Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van wie zou dit huis van 10 miljoen zijn? Ik doe weer eens een rondje Funda.
Ik vind dat wit ook wel overweldigend eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.
Haha ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.
Eens, het is net een soort museum, niet echt een plaats waar iemand echt leeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat wit ook wel overweldigend eigenlijk.
Wel ergens waar veel bos is?quote:
Ken jij mijn Wattenschijfje wel?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik ken jouw vriend en je ratjes niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
De cavia of je vriend?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ken jij mijn Wattenschijfje wel?
Ja, das altijd de running gag hierquote:
Wie zorgt er voor je vriend als je op vakantie bent?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das altijd de running gag hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das altijd de running gag hier
Zat er ook van die grijze drab in?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Doucheputje schoongemaakt. Beetje gekokhalsd
Schoonloequote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor je vriend als je op vakantie bent?
Dat heb ik met het dingetje van de keuken.. natte groentenrestjesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, die komen 'm eten brengen terwijl jij lekker aan het zwembad ligt te lezen met Wattenschijfje.quote:
Jij snapt het !quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, die komen 'm eten brengen terwijl jij lekker aan het zwembad ligt te lezen met Wattenschijfje.
En een bordje met spinazie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij snapt het !
Wattenschijfje drijvend op een luchtbedje met een drankje incl. parapluutje
Ja, dat mag echt niet ontbreken en onbeperkt gras, want all-in servicequote:
Gras klinkt riskant!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag echt niet ontbreken en onbeperkt gras, want all-in service
quote:
Heb je nog wat om te kauwenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, wel eerst even goed doorzevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |