Laten we het vieren.quote:
En een borrelplankje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier liever een wijntje erbij
Wit of rood?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier liever een wijntje erbij
Oeeeh....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een borrelplankje.
[ afbeelding ]
In sommige sectoren heb je gelijk idd. Horeca zou beter kunnen betalen voor dan het hoogste minimum loon. Als bijbaan is het salaris wel prima naast een beurs, maar voor ouder personeel is het vaak bedroevend als je niet in een plaats werkt waar goed fooi gegeven word.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter loon zodat werken ook parttime loont
Krijg je meer personeel
Pakt een stukje kaasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een borrelplankje.
[ afbeelding ]
Geniet ervan.quote:
Als die leeg is dan maak ik wel een nieuwe.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt goed pak er nog 1 en plakje worst
Nou ik hoef niet zoveelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die leeg is dan maak ik wel een nieuwe.
Lekkelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die leeg is dan maak ik wel een nieuwe.
Je hebt alles al opgegeten, hij was niet voor jou alleen. Wij willen ook nog wat.quote:
Nou helemaal niet hoor zo hebberig ben ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt alles al opgegeten, hij was niet voor jou alleen. Wij willen ook nog wat.
Dan geven we mini-ToT gewoon de schuld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou helemaal niet hoor zo hebberig ben ik niet
Goeie welquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan geven we mini-ToT gewoon de schuld.
Het is ook een geweldig ventje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie wel![]()
Had de verhalen van ToT vanmorgn gelezen over Mini-ToT
Absoluutquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een geweldig ventje.
Die krijgt ook al de schuld als de fles weer leeg is omdat hij altijd wil proostenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan geven we mini-ToT gewoon de schuld.
Daar geven we ToT dan maar de schuld van.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die krijgt ook al de schuld als de fles weer leeg is omdat hij altijd wil proosten
Of we sturen hem naar de slijter om meer flessen te halenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar geven we ToT dan maar de schuld van.
Dat vind ik een beter plan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of we sturen hem naar de slijter om meer flessen te halen
Kan het op de weg terug nog wat mooie meiden versieren die voor serveerster willen spelenquote:
Jij hebt echt goede ideen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan het op de weg terug nog wat mooie meiden versieren die voor serveerster willen spelen
Wat voor sticker??quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben op zoek naar een sticker, maar kam 'm niet vinden
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ah heb je een op het potje geplast sticker gekregen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah heb je een op het potje geplast sticker gekregen?
Ik pis meestal naast de pot.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah heb je een op het potje geplast sticker gekregen?
Ojee, moet je ook gaan zitten hequote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik pis meestal naast de pot.
EN DE ROVERHEID DOET NIETS!
Als het 24 straaltjes zijn dan ben je vergeten je rits open te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik pis meestal naast de pot.
EN DE ROVERHEID DOET NIETS!
Dan heb je ook 24 op denk ik jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het 24 straaltjes zijn dan ben je vergeten je rits open te doen.
Dat vrouwen daar minder vaak last van hebben...quote:
Eehm nee???quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vrouwen daar minder vaak last van hebben...
Gaan vrouwen er dan geregeld naast zitten?quote:
Ook die hebben dan 24 opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan vrouwen er dan geregeld naast zitten?
oquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan vrouwen er dan geregeld naast zitten?
Vriend, hoe staat het leven?quote:
Hey maanlampje.quote:
Jij mag dat.quote:
Ja was een goede dag maar druk. Net een to good too go pakket opgehaald, maar dat viel ff tegen donutSsss!!quote:
Bij to good to go pakketten is altijd de vraag wat je krijgt afhankelijk van de winkel. Bakkerij hier in de stad heeft best prima pakketten, maar ik kan daar vaker best cheap ass brood krijgen van een dag oud omdat ze het brood leverde bij het restaurant waar ik gewerkt heb en ze mij kennen. Lidl heeft trouwens best goede groente pakketten die ze op tgtg zetten. Zowel in Limbabwe als waar we nu wonen viel dat me niet tegen voor de prijs die ze er voor vragen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was een goede dag maar druk. Net een to good too go pakket opgehaald, maar dat viel ff tegen donutSsss!!hahaha maar wel leuk pakketje hoor, maar niet echt iets waar je super veel aan hebt.
Hoe was jou daggie?
Al mijn vriendinnetjes die over mij aan het dromen zijn.quote:
Je schrijft "snoeihard fappen' verkeerdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al mijn vriendinnetjes die over mij aan het dromen zijn.
Vrouwen fappen niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft "snoeihard fappen' verkeerd
Weet ik veel, ik durf nooit te kijken als ze onder mijn vleugeltjes kruipen.quote:
Wellicht ook beter voor je nachtrustquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik durf nooit te kijken als ze onder mijn vleugeltjes kruipen.
Sommige dingen moet je ook gewoonweg niet willen weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht ook beter voor je nachtrust
Wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook gewoonweg niet willen weten.
Wij weten dat.quote:
Dat zeg ik ook tegen al mijn minnaressenquote:
Je blijft toch wel van de mijne af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen al mijn minnaressen
Daar kan ik geen uitspraken over doen, maar ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je blijft toch wel van de mijne af.
Je hoeft niet je best te doen. En misstap en ik vertel het muis even. Die veegt met jou de paardenstal van de koninklijke garde wel even schoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen, maar ik zal mijn best doen
Muis wist vanaf het begin af aan al dat ik er een harem op na houdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hoeft niet je best te doen. En misstap en ik vertel het muis even. Die veegt met jou de paardenstal van de koninklijke garde wel even schoon.
Als je maar van de mijne afblijft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis wist vanaf het begin af aan al dat ik er een harem op na houd
Dat kunnen we komende dinsdag in de raadsvergadering wederom bespreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar van de mijne afblijft.
Moet ik mijn strijdbijl meenemen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kunnen we komende dinsdag in de raadsvergadering wederom bespreken.
Nee hoor, je Eendelijke Super Sabel is voldoende denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik mijn strijdbijl meenemen?
Die tussen mijn benen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, je Eendelijke Super Sabel is voldoende denk ik
Die heb je niet standaard bij je?quote:
Ik heb net gekeken en het blijkt dat die aan mijn lichaam vastzit.quote:
bedsport included?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik rijd van hot naar her vandaag met allerlei sporten.
Goed plan.quote:
Daar valt hier weinig van te genieten, geen zonnetje.quote:
Ik tref het weerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar valt hier weinig van te genieten, geen zonnetje.
Sommige mensen hebben altijd geluk.quote:
Sommige wel iddquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd geluk.
Geniet er van.quote:
Middag schoonheid.quote:
acclimatiserenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Heeft iemand nog wilde ideen voor vandaag of moet ik ze zelf maar verzinnen?
Wasmachine net eindelijk kunnen laten leeglopen, nu een nieuwe zoeken.....meer spanning heb ik niet meer nodig vandaagquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog wat tegels halen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
@:FranticDJ Was zeker wel een mooie dag gisteren?
Mijn condoleances aan je zwager!quote:
@maily weet dat vast welquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als dat een vrouw is, heet het dan ook een zwager #dtv
Dan heet het schoonzusquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uhmzzz, gefeliciteerd en gecondoleerd aan beide..............denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 voordeel, ze zijn samen ongesteldquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmzzz, gefeliciteerd en gecondoleerd aan beide..............denk ik
Ik weet nog niet zo zeker of dat een voordeel is, twee ongestelde vrouwen samen hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 voordeel, ze zijn samen ongesteld
Beter dan week na week. Gewoon allebei tegelijk strontchago en de rest van de maand weerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo zeker of dat een voordeel is, twee ongestelde vrouwen samen hebben
ik woon er niet mee samen he :pquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo zeker of dat een voordeel is, twee ongestelde vrouwen samen hebben
Welke heb je, ik heb ze van kruidvat zelf..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Vitamine D tabletten voorgeschreven gekregen. Die dingen zijn zo machtig dat n keer per week genoeg is
Beter werkt het...
Bij de apotheek. Huisarts recept.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke heb je, ik heb ze van kruidvat zelf..
Ah ok.. fijn dat er nu achter bentquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de apotheek. Huisarts recept.
Te laag vitamine D en hemoglobine is vastgesteld. Niet ernstig, maar wel onder het acceptabele. Dikke kans dat dat al die tijd het probleem is geweest, verklaart ook meteen waarom ik me in de winter plots zo goed voelde, want toen slikte ik die AH tabletten dagelijks.
Deze kan je niet krijgen bij de lokale drogistquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. fijn dat er nu achter bent
Had hetzelfde ook moe en weinig energie.. maar assistente zei dat van de drogist ook goed was
Zo dat is nogal een verschil zegquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze kan je niet krijgen bij de lokale drogist
Die van de AH was 7 keer per week 400, deze in n klap 5600. Ik weet alleen niet of het werkt doordat ik even iets te matig geslapen heb de afgelopen dagen.
Heb je geen fiets of is dat te ver?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
zo ff mcd halen denk ik
lokale snackbar bezorgt ineens niet..
Moet ik wel mn auto naar buiten halen enzo
ik heb een elektrische fiets, maar dat is veel te ver.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen fiets of is dat te ver?
Hoe ver dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een elektrische fiets, maar dat is veel te ver.
Maar met de elektrisch fiets een half uur toch?quote:
en dat baseer je waaropquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar met de elektrisch fiets een half uur toch?
trapondersteuning houdt op bij 25km/u hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou een elektrische fiets gaan snel
Okquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
trapondersteuning houdt op bij 25km/u hoor
#viesdikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
zo ff mcd halen denk ik
lokale snackbar bezorgt ineens niet..
Moet ik wel mn auto naar buiten halen enzo
Wout van der Poel doet het ook in die tijd maar dan met dopingquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou een elektrische fiets gaan snel
Mwa dat telt niet.. sowieso is dom omdat te gebruiken..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wout van der Poel doet het ook in die tijd maar dan met doping
Dope = Nopequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa dat telt niet.. sowieso is dom omdat te gebruiken..
Avond mevrouw Dromer.quote:
Er is nog plek.quote:
Je bent nou ook eenmaal een vaste klant.quote:
Aaah werk weekend in het buitenland jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij to good to go pakketten is altijd de vraag wat je krijgt afhankelijk van de winkel. Bakkerij hier in de stad heeft best prima pakketten, maar ik kan daar vaker best cheap ass brood krijgen van een dag oud omdat ze het brood leverde bij het restaurant waar ik gewerkt heb en ze mij kennen. Lidl heeft trouwens best goede groente pakketten die ze op tgtg zetten. Zowel in Limbabwe als waar we nu wonen viel dat me niet tegen voor de prijs die ze er voor vragen.
Mijn dag was prima. Wel lang want werk weekend in het buitenland, maar lekker veel gelopen, veel zon uren gepakt en prima vooruitzichten voor de rest van het weekend qua resultaten.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent nou ook eenmaal een vaste klant.
Deze man.quote:
Had je even geen zin meer?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:59 schreef drakin het volgende:
2 weken niet geweest hier
Of langer, ben de tel kwijt
Hey DJquote:
Hier is altijd koffiequote:Op zondag 5 juni 2022 09:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier vannacht al een bak regen......nu klef warm
Mogguh trouwens, is er nog koffie??
Meestal wel en volgende week mijn eigen verjaardag vierenquote:
Het wordt geen kringverjaardag toch?quote:Op zondag 5 juni 2022 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal wel en volgende week mijn eigen verjaardag vieren
Gelukkig niet neequote:Op zondag 5 juni 2022 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt geen kringverjaardag toch?
Wel zin, maar andere dingen roepen even belangrijke aandacht.quote:
De 10equote:Op zondag 5 juni 2022 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weer een jaartje ouderquote:Op zondag 5 juni 2022 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Groot gelijk hoorquote:Op zondag 5 juni 2022 10:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel zin, maar andere dingen roepen even belangrijke aandacht.
Hey Mrslquote:
Morguh CInquote:Op zondag 5 juni 2022 09:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier vannacht al een bak regen......nu klef warm
Mogguh trouwens, is er nog koffie??
Nee dat is de 15equote:
29 zijnquote:
Oud wijf. Haha.quote:
Haha je bent zelf oudquote:Op zondag 5 juni 2022 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oud wijf. Haha.
* dud0r verstopt zich snel omdat hij 38 wordt
Sorry voor laat reageren hoeft nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aaah werk weekend in het buitenland jaHeerlijk lekker veel lopen.
Ps. sorry voor de late reactie
wat ga je doen vandaag moontje, lekker sjillen of ga je weer aan de wandelquote:
Heb vanmorgen 10 km gewandeldquote:Op zondag 5 juni 2022 11:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat ga je doen vandaag moontje, lekker sjillen of ga je weer aan de wandel
ooh wat goed! en wat een heerlijk vooruitzicht voor volgend weekend!quote:Op zondag 5 juni 2022 11:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb vanmorgen 10 km gewandeldnu ben ik sigaretten aan het klikken. Ga volgend weekend naar Texel
(met Marley!!
) en jij?
Jaaa wel heel spannend want ik ben nooit zo lang van huisquote:Op zondag 5 juni 2022 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh wat goed! en wat een heerlijk vooruitzicht voor volgend weekend!
ik ga lekker helemaal niks doen
ooh ga je helemaal alleen dan? lekker in een huisje?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa wel heel spannend want ik ben nooit zo lang van huis
Oh lekker hoor!, ik ook niet zoveel vandaag
Nee ik ga met een vriend in een huisje.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh ga je helemaal alleen dan? lekker in een huisje?
is echt genieten joh. hearlik wandelen
gewoon even lekker eruit zijn, doet een mens vaak goed
erg leuk! goed van jouquote:Op zondag 5 juni 2022 12:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ik ga met een vriend in een huisje.
Ja lekker wandelen!ben echt benieuwd. SPann0nddd!!
Dankjewel das super liefquote:Op zondag 5 juni 2022 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
erg leuk! goed van jou
ik ga voor je duimen dat je hearlik weer erbij krijgt
Ja heeft weinig nut om daar nu te posten.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ach de grote ~ show is weer aan de gang he..
Hey AMaquote:
Dan 'moet 'je dat even doenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
Moet eigenlijk woonkamer opruimen. pak in hoes hangen en samen met uniform gereed hangen om binnenkort naar de stomerij te brengen.
Ben net naar de winkel geweest en het was toch druk, had ik niet verwachtquote:Op zondag 5 juni 2022 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu 5 dagen in de week van huis, dus het voelt bijna zonde om lekker vers brood voor een dag te kopen
Achteraf wel een beetje spijt dat ik gisteren niets heb meegenomen, heb geen zin om van huis te gaan.
klap een kapsalon xxlquote:Op zondag 5 juni 2022 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds niets gegeten, ga kapot van de honger
Volgende keer dus gewoon brood in de vriezer, dan maar niet vers.
Dat is helemaal geen maaltijd, slechts een tussendoortjequote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen maaltijd, slechts een tussendoortje
Op naar het binnenhof met potlepels en pannetjes! Dit kan echt niet in Nederland!quote:
quote:
Als die toch al naar buiten gaat, kan die gelijk zorgen dat hij eten in huis heeftquote:Op zondag 5 juni 2022 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op naar het binnenhof met potlepels en pannetjes! Dit kan echt niet in Nederland!
Vitamine Dickquote:Op zondag 5 juni 2022 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt benieuwd of het gewoon toeval is, of het niet gewoon een placebo-effect is, of dat ik me oprecht beter voel nu ik een bootlading vitamine D heb binnengekregen
Daar krijgen de dames hier meer dan voldoende vanquote:
Dick's Advocaatquote:Op zondag 5 juni 2022 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar krijgen de dames hier meer dan voldoende van
dan weet jij meer dan ikquote:Op zondag 5 juni 2022 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh??quote:Op zondag 5 juni 2022 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met de zwembad milf?quote:
Lekker dubbel loon pakken zoquote:Op zondag 5 juni 2022 16:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zoonlief heeft wel een rustig werkdagje vandaag met al die regen en weinig bezoekers.....
afgelopen week geen zwemles. en ondertussen is die van mij 2 badjes hoger aan het zwemmen dus ook minder contact mogelijkheidquote:
Dat is flink balenquote:Op zondag 5 juni 2022 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
afgelopen week geen zwemles. en ondertussen is die van mij 2 badjes hoger aan het zwemmen dus ook minder contact mogelijkheid
Harde werkers mogen ook wel eens beloond worden.quote:
Zeker! En nu is zijn schooljaar min of meer al afgerond en kan hij nu lekker gaan bijverdienen en de efteling biedt zeg maar ruime werktijdenquote:Op zondag 5 juni 2022 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Harde werkers mogen ook wel eens beloond worden.
Nu in het zomer seizoen lijkt het me dat hij daar flink wat uren kan draaien en een leuk zakcentje kan verdienen.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker! En nu is zijn schooljaar min of meer al afgerond en kan hij nu lekker gaan bijverdienen en de efteling biedt zeg maar ruime werktijden
Zijn er geen leuke dames in het huidige klasje van je zoon?quote:
Ja precies en ook avonden werkenquote:Op zondag 5 juni 2022 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu in het zomer seizoen lijkt het me dat hij daar flink wat uren kan draaien en een leuk zakcentje kan verdienen.
Neequote:Op zondag 5 juni 2022 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn er geen leuke dames in het huidige klasje van je zoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |