence, as it is called, is associated with patriarchy, says anthropologist and primatologist Sarah Hrdy at the University of California at Davis"

Heel artikel v New Scientist:
https://www.newscientist.(...)ule-12000-years-ago/
love & heet
  zondag 5 juni 2022 @ 23:19:38 #23
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204973104
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:40 schreef E.T. het volgende:
Ik zag daarnet weer ouderwets een reclame van Dior met Depp O+
Ah, daar zit een vies geurtje an, dat koop ik niet :(

Ik roep bij deze iedereen op dat ook niet te doen ;)
love & heet
pi_204973265
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:40 schreef E.T. het volgende:
Ik zag daarnet weer ouderwets een reclame van Dior met Depp O+
Ja, die zag ik ook de dag na de uitspraak! Parfumreclames zijn in de regel tenenkrommend - en deze is er geen uitzondering op.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 juni 2022 @ 00:18:15 #25
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204973374
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 23:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, die zag ik ook de dag na de uitspraak! Parfumreclames zijn in de regel tenenkrommend - en deze is er geen uitzondering op.

[ afbeelding ]
Hier hebben ze 30 kilo weggefotoshopt en z'n acne vulgaris gecamoufleerd met brinta en daarna afgewerkt met wat pancake :7
love & heet
pi_204973472
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2022 00:18 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Hier hebben ze 30 kilo weggefotoshopt en z'n acne vulgaris gecamoufleerd met brinta en daarna afgewerkt met wat pancake :7
Sauvage: “In a parenthesis inhabited by ancient legends, where wolves are gods and men let their animal instincts talk…Zo jammer dat ze die eerdere campagne niet mochten uitzenden (Savage: An authentic journey into the Native American soul) (wegens cultural appropriation enzo).
pi_204973733
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:40 schreef E.T. het volgende:
Ik zag daarnet weer ouderwets een reclame van Dior met Depp O+
Zie hier een voorbeeld van waarom de publieke opinie zo tegen Heard was.
  maandag 6 juni 2022 @ 07:36:52 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204973813
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 03:04 schreef Intint het volgende:

[..]
Zie hier een voorbeeld van waarom de publieke opinie zo tegen Heard was.
Omdat ze duidelijk de boel bij elkaar loog en Depp al gestraft werd zonder dat er enige rechtspraak was geweest terwijl Heard overal mee wegkwam?
Zeker.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 6 juni 2022 @ 07:56:25 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204973856
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 03:04 schreef Intint het volgende:

[..]
Zie hier een voorbeeld van waarom de publieke opinie zo tegen Heard was.
Nah, eerder het bij elkaar liegen van aanklachten, het verzinnen van verhalen en het ronduit ontkennen dat sleutelfiguren aanwezig waren tijdens vermeende situaties zorgt ervoor dat de hele wereld haar heeft gezien als wat ze daadwerkelijk is; een leugenachtig serpent dat over lijken gaat om haar ex kapot te maken.

Tel daarbij op de feminazi beweging die Depp al jarenlang lastig valt met claims en beweringen en het feit dat Depp daardoor overal gecanceld werd, en je komt tot de conclusie dat dit een bitterzoete overwinning is voor hem.

Hoog tijd om achter de woke cancel figuurtjes aan te gaan; hun tijd is gekomen, tijd voor de afrekening. Een voor een worden ze hopelijk gestraft voor hun ronduit crimineel gedrag in deze.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 6 juni 2022 @ 08:16:41 #30
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204973903
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 07:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nah, eerder het bij elkaar liegen van aanklachten, het verzinnen van verhalen en het ronduit ontkennen dat sleutelfiguren aanwezig waren tijdens vermeende situaties zorgt ervoor dat de hele wereld haar heeft gezien als wat ze daadwerkelijk is; een leugenachtig serpent dat over lijken gaat om haar ex kapot te maken.

Tel daarbij op de feminazi beweging die Depp al jarenlang lastig valt met claims en beweringen en het feit dat Depp daardoor overal gecanceld werd, en je komt tot de conclusie dat dit een bitterzoete overwinning is voor hem.

Hoog tijd om achter de woke cancel figuurtjes aan te gaan; hun tijd is gekomen, tijd voor de afrekening. Een voor een worden ze hopelijk gestraft voor hun ronduit crimineel gedrag in deze.
Jij denkt werkelijk dat die tijd aangebroken is? Nee deze mensen zijn pas net begonnen. Ze zullen deze rechtzaak zien als laatste stuiptrekking van de huidigde culturele normen en waarden.
  maandag 6 juni 2022 @ 10:03:09 #31
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204974577
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat gebeurt er als ze niet kan betalen? Is het dan gewoon pech voor Johnny en verder gebeurt er niets met haar vanwege haar 'pretty while female' privileges?

Terwijl een man die z'n alimentatie niet kan betalen standaard de gevangenis in gaat
Ze komt niet onder een betalingsverplichting uit, ook niet als ze failliet wordt verklaard.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 6 juni 2022 @ 10:57:24 #32
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204975109
Hoe is de jury op het bedrag van 10+5 miljoen voor Johnny en 2m voor Amber gekomen?
Wat is de berekening? Waarom is het niet noem eens wat 30 miljoen?
pi_204978248
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 6 juni 2022 @ 18:36:20 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_204978759
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 10:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe is de jury op het bedrag van 10+5 miljoen voor Johnny en 2m voor Amber gekomen?
Wat is de berekening? Waarom is het niet noem eens wat 30 miljoen?
Waarschijnlijk omdat er wel een deel 'waar twee mensen vechten hebben twee mensen schuld' was maar dat de situatie zodanig op het conto van Amber kwam dat ze die 10 miljoen aan Depp toewezen.

/Gokje
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 6 juni 2022 @ 18:42:16 #35
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204978826
quote:
5s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:36 schreef jogy het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat er wel een deel 'waar twee mensen vechten hebben twee mensen schuld' was maar dat de situatie zodanig op het conto van Amber kwam dat ze die 10 miljoen aan Depp toewezen.

/Gokje
Das duidelijk waarom maar waarom 10 en geen 38 miljoen zeg maar is onduidelijk
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 6 juni 2022 @ 18:45:55 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_204978860
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:42 schreef nils7 het volgende:

[..]
Das duidelijk waarom maar waarom 10 en geen 38 miljoen zeg maar is onduidelijk
Lijkt me dus wel duidelijk. Na alles tegen elkaar te hebben weggestreept kwamen ze volledig arbitrair op 10 miljoen uit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 6 juni 2022 @ 19:12:47 #37
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_204979082
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 03:04 schreef Intint het volgende:

[..]
Zie hier een voorbeeld van waarom de publieke opinie zo tegen Heard was.
??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_204986935
twitter
  dinsdag 7 juni 2022 @ 21:42:41 #39
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 7 juni 2022 @ 21:54:05 #40
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204990100
Mooiste is als Johnny morgen een cover song maakt van Fast car met Traccy…
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2022 @ 01:04:16 #42
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204990109
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 07:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nah, eerder het bij elkaar liegen van aanklachten, het verzinnen van verhalen en het ronduit ontkennen dat sleutelfiguren aanwezig waren tijdens vermeende situaties zorgt ervoor dat de hele wereld haar heeft gezien als wat ze daadwerkelijk is; een leugenachtig serpent dat over lijken gaat om haar ex kapot te maken.

Tel daarbij op de feminazi beweging die Depp al jarenlang lastig valt met claims en beweringen en het feit dat Depp daardoor overal gecanceld werd, en je komt tot de conclusie dat dit een bitterzoete overwinning is voor hem.

Hoog tijd om achter de woke cancel figuurtjes aan te gaan; hun tijd is gekomen, tijd voor de afrekening. Een voor een worden ze hopelijk gestraft voor hun ronduit crimineel gedrag in deze.
Denk, helaas, dat die tijd nog niet is gekomen. Je zag hoe na de uitspraken al die "woke" figuren weer uit hun holletjes kwamen om moord en brand te roepen, van NOS tot Washington Post, overal doken ze weer op.

Het is in ieder geval een stap in de goede richting. Ik denk dat sommige nep slachtoffers nu in ieder geval wel even gaan nadenken voordat ze nepnieuws de wereld in slingeren. Hopelijk wordt Hollywood ook even wakker en stoppen ze met het cancellen van alles en iedereen, zonder dat er een rechter of jury uitspraak heeft gedaan.
pi_205018913
Ik weet echt niet meer wat te denken. Johny Depp verliest rechtszaak in UK, wint in de VS, maar wil nu misschien wel afzien van de schadevegoeding, met als schikking dat Amber afziet van een hoger beroep.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2022 @ 07:28:09 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205018940
Johnny kan natuurlijk nattigheid voelen, maar misschien is-er ook wel helemaal klaar mee, wat ik me goed kan voorstellen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 07:30:56 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205018943
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 07:28 schreef Cynix ® het volgende:
Johnny kan natuurlijk nattigheid voelen, maar misschien is-er ook wel helemaal klaar mee, wat ik me goed kan voorstellen.
Johnny heeft eerherstel gekregen, meer wil hij niet. Een hoger beroep zorgt ervoor dat ze beiden weer kunnen verliezen. Heard kan het geld niet betalen zoveel is zeker.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 09:38:57 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205019513
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 07:05 schreef theunderdog het volgende:
Ik weet echt niet meer wat te denken. Johny Depp verliest rechtszaak in UK, wint in de VS, maar wil nu misschien wel afzien van de schadevegoeding, met als schikking dat Amber afziet van een hoger beroep.
Zijn reputatie is gered, is het zo gek dathij geen zin meer heeft in verder gezeik?

Het geld heeft hij niet nodig en in het hoger beroep kan hij er nooit beter uitkomen dan nu
Laffe huichelaar
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 11 juni 2022 @ 09:54:32 #48
269689 crew  Viv
pi_205019587
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 09:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Zijn reputatie is gered, is het zo gek dathij geen zin meer heeft in verder gezeik?

Het geld heeft hij niet nodig en in het hoger beroep kan hij er nooit beter uitkomen dan nu
Dit. Ik dacht na de aankondiging van het hoger beroep al dat het waarschijnlijk op een schikking zou uitdraaien.

Hij heeft zijn leven terug, zei hij na afloop van de rechtszaak. Dan wil je echt niet nog een keer aan deze heisa beginnen. :N
pi_205019701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 07:05 schreef theunderdog het volgende:
Ik weet echt niet meer wat te denken. Johny Depp verliest rechtszaak in UK, wint in de VS, maar wil nu misschien wel afzien van de schadevegoeding, met als schikking dat Amber afziet van een hoger beroep.
In de UK mocht hij minder bewijs gebruiken en was het een zaak tegen de Sun.
pi_205020132
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 10:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
In de UK mocht hij minder bewijs gebruiken en was het een zaak tegen de Sun.
Maar hadden ze tegelijkertijd veel meer bewijs tegen Depp. Bovendien ging het om hetzelfde onderwerp.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')